Uhuh. Beetje klaar met Fok en hele avonden internettenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat ben je weinig te vinden hier de laatste tijd..
Oh ik hoor het al. We zijn geen vriendenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh. Beetje klaar met Fok en hele avonden internetten. Hang gewoon lekker op de bank met een serie of film, of bij vrienden, of in de stad, of ik fiets.
Er is ook een tijd geweest dat jij ineens helemaal niet meer op FOK! kwam, en wij ons allemaal zorgen maakten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik hoor het al. We zijn geen vrienden.
Is wel!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al. We zijn geen vrienden.
In de trein vind ik het irritantquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef Steve het volgende:
Ik check FOK! vooral tussen dingen door, vooral ook op mijn mobiel. In de trein enzo.
Ja dat is toen een maand geweest dat ik echt helemaal niet FOK!tequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Er is ook een tijd geweest dat jij ineens helemaal niet meer op FOK! kwam, en wij ons allemaal zorgen maakten..
Waxx!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef Waxxer het volgende:
H... ha... hallo..................................?
Je kan hier tegenwoordig een kanon afschietenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:52 schreef Cavalinho het volgende:
Nou dan blijf je toch gezellig hier even hangen?
Het lijkt mij echt zo vet om dat allemaal te regelen. Heb er wel een keer mee mogen prielen buiten voorstellingen om, gewoon als uitprobeerselquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik verveel me...
En dat is heel wonderlijk, want ik zit midden in een voorstelling, maar ik heb nu 34 pagina's niets te doen (geen lichtchangementen of geluidseffecten)
gaat vast lukken. Ben dan ook weer gewoon thuis onlinequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok en de pauze is voorbij, nu echte chaos op de toneelvloer, KLUCHT.
Ik zal hier vandeweek ook eens proberen wat leven in de brouwerij te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |