Er zijn talloze apps die het zonder converteren af kunnen spelen. Waarom loop je altijd zo te koop met je eigen onwetendheid? Je zet jezelf voor lul.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
NADAT iTunes het geconverteerd heeft ja.
Wie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zullen we anders een topic beginnen zonder de aandacht op die troll te vestigen?
Balen. Ik wil de 32GB wifi. De 16GB gaat denk ik snel te weinig zijn, aangezien spellen als MC3 al bijna 2GB zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef nelisb het volgende:
Ben nu in Oberhausen. IPads genoeg. Alleen geen wifi only voor 32-64 gig.
Dat zijn nu net de populaire modellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef nelisb het volgende:
Ben nu in Oberhausen. IPads genoeg. Alleen geen wifi only voor 32-64 gig.
Mijn god wat een amateuristisch gedoequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Drama review van de iPad op stylecowboys.nl. Hij begint met "Ik had niet de wow factor bij het scherm toen ik ze in de auto met elkaar vergeleek".
Even een link: http://www.stylecowboys.nl/Computer/2821
Ieder z'n mening, maar welke idioot beoordeelt een apparaat op de 'wow-factor'? Dat is toch zo subjectief als het maar zijn kan? Reviews zijn er juist om zo feitelijk mogelijk naar een apparaat te kijken en daarop je mening te baseren. De 'wow-factor' is iets waar ik als lezer geen reet aan heb.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Drama review van de iPad op stylecowboys.nl. Hij begint met "Ik had niet de wow factor bij het scherm toen ik ze in de auto met elkaar vergeleek".
goh, ik had bij de iPad 2 ook al het idee dat het niet zo heel interessant was om te upgraden vanaf m'n 1. Ik gok dat de reviewer is ingestapt bij de 2, en dan is het idd wellicht niet de moeite.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Wat wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:35 schreef nelisb het volgende:
Iemand interesse in een iPad 2? 16 gig, wifi, wit. Half jaar oud. Met bon.
Het is makkelijk om eerlijk te zijn als je alleen maar goede producten hebt. Het enige nadeel kan de prijs zijn, maar het is gewoon een feit dat Apple-producten op heel veel vlakken beter zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben vandaag in die Apple Store geweest, het leek wel een fucking kerk.
Wel handig dat er veel personeel rondliep, dat ook nog gewoon eerlijk was ten opzichte van andere producten die niet van Apple zijn .
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is makkelijk om eerlijk te zijn als je alleen maar goede producten hebt. Het enige nadeel kan de prijs zijn, maar het is gewoon een feit dat Apple-producten op heel veel vlakken beter zijn.
Mijn contract loopt over een paar maanden af, dus ik heb meteen wat advies gevraagd. Ik had een heel hosanna verhaal verwacht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is makkelijk om eerlijk te zijn als je alleen maar goede producten hebt. Het enige nadeel kan de prijs zijn, maar het is gewoon een feit dat Apple-producten op heel veel vlakken beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |