Wat mij betreft doe je het gedicht stroom in de OP; jij bent tenslotte degene die met deze reeks is begonnen en het is een mooi gedicht. Overleg het maar met de anderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:44 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Welke mogen wij noteren voor jou yyyentle ?
Zeker weten, ik hoop dat iemand zich nog aan gaat dienen die de layout zou willen doen, anders dan moet ik het zelf doen, maar dan duurt het even voor ik klaar ben..
Haha, nee ik bedoel welke van jou mogen we in de op plaatsen ?quote:Op zondag 18 maart 2012 09:56 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Wat mij betreft doe je het gedicht stroom in de OP; jij bent tenslotte degene die met deze reeks is begonnen en het is een mooi gedicht. Overleg het maar met de anderen.
Dat schattige vogeltje wat je ooit plaatste kan er wat mij betreft ook mooi bij en ik zag ook al dat er mensen zijn die er poezenplaatjes bij willen zetten:
Kat in 't bakkie.
OK, nou ik kan niet dichten maar als ik er eentje van iemand anders in mag zetten mag ik er dan nog even over nadenken?quote:Op zondag 18 maart 2012 09:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Haha, nee ik bedoel welke van jou mogen we in de op plaatsen ?
De vogels en katten komen er ook in !
Lastig hoor....quote:Op zondag 18 maart 2012 10:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Natuurlijk mag dat. Maar heb je zelf niet iets wat je op dicht zou kunnen zetten ? iets wat je aan het hart gaat wellicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -allesbeterweter 2012-allesbeterweter
Doe van mij deze maar Gertje:quote:Op zondag 18 maart 2012 08:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik ben er mee aan de gang....ik wil er iets moois van maken, en aangezien ik dat dus moet gaan leren kan het even duren..
Gelukkig heeft nog niet iedereen gereageerd.
Fixed -allesbeterweter 2012-quote:Op zondag 18 maart 2012 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe van mij deze maar Gertje:
En plots was de lente daar
kleuren, zon, een briesje zo zwoel
Kom, laat ons naar buiten gaan
dan laten we de boel de boel
- Lavender 2012
'Zoel' kan ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Prima, gaan we doen. Moet zoel trouwens niet zwoel zijn ? Ik vraag het maar even.
Zoel betekent aangenaam warm dus dat klopt wel in dezequote:Op zondag 18 maart 2012 12:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Prima, gaan we doen. Moet zoel trouwens niet zwoel zijn ? Ik vraag het maar even.
Ja, maar het klopt gewoon hoor, dus niks veranderen pleasequote:Op zondag 18 maart 2012 12:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik attendeer slechts op een mogelijke misspelling...
Ok, dat wist ik niet, dan doen we het zo, en hebben we weer een woordje geleerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoel betekent aangenaam warm dus dat klopt wel in deze.
Dit is wel een leuke van jou voor in de openingspost.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Was maar een grapje hoor zoelie koelie krul koelie...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Noted.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef allesbeterweter het volgende:
"To be or not to be" Is also an answer
-willem sluitspier 2012-
Doe deze maar in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |