Het Nieuwetijdskind van vandaag!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Voor wie alles al weet is het zoetjes geweest, goedennacht.
Helaas was hij wel 41 seconden te laat,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het Nieuwetijdskind van vandaag!
Precies om middernacht posten is pas vaag.
Jammer dat mensen sterfelijk zijn,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef yyyentle het volgende:
Ik houd van de grote verachters, omdat zij de grote vereerders zijn en de pijlen van het verlangen naar de andere oever.
Friedrich Nietzsche
Dan is hij een Tweedehandstijdskindt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Helaas was hij wel 41 seconden te laat,
En dat zijn nou nét die details waar het bij een echt nieuwetijdskind om gaat.
Synchroniciteit werkt niet alleen voor mafkezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Right....Het was niet gepland he, dat is nu echt hoe het zou moeten wezen
Je deed het expres hè, mafkees!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Synchroniciteit werkt niet alleen voor mafkezen.
Ik deed het niet expres, maar dan is het nu bewezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je deed het expres hè, mafkees!
Om13.37
uur posten zonder drempelvrees!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jammer dat mensen sterfelijk zijn,
Die ouwe brombeer had een geweldig brein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Ik ook.quote:
JP is druk met koken, nu al dagen langquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kook.
Ben al zo'n beetje 2 dagen non-stop aan het koken.
Ben tussendoor wel even mijn bed ingedoken.
Gisteren van 17.00 uur tot 3.30 uur bezig geweest met de pannen op het vuur.
En vandaag vanaf 14.00 uur.
De vriezer zit nu behoorlijk vol.
Dus we eten onze buikjes de komende weken bol.
Eigenlijk alleen Indisch eten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
JP is druk met koken, nu al dagen lang
die krijgt vast visite van belang.
De grote vraag is: wat zet ze straks op tafel
aardappelen en groente of een broodje falafel
Ai, 20 seconden te vroeg!quote:Op zondag 1 april 2012 12:34:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vroeg me af waarom die samenloop van omstandigheden nooit eerder heeft plaatsgevonden, mits het ontwikkelen van intelligentie een natuurlijk vervolg is op de ontwikkeling van lagere diersoorten naar hogere.
En waarom het nu wel gebeurd is, is zeker ook een legitieme vraag.
Dat de natuur geen tijdstabel heeft, is een onbevredigend antwoord voor mij. Hoe lang is er sprake van leven op deze planeet? Waarom nu ineens intelligent leven en al die honderden miljoenen jaren hiervoor niet?
Alleen kennissen uit de gordel van smaragd,quote:Op zondag 1 april 2012 13:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Indisch eten.
Sommige Belanda's gaan ervan zweten.
[..]
Ai, 20 seconden te vroeg!
Kijk maar uit voor de nieuwetijdskinderen-knokploeg.
Is je derde oog niet in topconditie vandaag?
Dat is wat ik je vraag.
Niet te scheutig met de sambal wezenquote:Op zondag 1 april 2012 13:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Indisch eten.
Sommige Belanda's gaan ervan zweten.[/i]
[..]
[i]Ai, 20 seconden te vroeg!
Kijk maar uit voor de nieuwetijdskinderen-knokploeg.
Is je derde oog niet in topconditie vandaag?
Dat is wat ik je vraag.
Een gerecht is pas top,quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te scheutig met de sambal wezen
anders kun je voor overmatig zweten vrezen
Door het eten gebruik ik liever verse peper zoals lombok rawit, i.p.v. sambal,quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Niet te scheutig met de sambal wezen
anders kun je voor overmatig zweten vrezen
een bitterbal zou me nu best smakenquote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Door het eten gebruik ik liever verse peper zoals lombok rawit, i.p.v. sambal,
Het liefst een twintigtal.
Maar nu heb ik trek in een bitterbal.
Ook ik had daar zin in en wou met een volle maag naar bed.quote:Op zondag 1 april 2012 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
een bitterbal zou me nu best smaken
alleen kan ik niet naar de snackbar geraken
One kroket a week,quote:Op maandag 2 april 2012 09:13 schreef allesbeterweter het volgende:
Een kroket is niet zo gezond, want dat maakt je buikje ROND.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |