Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Kan ook gewoon afwachten, maargoed.quote:
Duits lw brons 3k binquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ook gewoon afwachten, maargoed.
Details?
Snel ninja-edditen eh h0mm0quote:
Zie niks staan van jouquote:
Pure karma, omdat je mij hebt uitgeschakeldquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pure karma, omdat je mij hebt uitgeschakeld
Als je jouw standen met Koenie even doorgeeft kan ik het verwerkenquote:
2-2.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je jouw standen met Koenie even doorgeeft kan ik het verwerken
Nee, ik ben er zo niet. Dat wordt morgen of later.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
2-2 en de andere wedstrijd was vanavond dacht ik
Hosselen in de dancing dit datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zo niet. Dat wordt morgen of later.
Dat was die van mij.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hosselen in de dancing dit dat
Je weet dat ik in VdW handel hè?quote:
Wat 2 seconden niet bieden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je nu vallen voor een bidbump als je 2 seconden niet mag bieden van EA
Dus?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat ik in VdW handel hè?
Ik ze verkoop voor minder dan 2.3kquote:
Hij was gebumpt lol, denk je dat ik zoveel ga betalen voor iemand die 300c waard is?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ze verkoop voor minder dan 2.3k
De markt is overspoelt met mijn VdW.
Zoek je expres de duurste uit ofzo?
Vanavond naar Reverze!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hosselen in de dancing dit dat
Dat kan tegenwoordig niet meer, behalve als je zo dom be-..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij was gebumpt lol, denk je dat ik zoveel ga betalen voor iemand die 300c waard is?
Dit is wel een prestatie hoor kerelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij was gebumpt lol, denk je dat ik zoveel ga betalen voor iemand die 300c waard is?
Je denkt dat ik je wil pesten door dure vdws te kopen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is wel een prestatie hoor kerel
Nee tuurlijk niet, maar je moet 2 sec wachten voordat je een bod kan doen, zit in de nieuwe updatequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je denkt dat ik je wil pesten door dure vdws te kopen?
En alsnog verkopen m'n VdW's goedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:33 schreef stoereboii het volgende:
Er zijn trouwens veel gaten in je "de markt is overspoeld door mijn vdw". Pik er net eentje op voor 350
Je koopt er een van 2.3k en een van 350 coins? waarom dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:33 schreef stoereboii het volgende:
Er zijn trouwens veel gaten in je "de markt is overspoeld door mijn vdw". Pik er net eentje op voor 350
Belgenlogica oid, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je koopt er een van 2.3k en een van 350 coins? waarom dat?
Lees terug knrusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je koopt er een van 2.3k en een van 350 coins? waarom dat?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je nu vallen voor een bidbump als je 2 seconden niet mag bieden van EA
Ik kan VdW helemaal opkopen in m'n eentje met de winst die ik maak op de huidige batchquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
Twee mensen op 1 markt kan gerust. Het is alleen irritant als het op hetzelfde moment gebeurd. Ik denk dat je met zijn tweeën de VDW markt wel kan pricefixen. Al denk ik dat 99% hem er gewoon opzet voor 400 coins
Hè?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Gister in de finale gewonnen met penalties;. Maar tegenstander had MotM. Dus hij won het pakje. Ik lees nu dat hij Mata uit het pakje heeft getrokken.
Als je verlenging en penalties speelt gaat het om MoTM en niet om de standquote:
Knrus? En spreek me beetje normaal aan clown, je bent niks veranderd .... wou dat ze dat zwijggeld wat beter hadden geregeldquote:
De.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
in de finale maakt het niet uit of je wint met penalties. Stomme regel
Huh?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Gister in de finale gewonnen met penalties;. Maar tegenstander had MotM. Dus hij won het pakje. Ik lees nu dat hij Mata uit het pakje heeft getrokken.
Dat is best wel veel pech (voor jou dan) Gelukkig geen SIF Gomez ofzo maar dan nog, UP Mata krijg je niet zomaar uit een pack.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Die is nu zo 20k rijker ofzo. Achja ik het gun het hem wel. Het was geen paceabuser ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is best wel veel pech (voor jou dan) Gelukkig geen SIF Gomez ofzo maar dan nog, UP Mata krijg je niet zomaar uit een pack.
* GekkeGerrit- Meldt zichquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iemand dit als UI doen.
Sturridge, Kandjiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
Wie zijn volgens jullie de beste 2 spitsen onder de 10k?
Lukaku, benzemaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
Castaignosquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
Castaignosquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:45 schreef DannyDeko het volgende:
En dag Gerrard3 potjes gespeeld en is me niet een keer opgevallen. Dan ga ik daar geen 100k aan besteden. Miss lag het aan het 4312 systeem ofzo. Probeer m misschien later nog wel eens.
Ibra, up benzemaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sturridge lijkt me ook wel baas.
En de beste spits onder de 100k?
Zlatanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sturridge lijkt me ook wel baas.
En de beste spits onder de 100k?
Lukaku, Abel Hernandezquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
Match?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligue 1 team of Serie A team maken?
Heb wel een 4-3-3 valbuena voor je als Ligue1 gaat proberen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligue 1 team of Serie A team maken?
Misschien later vanavond, wil een nieuw teampje in elkaar zettenquote:
Seria a tegen serie a match?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb wel een 4-3-3 valbuena voor je als Ligue1 gaat proberen.
Dat welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]4312 verneukt je cm's vind ik. Wordt dan zo'n ongeorganiseerd kluitje.
En tot het EK gaan we elke dag bidden dat hij zijn pinkje niet breekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Robben weer 2x3-0 Bayern.
Weer na 20 minuten
Pff!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Robben weer 2x3-0 Bayern.
Weer na 20 minuten
Jammer ik vind hem echt een heldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:45 schreef DannyDeko het volgende:
En dag Gerrard3 potjes gespeeld en is me niet een keer opgevallen. Dan ga ik daar geen 100k aan besteden. Miss lag het aan het 4312 systeem ofzo. Probeer m misschien later nog wel eens.
True, als ik na 3 potjes niks merk van een speler gaat 'ie de pijp uitquote:
Remy als je peest. Benzema kan alles.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/214627
Ik twijfel tussen Rémy en Benzema, welke heeft de beste prijs/kwaliteitverhouding?
Denk dat ik dan voor Benzema ga, als dat een alleskunner is neem ik hemquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Remy als je peest. Benzema kan alles.
Wel snel mee zijnquote:
Kan deze niet vinden, Koenie. Komt later wel dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:44 schreef koenie95 het volgende:
Lindgren. staat een Belgische RM van rc Genk op de markt 3-4-2-1 brons.
Niet iedereen vind Benzema fijn, ik kan er bijvoorbeeld niets mee. Ik denk dat hij je net moet liggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dan voor Benzema ga, als dat een alleskunner is neem ik hem
Net een BIN voor 7.9Kquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt Ziegler
Hoeveel heb je voor hem betaald? Of had je hem in het begin al
Tja, als je al niet met Torres kan spelen..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dan voor Benzema ga, als dat een alleskunner is neem ik hem
Mwoa ja veel pace abusers spelen met Remy maar een echte pace abuse slet zoals walkut of agbon vind ik het niet.. meeste kansen vliegen er gewoon in + hij heeft 4* skills dus je kunt ook nog een beetje ouwehoeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Remy als je peest. Benzema kan alles.
of Lukaku...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als je al niet met Torres kan spelen..
Ik wil gewoon een lenige speler die alle kanten op kan en lekker losjes speeltquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als je al niet met Torres kan spelen..
Torres dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lenige speler die alle kanten op kan en lekker losjes speelt
Ik had hem een tijdje geleden voor 4k, ik heb geen idee wat hij nou echt waard is. Ik heb trouwens nog genoeg bronze+silver Ieren en Noord-Ieren maar ik had ze gisteren moeten verkopen, nu zijn ze een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net een BIN voor 7.9K
Ik had eerder al ooit een 4-4-1-1 team, toen kocht ik hem voor 9K en verkocht ik hem voor 45K haha
Ach t was ook meer omdat ik 4312 wel zat wasquote:
4-3-1-2 kan ik echt niet mee spelen..ubertrechter is het tenzij je de spitsen als wingers gaat gebruiken om de CF te voeren. Mijn CF scoorde wel de meeste goals steeds in dat systeemquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach t was ook meer omdat ik 4312 wel zat wasAl bevalt het 1-2 spitsensysteem me wel.. maar je middenveld is dan zo useless vind ik.
Dat heb ik juist met 4-3-2-1.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-3-1-2 kan ik echt niet mee spelen..ubertrechter is het tenzij je de spitsen als wingers gaat gebruiken om de CF te voeren. Mijn CF scoorde wel de meeste goals steeds in dat systeem
Mocht tijd worden, al is 3K of lager nog steeds peanutsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
De zilveren Krul wordt eindelijk 'iets' duurder, ik had er net 1 voor 2k die er al lang op stond, die heb ik gekocht en voor 2.9k erop gezet voor 3 uren en hij verkocht binnen 10 minuten.
Die ken ik nog van die uber fail tramp tegen Heerenveen 2 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met 4-3-2-1.
[ afbeelding ]____!
Ik speel 3-5-2 en de cb's scoren nog meer dan de middenveldersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach t was ook meer omdat ik 4312 wel zat wasAl bevalt het 1-2 spitsensysteem me wel.. maar je middenveld is dan zo useless vind ik.
ja zekerquote:
Ja. En een belachelijke misser voor rust, maar dat vergeten we maar even.quote:
komt ook door de vele blessures, maar was wel een schitterende goalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Ben wel blij voor hem dat hij eindelijk zijn draai gevonden heeft in Milaan.
Oh wat lievvvv.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Ben wel blij voor hem dat hij eindelijk zijn draai gevonden heeft in Milaan.
5:30quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ken ik nog van die uber fail tramp tegen Heerenveen 2 jaar geleden ofzo!
Mijn favo keeperquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vinger op de klitter
Alles 9 chem uiteraard. Plaatjes waren veel mooier vroegah zonder die lelijke lijntjes.
Jersey Shorequote:
Arrested Development. Serie die te goed en te slim was voor het grote publiek, dus zijn ze er na 3 seizoenen mee gestopt. Moet je minimaal 2 keer kijken voordat je de helft van de grappen snapt.quote:
Damn..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
Tottenham - Bolton gestaakt, Muamba waarschijnlijk een hartaanval. Ziet er slecht uit.
Modern Familyquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ha-ha-haDie ken ik uiteraard al, maar dat soort series vind ik wel heel gaaf.
Ik ging dus even kijken of hij ook in FUT zit. Ja en iemand is ze meteen allemaal aan het opkopenquote:
Californication, Chuck, Breaking In, An Idiot Abroad, Arrested Development,Community, Entourage, Happy Endingsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ha-ha-haDie ken ik uiteraard al, maar dat soort series vind ik wel heel gaaf.
Player Rating/Values:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:26 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand tips om die troffee voor 85.000.000 clubwaarde snel(ler) te halen?
Gewoon tijdens de wedstrijd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging dus even kijken of hij ook in FUT zit. Ja en iemand is ze meteen allemaal aan het opkopen
Hopelijk overleeft hij het.
Voor hoeveel mag ik hem overnemen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
Die heb ik nog ja gje . als het goed is is die nog niet verkocht.
Dan heb je ook een kronkel in je hoofd als dat je eerste gedachte is als je zoiets ziet gebeuren..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging dus even kijken of hij ook in FUT zit. Ja en iemand is ze meteen allemaal aan het opkopen
Hopelijk overleeft hij het.
Oke, ik zal ernaar kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Californication, Chuck, Breaking In, An Idiot Abroad, Arrested Development,Community, Entourage, Happy Endings
En dan ben ik pas bij de letter H
Tsja je hebt altijd mensen die denken er wat aan te verdienen he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je ook een kronkel in je hoofd als dat je eerste gedachte is als je zoiets ziet gebeuren..
Het opkopen dus..
Vind je Chuck echt nog leuk? Dat is al vanaf seizoen 2 zo'n rommeltje....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Californication, Chuck, Breaking In, An Idiot Abroad, Arrested Development,Community, Entourage, Happy Endings
En dan ben ik pas bij de letter H
Jason Batemanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Arrested Development. Serie die te goed en te slim was voor het grote publiek, dus zijn ze er na 3 seizoenen mee gestopt. Moet je minimaal 2 keer kijken voordat je de helft van de grappen snapt.
En dan Torres wegdoen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lenige speler die alle kanten op kan en lekker losjes speelt
zet er maar een gouden contract op ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor hoeveel mag ik hem overnemen?
Burn Notice past wel in dat rijtjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, ik zal ernaar kijken.
Even om misschien het iets te verduidelijken voor jullie. Ik hou erg van series als white collar/suits/prison break. Dus ik weet niet welke van bovenstaande daarop lijkt of dat iemand daar nog een soort gelijke serie van heeft? Dankje alvast voor de tips!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
Muamba (die speler die een hartaanval heeft) gaat nu dus voor 50k.
50?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
Zal er even eentje kopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zet er maar een gouden contract op ofzo
De Fifa communityquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
Oh ja Burn Notice moet ik het laatste seizoen nog even van kijken. Bij Leverage heb ik de laatste tijd ook hetzelfde gevoel als bij Chuck hoor, dat ze het te lang door laten gaan. Maar het begon wel heel sterk vond ik, in seizoen 1.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Burn Notice past wel in dat rijtje
Leverage vind ik echt waardeloos. Kan je beter Hustle kijken van de BBC, die is 100 keer beter.
WTFquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
Heb nu helemaal niets, ik ga je niet afzetten, ben al dankbaar genoeg dat ik hem voor zo een prijs kan bemachtigenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je het niet hebt mag je er ook wat anders opzetten
Ja, ik zit bijna in FUTquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
Wel opschieten graag, want ik wil RKC afkijken.
"quote:'robinfeye17 maart 2012 om 19:365135Kutzooi Tottenham was net beter gaan voetballen.
en dan door zon stunt gestaakt leuke avond zo. '
Even kijken of mensen al wat meer wetenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Dat je uberhaupt die reacties gaat lezen.
Nigera CB 4-3-1-2 Notts County nPower League 1 100k start 101k binquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Je mag hem gratis hebben, kost hooguit 1.5k. Daarom zet er een bronze speler op
Als ik hem zou krijgen zou ik hem gewoon naar mijn club sturen. Het probleem is niet alleen dat mensen hem pricefixen maar ook dat de mensen hem voor die hoge prijs kopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
Zo ff paar gold packs openen, hopen op een Muamba_____!
Wel twee penalty's he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef wieisboos het volgende:
hattrick robben, die gozer heeft ook van het ene op het andere moment zijn vorm terug he
had hij er eentje gemist? ik schakel net in op bayern was parma - milan kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel twee penalty's he.Derde penalty van de wedstrijd.
Wat triestquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
Kan er geen vinden op de ps3quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
Zo ff paar gold packs openen, hopen op een Muamba_____!
Ik ben van de een op de andere dag mn vorm in Fifa kwijt.. vandaag al weer paar keer flink pak slaag gehadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef wieisboos het volgende:
hattrick robben, die gozer heeft ook van het ene op het andere moment zijn vorm terug he
Als iemand overlijdt, gaat ook iedereen de cd's kopen. Zal wel in de mens zitten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die Muamba nu voor belachelijk hoge prijzen er op zetten![]()
Mensen die Muamba nu voor belachelijk hoge prijzen gaan kopen
SIF SIF SIFquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef Confetti het volgende:
Zelfs Nigel Reo-Coker gaat nu voor dik 8k![]()
![]()
Alleen maar omdat hij ook England, CDM en van Bolton is.
Is neem ik aan een korte hype. Hopelijk overleefd hij het en dan worden de prijzen gewoon weer normaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die Muamba nu voor belachelijk hoge prijzen er op zetten![]()
Mensen die Muamba nu voor belachelijk hoge prijzen gaan kopen
Mag ik hem dan wel kopen als ik hem voor 5k ofzo tegenkom?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef Confetti het volgende:
Zelfs Nigel Reo-Coker gaat nu voor dik 8k![]()
![]()
Alleen maar omdat hij ook England, CDM en van Bolton is.
Wanneer ben je weer in vorm dan want wij moeten nog een potje doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben van de een op de andere dag mn vorm in Fifa kwijt.. vandaag al weer paar keer flink pak slaag gehad
Nee, de andere werd genomen door Gomez.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had hij er eentje gemist? ik schakel net in op bayern was parma - milan kijken
Ik had hem kunnen kopen maar dan had ik hem naar mijn club gestuurd en ik had hem niet geprobeerd te verkopen.quote:
Ben je denk ik toch al te laat mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef Rijst het volgende:
Is het fout alsi k er nu mee ga handelen?
Laagst bin op een Engelse cdm van Bolton is al 20k bijnaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:20 schreef Rijst het volgende:
Idd kan er geen 1 onder de de 5k vinden. tering
En m'n Luiz blies hem zo van de bal afquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
Pff wat kan ibra missen! Hij scoort wel maar mist er ook een pak en van afstand zijn zijn schoten zó zwak??
Tegen jou scoorde hij er 3 in 20 minuten manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En m'n Luiz blies hem zo van de bal af
En op de manier hoequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tegen jou scoorde hij er 3 in 20 minuten man
Deze manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
Pff wat kan ibra missen! Hij scoort wel maar mist er ook een pak en van afstand zijn zijn schoten zó zwak??
Mits non-sweatyquote:
Volgens mij ben je echt gehandicapt. En dan niet door EA maar door onze lieve heer die je wat chromosomen heeft ontnomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
Shiny bronze rare spelers kopen voor 150c. Die zijn 130.000 per stuk waard.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:26 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand tips om die troffee voor 85.000.000 clubwaarde snel(ler) te halen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt gehandicapt. En dan niet door EA maar door onze lieve heer die je wat chromosomen heeft ontnomen.
edit faalquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt gehandicapt. En dan niet door EA maar door onze lieve heer die je wat chromosomen heeft ontnomen.
Bij 1 keer niet, bij 3 doelpunten achter elkaar welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]maar zeg ook niet meteen dat ik sweaty speel bij een cross of 1 keer lb+y
Vader wil tv kijken sorry zal voor morgen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij 1 keer niet, bij 3 doelpunten achter elkaar wel
Silvaquote:
Is goedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vader wil tv kijken sorry zal voor morgen zijn
Ik houd eigenlijk niet van slappe spelers, maar ik heb geen andere keuze voor m'n BPL team. Ba en Aguero in de spits, Bale en Walcott op de flanken. Essien centraal en de verdediging kun je zelf wel invullen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei en vind ze evengoed. Silva scoort wel iets mear is zo slap
4-1-2-1-2? Heb zelf Modric in 3-5-2 achter de spitsen die bevalt me goed. IF Rosicky is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk niet van slappe spelers, maar ik heb geen andere keuze voor m'n BPL team. Ba en Aguero in de spits, Bale en Walcott op de flanken. Essien centraal en de verdediging kun je zelf wel invullen.
Hmm, dat is ook te overwegen. Ik heb nog nooit 3-5-2 gespeeld, hoe speelt dat? Welke verdedigers heb je dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
4-1-2-1-2? Heb zelf Modric in 3-5-2 achter de spitsen die bevalt me goed. IF Rosicky is ook wel lekker.
Ik heb er 5 ben namelijk nog een beetje aan het experimenteren. Je moet sowieso IF Johson nemen (is ook maar 15-20k ofzo), daarnaast Luiz en Touré/IF Colocini. Heb ook nog IF Heitinga die ik wil proberen en nog een keertje IF Koscielny halenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook te overwegen. Ik heb nog nooit 3-5-2 gespeeld, hoe speelt dat? Welke verdedigers heb je dan?
Oké, ff kijken wat ik daarvan kan knutselen. Richards op CB haalt max. chem 7 toch? Ik heb daar slechte ervaringen mee, zal wel het placebo-effect zijn, maar toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er 5 ben namelijk nog een beetje aan het experimenteren. Je moet sowieso IF Johson nemen (is ook maar 15-20k ofzo), daarnaast Luiz en Touré/IF Colocini. Heb ook nog IF Heitinga die ik wil proberen en nog een keertje IF Koscielny halen
Sommige mensen hier spelen ook nog met Richards op cb.
Hij is wel kast, misschien als wissel...quote:
Essien en Touré. Wil nog SIF Ramires en Gerrard op den duur, maar het huidige duo is een heerlijk blok.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is wel kast, misschien als wissel...
Wie staan er bij jou op CDM? Ik ben wel weg van spelers als Essien en Sissoko.
Zoiets? http://futhead.com/12/squad/215565quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Essien en Touré. Wil nog SIF Ramires en Gerrard op den duur, maar het huidige duo is een heerlijk blok.
Ziet er netjes uit, kan zelf helaas geen IF Valencia betalen en heb de gewone Bale. Alleen zou ik Kompany wel vervangen door K Touré of door een IF verdediger (als die minder pace heeft Johson lcb en de nieuwe cb)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoiets? http://futhead.com/12/squad/215565
Beetje de Stoereboii van het Ea forumquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:52 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1540504.page
Mag er eigenlijk niet om lachen maar...
"en de nieuwe cb". Welke nieuwe?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, kan zelf helaas geen IF Valencia betalen en heb de gewone Bale. Alleen zou ik Kompany wel vervangen door K Touré of door een IF verdediger (als die minder pace heeft Johson lcb en de nieuwe cb)
Hangt van de positie van de speler af..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef diedjuh het volgende:
Weet iemand wat een geel formatie dingetje geeft bij een 4222 formatie, want 4222 kaartjes zijn zo duur.
Is afhankelijk van de positie van de speler.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef diedjuh het volgende:
Weet iemand wat een geel formatie dingetje geeft bij een 4222 formatie, want 4222 kaartjes zijn zo duur.
oja oeps ST is het.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de positie van de speler.
Edit: Wat Tim zegt.
Hun kracht compenseert het weer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Reemi het volgende:
Als je 3-4-3 fijn vindt, houd dan vooral die formatie! 4-1-2-1-2 is erg duur en speelt niet eens fijn (eigen mening uiteraard).
Wel knap dat je drie verdedigers hebt waarvan er 2 vrij traag zijn en je er toch goed mee speelt.
silvermarkt is best dood sinds die Ieren..ik verkoop geen fuck meer en tradepiles zijn overvolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:02 schreef Fuszy het volgende:
Er heeft een Fer 55 minuten lang voor 1k bin op de tradepile gestaan![]()
WTF!
Oh ik verkoop nog zatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
silvermarkt is best dood sinds die Ieren..ik verkoop geen fuck meer en tradepiles zijn overvol
alles met twee spitsen. Dus 41212, 352 etcquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef diedjuh het volgende:
Ik bedoel dat je of Kompany eruit kan halen en daar Touré neer kan zetten of dat je IF Johson lcb zet en bijvoorbeeld IF Colocini (de nieuwe dus) cb zet.quote:
wazig..zou zweren dat het dan groen moet zijn. Het is niet een CF/CAM die je nog ST moet maken he?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef diedjuh het volgende:
[..]
nee, heb hem nu 532, en nu is ie rood
cm?quote:
Die prijs is toch ook wel fair? Tussen 5 en 6K is hij wel waard door die kaart, zeker met een fatsoenlijke formatiequote:
http://futhead.com/12/squad/215565 Zo dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je of Kompany eruit kan halen en daar Touré neer kan zetten of dat je IF Johson lcb zet en bijvoorbeeld IF Colocini (de nieuwe dus) cb zet.
Ja i maar ik heb hem al maanden in mijn club. Opgepikt voor 1000 coinsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die prijs is toch ook wel fair? Tussen 5 en 6K is hij wel waard door die kaart, zeker met een fatsoenlijke formatie
Prachtig. Heb bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/215565 Zo dan?
Ja zag ik ook net. Komt door Afrika Cup Final Toure en IF Bale. Die heb ik nu vervangen, scheelt 1 miljoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Coloccini is eigenlijk best slechtWel een schitterend koppel. Swinkels zit helaas niet in het spel dit jaar, maar anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Coloccini is eigenlijk best slechtZ'n pace ja, maar ik heb daar nooit last van. Gewoon zorgen dat je de bal niet op eigen helft verliest en handmatig speler wisselen met RS. Ik krijg alleen wel vaak doelpunten tegen uit corners, dus een beetje luchtmacht achterin is wel relaxt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coloccini is eigenlijk best slechtEnige nadeel van Colocini is zijn lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, jumping 95 maakt alles goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige nadeel van Colocini is zijn lengte.
Ik heb hem gepaard met Luiz en volgens mij redt Luiz het prima zonder hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Z'n pace ja, maar ik heb daar nooit last van. Gewoon zorgen dat je de bal niet op eigen helft verliest en handmatig speler wisselen met RS. Ik krijg alleen wel vaak doelpunten tegen uit corners, dus een beetje luchtmacht achterin is wel relaxt.
Luiz en Johnson zijn bij mij de luchtmachtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem gepaard met Luiz en volgens mij redt Luiz het prima zonder hem.Bij corners kopt Luiz ze er meestal in
Wanneer ik hem in mijn team heb vliegen de doelpunten om mijn orenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Luiz en Johnson zijn bij mij de luchtmacht
Lekkere defending en heading voor een silverquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:19 schreef pascal08 het volgende:
Zo kan ie ook:![]()
http://futhead.com/12/squad/215565
Haha, hij is eigenlijk nog beter dan Jonhson.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekkere defending en heading voor een silver
Ik had 'm gisteren gekocht voor 75k voor m'n Ieren team, maar toen ik zag dat ik 9 Ieren óf 9 Noord-Ieren moest hebben, heb ik 'm verpatst voor 95k.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekkere defending en heading voor een silver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |