je hebt ook onop ontzettend natte ochtendpoes
en nog veel meer hihih
heb jij er wel last van dan?
lijkt me irritant .. slaap je op je rug.. komt je moeder binnen heb je een odol, en heb je een "tentje" in je dekbed.. wat zal je moeder wel nie zegge?
[edit: nee kep geen last van impotentie. kep er gewoon geen last van , nooit gemerkt iig]
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 24-07-2002 00:45]
Onop, ook wel KNOK (= KletsNatteOchtendKut)
Raar, als je dan bent wezen pissen dan zakt het ding meteen weer in elkaar als een leeglopende balon. Nou jah, dan zal de druk van de blaas eraf zijn denk ik....
P.s. Bij mij kun je het wel heel duidelijk zien aangezien ik nogal grootgeschapen ben
quote:bla bla bla
Op woensdag 24 juli 2002 00:45 schreef masterblaster het volgende:een lul verhaal....
P.s. Bij mij kun je het wel heel duidelijk zien aangezien ik nogal grootgeschapen ben
quote:Droom je ook over George Clooney dan?
Op woensdag 24 juli 2002 00:42 schreef Slarioux het volgende:
Ik, verdomd lastig als je moeder je uit je nest haalt
( )
quote:Jah, DAN wel...Normaal niet
Op woensdag 24 juli 2002 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
bla bla bla
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 00:48 schreef chown het volgende:[..]
Jah, DAN wel...Normaal niet
![]()
![]()
![]()
denk DAN ook niet.. als je klein geschapen bent schep je er over op dat ie groot is anders nie
quote:denk gewoon dat je om 12 uur een stijve had en dat ie is blijven staan met klokslag 12.. waarschijnlijk door vieze droompjes
Op woensdag 24 juli 2002 00:50 schreef dnutpops het volgende:
*meldt*Maar is er een wetenschappelijke verklaring voor dan?
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 00:42 schreef Slarioux het volgende:
Ik, verdomd lastig als je moeder je uit je nest haalt
quote:was het niet dat je dan beter je plas kon ophouden? ik moet met een odol altijd naar de wc
quote:Vooral omdat de topicstarter ook al in zijn post aangeeft dat hij de serieuze kant op wil en er een maatschappelijk georienteerde discussie van wil maken.
Op woensdag 24 juli 2002 00:52 schreef golfer het volgende:
Dit is een vrij serieus bedoeld forum-onderdeel.
Ik denk dat elke man dit fenomeen wel kent, dus hou de "leuk" bedoelde reakties s.v.p. achterwege.
quote:Er IS inderdaad een wetenschappelijke verklaring voor het fenomeen: Een volle blaas drukt op een aantal aders waardoor het bloen in je lul niet kan wegstromen. En aangezien je ligt wordt die druk alleen maar groter naarmate de nacht vorderd. Even naar je eigen gezeik luisteren en hij zakt in elkaar.....
Op woensdag 24 juli 2002 00:51 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
denk gewoon dat je om 12 uur een stijve had en dat ie is blijven staan met klokslag 12.. waarschijnlijk door vieze droompjes
quote:je heeft met je blaas te maken. je houd je pies op en.....ik weet het niet meer precies maar misschien google.com? het is laat
quote:Doordat je een stijve hebt zet je prostaat een beetje op, daardoor wordt de pisbuis iets afgekneld, daardoor is het zo dat bij de meeste mannen eht lastig plassen is met een stijve.
Op woensdag 24 juli 2002 00:53 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
was het niet dat je dan beter je plas kon ophouden? ik moet met een odol altijd naar de wc
quote:oftewel. ga voor het slapen naar de plee en je hebt er geen last van!?
Op woensdag 24 juli 2002 00:53 schreef chown het volgende:[..]
Er IS inderdaad een wetenschappelijke verklaring voor het fenomeen: Een volle blaas drukt op een aantal aders waardoor het bloen in je lul niet kan wegstromen. En aangezien je ligt wordt die druk alleen maar groter naarmate de nacht vorderd. Even naar je eigen gezeik luisteren en hij zakt in elkaar.....
We weten het allemaal wel erg goed zeg. Applaus voor onszelf
quote:Toch jammer dat je zó kortzichtig bent.
Op woensdag 24 juli 2002 00:48 schreef StrayDog het volgende:[..]
Droom je ook over George Clooney dan?
(
)
(het is toch wel onbegrijpelijk dat je als hetero man een andere man een complimentje geeft )
( ? )
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 00:53 schreef Pjederdy het volgende:
Vooral omdat de topicstarter ook al in zijn post aangeeft dat hij de serieuze kant op wil en er een maatschappelijk georienteerde discussie van wil maken.
* noki_JA heeft overigens nooit last van een odol...
dat wil echter niet zeggen dat ik er geeneen heb
quote:Is ook een natuurlijk mechanisme, dat je niet kan pissen en ejaculeren tegelijk. Daarom is het bij elke man en niet bij de meesten moeilijk om te pissen met een stijve
Op woensdag 24 juli 2002 00:54 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Doordat je een stijve hebt zet je prostaat een beetje op, daardoor wordt de pisbuis iets afgekneld, daardoor is het zo dat bij de meeste mannen eht lastig plassen is met een stijve.
quote:Dan ejaculeer je toch
Op woensdag 24 juli 2002 01:09 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Is ook een natuurlijk mechanisme, dat je niet kan pissen en ejaculeren tegelijk. Daarom is het bij elke man en niet bij de meesten moeilijk om te pissen met een stijve
Zou maar lastig zijn dat we tegelijk konden ejaculeren en plassen. Kan wel rare toestanden meebrengen
quote:Beetje vervelend voor je vriendin, maar verder
Op woensdag 24 juli 2002 01:13 schreef Rafe het volgende:
Zozo , we leren nog iets bij op dit nachtelijk uurZou maar lastig zijn dat we tegelijk konden ejaculeren en plassen. Kan wel rare toestanden meebrengen
quote:plassen valt niet onder ejaculeren (of ben ik nou fout??)
Op woensdag 24 juli 2002 01:11 schreef Slarioux het volgende:[..]
Dan ejaculeer je toch
Ik zie het probleem niet echt.
Ik had echt het idee dat de ODOL afhankelijk was van de activiteit van parasympaticus tijdens de slaap.
(En iemand die maar weinig urine aanmaakt zou dan volgens het andere verhaal geen ODOL krijgen, en naar mijn weten krijgt IEDERE man het, behalve als je impotent bent (de postzegel-test))
Dat "urine-druk op de blaas" verhaal geloof ik niet.
quote:En zo is het maar net! Iedere man heeft dat wel eens, lijkt me. Me too. Het hoeft niet elke ochtend, maar wel vaak. En dat kan af en toe knap lastig zijn. Behalve als je een vriendin hebt die sexverslaafd is. Die weet er wel raad mee.
en naar mijn weten krijgt IEDERE man het, behalve als je impotent bent (de postzegel-test))
Dit is niet lollig bedoeld, maar de waarheid. Vrouwen krijgen in geval van droogheid een sponsje mee naar bed om uit te zoeken in hoeverre natheid optreedt bij extase.
't Is maar dat je het weet,
Helga
Ps. Het is offtopic maar in het kader van de discussie een mededeling van heb ik jou daar.
En ja.. ik heb er ook last van
quote:ikke ook wel.
Op woensdag 24 juli 2002 00:57 schreef brakkie het volgende:
ikke
quote:Dat is ook wat ik mij herinner. het lichaam wordt geactiveerd door de symatpicus en in rust gebracht door het parasympatische zenuwstelsel. Maar de geslachtsdelen worden ook geactiveerd door de laatste.
Op woensdag 24 juli 2002 01:43 schreef Cheese het volgende:Ik had echt het idee dat de ODOL afhankelijk was van de activiteit van parasympaticus tijdens de slaap.
Volgens mij komt het gewoon omdat je lichaam zich ontspant als je slaapt en je aderen in je penis dus wijder worden en zo makkelijker "vol" lopen en je dus een erectie krijgt.
* Gutteguttegut is helaas geen sexuoloog en weet het dus niet zeker.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
quote:Er is wel een reden dat ze nu mijn ex is!
Op donderdag 25 juli 2002 12:31 schreef PvanHaarlem het volgende:
Lucky bastard geef mij zo'n meid!!!!!!!!!!!Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
ok ok , ik heb er toen wel van genoten ja
[edit:disclaimer]
Jo'tje is minstens net zo goed (en beter op andere vlakken!)
[Dit bericht is gewijzigd door ThaPim op 25-07-2002 12:45]
quote:Hahahahaha, sorry hoor, maar je hebt wel een heel erg klein pikkie als je een stijve NIET zou zien in een boxer
[b]P.s. Bij mij kun je het wel heel duidelijk zien aangezien ik nogal grootgeschapen ben
quote:Nou sorry hoor, maar ELKE man heeft dat. Een volkomen normaal en vooral biologisch verklaarbaar feit, dat niets met opwinding of viriliteit te maken heeft. Een onzintopic, in mijn ogen. En als ik dat fout zie, ga ik straks ook even een topic starten: Wie heeft er ook twee ballen?
Op woensdag 24 juli 2002 00:52 schreef golfer het volgende:
Dit is een vrij serieus bedoeld forum-onderdeel.
Ik denk dat elke man dit fenomeen wel kent, dus hou de "leuk" bedoelde reakties s.v.p. achterwege.
quote:beetje dubbel he
Op woensdag 24 juli 2002 00:43 schreef SliderTPP het volgende:
Topic zou eigenlijk moeten zijn, "Wie heeft er nooit last van een odol in de ochtend"...
de topictitel nu trouwens ook
quote:Nou sorry hoor, maar dit is een serieus forum, waar serieus gereageerd dient te worden. Als je onzinnig wilt reageren, dan moet je op een onzintopic in onzin reageren en niet in een topic van seksualiteit.
Op donderdag 25 juli 2002 16:12 schreef Privateer het volgende:[..]
Nou sorry hoor, maar ELKE man heeft dat. Een volkomen normaal en vooral biologisch verklaarbaar feit, dat niets met opwinding of viriliteit te maken heeft. Een onzintopic, in mijn ogen. En als ik dat fout zie, ga ik straks ook even een topic starten: Wie heeft er ook twee ballen?
Mag er meestal niet eens iets mee doen, omdat ie dan nodig moet plassen
Meiden die bij het ontwaken zien dat hun vriend een erectie heeft, gaan er soms vanuit dat hij over sex heeft gedroomd en opgewonden is. Maar dat is meestal niet het geval. Uit een ochtenderectie kun je niets afleiden over zijn gedachten, gevoelens of verlangens. Het is vergelijkbaar met een spontane erectie.
quote:http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_ochtend.html
Op zaterdag 27 juli 2002 01:47 schreef BlackTiger het volgende:
Jongens krijgen nachtelijke erecties, wel drie tot zes keer. Meestal merk je hier niets van, behalve als je s ochtends met een stijve wakker wordt. Je spreekt dan van een ochtenderectie.Meiden die bij het ontwaken zien dat hun vriend een erectie heeft, gaan er soms vanuit dat hij over sex heeft gedroomd en opgewonden is. Maar dat is meestal niet het geval. Uit een ochtenderectie kun je niets afleiden over zijn gedachten, gevoelens of verlangens. Het is vergelijkbaar met een spontane erectie.
Google doet wonderen soms als je iemand verdenkt van kopiėren
quote:Kzeg ook niet dat het van mij is
Op zondag 28 juli 2002 00:16 schreef roelkw het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_ochtend.htmlGoogle doet wonderen soms als je iemand verdenkt van kopiėren
Echter, in je slaap heb je veel simpeler controle over die spieren. Als je dan moet plassen trekken gewoon alle spieren samen.. inclusief diegenen die de bloedregulatie in de penis doen.
Oh en inderdaad is er ook nog het feit dat het als een spiertraining gezien kan worden. Een van de kleine toevalligheden in het leven.
En nee, er is geheel geen sexueel element hierin (behalve wellicht hogere gevoeligheid voor die prikkels in opwinding).
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dat er niet van kunt maken
quote:Ik reageer hier doorgaans ook geheel serieus, maar als ik een topic onzinnig vind, mag ik dat ook zeggen, en daar zal jij me echt niet van weerhouden.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:14 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Nou sorry hoor, maar dit is een serieus forum, waar serieus gereageerd dient te worden. Als je onzinnig wilt reageren, dan moet je op een onzintopic in onzin reageren en niet in een topic van seksualiteit.
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 01:33 schreef IndemnitY het volgende:[..]
plassen valt niet onder ejaculeren (of ben ik nou fout??)
Het was een grapje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |