Ik vind het goed hoor Gertjequote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat vinden jullie van zo'n soort achtergrond ? Is dat wat qua opzet, dan zou er van alles bij komen, maar het gaat even over het soort achtergrond.
[ afbeelding ]
Leuke opzet, zou inderdaad wat meer contrast doen GP .quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het gaat echt om de achtergrond, de rest niet !! Ik weet nog niet goed hoe het moet, maar dat komt wel. Die letters moeten inderdaad helderder en eigenlijk de achtergrond nog iets meer contrast. Maar ik weet dus nog niet hoe.
Komt goed !!
Dat is juist leuk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:53 schreef MsMessy het volgende:
Soms zijn ze ook gewoon een beetje mal hoor
salmiaksnoepjes
gegeten voor het diner
eetlust bedorven
Hoezeer dat ook zeiquote:Soms zijn ze ook gewoon een beetje mal hoor
Oh, ik wil best helpen hoor, maar ik heb er dan wel een heel ander idee over:quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hulp zou inderdaad op prijs gesteld worden ! Anders gaat het echt lang duren denk ik. Dit is het nu. Al iets beter, maar ik weet eigenlijk bijna geen functies. Dus mocht je willen assisteren Joipoi, graag !
Nou nee hoor, maar doe maar wat jullie willen, ik vind het een beetje te zwaar ook eerlijk gezegd. Maak maar wat je wil, we zien het wel verschijnen. Ik moet het eerst nog een beetje leren allemaal.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, ik wil best helpen hoor, maar ik heb er dan wel een heel ander idee over:
4 poesiealbum-plaatjes (op elke hoek 1) en daarbinnen gewoon blanco, zodat er in de lengte eindeloos aangevuld kan worden.Bij jouw afbeeldingen zijn we aan een vaste lengte gebonden namelijk.
O.k., maar dat wordt dan wel op z'n vroegst later in de avond,quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nou nee hoor, maar doe maar wat jullie willen, ik vind het een beetje te zwaar ook eerlijk gezegd. Maak maar wat je wil, we zien het wel verschijnen. Ik moet het eerst nog een beetje leren allemaal.
dupliekquote:Op zondag 18 maart 2012 20:11 schreef Staal het volgende:
Ik ben ziek omdat ik nu moet zwoegen op het schrijven van een dupliek.
Had er vier weken de tijd voor maar schoof het almaar door.
Stomme ik.
Dat is nog maar de vraag,quote:
Staal beterschap,quote:Op zondag 18 maart 2012 20:11 schreef Staal het volgende:
Ik ben ziek omdat ik nu moet zwoegen op het schrijven van een dupliek.
Had er vier weken de tijd voor maar schoof het almaar door.
Stomme ik.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dupliek
antwoord van gedaagde op de conclusie van repliek door de eiser
Allemachtig![]()
maar gaat vast lukken nu de tijd je achter de broek zit
Bedankt!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag,
De ajam pedis ligt nu te sudderen in de pan, dat gaat best traag.
Dan nog bami goreng speciaal die ik vorige week al had gemaakt erbij,
En dan zijn mijn vriend en ik ook weer blij.
[..]
Staal beterschap,
Een dupliek schrijven is geen grap.
Nu al klaar, dat is geweldig ! Wat tijdsdruk al niet vermagquote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
Mag ik even niet niet rijmen? Ik ben klaar. Bam. 1 a4 en geen boekwerken zoals de tegenpartij stuurde maar het belangrijkste is me morgen niet te laten ondersneeuwen door bedrijfsjuristen. Heb een goede houvast in ieder geval en bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |