Hij gaat milfs scoren:quote:
Ik ga er ook heen. Dan heeft ik caroline jouw nummer!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook. Voor het geval Quinty er ook is
Ja goed! Wil ik wel meedoen met 1 tegen 100!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen. Dan heeft ik caroline jouw nummer!
Ja, maar niet in Nederland tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Bravebart het volgende:
Welke hype? Het wordt al ff gevierd hoor!
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Bravebart het volgende:
Nouja, in Zeeland misschien nog niet (...) maar in de rest van het land wel hoor
Jup.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggen
Ja, die hebben we ook niet in Zeeland.quote:
In Friesland volgens mij ook niet (meer). In Limboland nog wel. Ik mis het een beetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook niet in Zeeland.
Je andere post negeer ik gewoon natuurlijkWat ik met deze zin ook meteen weer ontkracht heb.
En misschien speelt het feit dat je nu in de bewoonde wereld woont ook meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |