Ik zou het niet leuk vinden als het meisje te goed of te leuk is. Ik wil dat er een soort balans is, ik ben ook niet de beste partner die er isquote:
Wees de beste partner, als je het alleen al nastreeft ben je de beste naar mijn mening.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden als het meisje te goed of te leuk is. Ik wil dat er een soort balans is, ik ben ook niet de beste partner die er is
Jullie zouden iets met elkaar moeten beginnenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees de beste partner, als je het alleen al nastreeft ben je de beste naar mijn mening.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jullie zouden iets met elkaar moeten beginnen
Vertelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jullie zouden iets met elkaar moeten beginnen
Ik vind dat een vreemde gedachte eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden als het meisje te goed of te leuk is. Ik wil dat er een soort balans is, ik ben ook niet de beste partner die er is
Nee natuurlijk niet Drommel.quote:
Bijzonder vreemd zelfs. Niemand is perfect, maar dat betekent niet dat je met minder genoegen moet nemen omdat je weet dat niemand perfect is lijkt mequote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat een vreemde gedachte eerlijk gezegd.
Ik ben nog aan het bijkomen van vannacht/vanochtend. Sta ik ook nog een keer de rest van de dag in een donkere zaal een concert te regelen. FML.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Het is weekend lieve mensen, pak een terrasje!
En heb je momenteel een slachtoffer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Daarnaast is degene waar ik verliefd op ben in mijn ogen toch perfect.
Het is hier werkelijk prachtig, maar mijn weekend is reeds voorbijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van vannacht/vanochtend. Sta ik ook nog een keer de rest van de dag in een donkere zaal een concert te regelen. FML.
Sowieso werkt het weer niet mee vandaag, dus ik mis niks.
Niks, ze verkopen er toch niks wat je niet bij andere resellers kunt krijgen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Ik vandaag maar eens naar die Mac store. Eens kijken wat er nou zo geweldig is aan een fucking winkel.
Is het dat meisje waar je nog nooit mee hebt gesproken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Daarnaast is degene waar ik verliefd op ben in mijn ogen toch perfect.
Niets.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Ik vandaag maar eens naar die Mac store. Eens kijken wat er nou zo geweldig is aan een fucking winkel.
Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je momenteel een slachtoffer?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks, ze verkopen er toch niks wat je niet bij andere resellers kunt krijgen?
Ik ben niet zo van de mannen liefde.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen de best mogelijke partners voor elkaar zijn
Liefde is leuk, liefde is prachtig. Nu nog iemand vinden om verliefd op te worden en dat het wederzijds isquote:
Dat denk ik dus ook. Maar ik heb ook niet zoveel te doen vandaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks, ze verkopen er toch niks wat je niet bij andere resellers kunt krijgen?
Precies!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde is leuk, liefde is prachtig. Nu nog iemand vinden om verliefd op te worden en dat het wederzijds is
Dat vind ik eigenlijk best triest, als vrijetijdsbesteding naar een winkel gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar ik heb ook niet zoveel te doen vandaag.
En hoe zit dat bij jou op het moment? Ik weet het nog niet iig wel leuk contact met een meisjequote:
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje waar ik echt geen woord mee gewisseld heb.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het dat meisje waar je nog nooit mee hebt gesproken?
Ik heb een schat van een vrijdenkende vriendinquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij jou op het moment? Ik weet het nog niet iig wel leuk contact met een meisje
En dan ga je serieus speciaal naar een zaak waar er op elke 25 vierkante meter 1 Apple-product te aanschouwen is? Talk about a waste of space, winkels van Apple, B&O en weet ik veel watvoor style-winkels.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar ik heb ook niet zoveel te doen vandaag.
Heloef: hoiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje waar ik echt geen woord mee gewisseld heb.
Vrijdenkend nog wel. Ben jij de nieuwe El_Mata hierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een schat van een vrijdenkende vriendin
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef: hoi
Meisje: hey
* Heloef is verliefd
Waste of lifequote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan ga je serieus speciaal naar een zaak waar er op elke 25 vierkante meter 1 Apple-product te aanschouwen is? Talk about a waste of space, winkels van Apple, B&O en weet ik veel watvoor style-winkels.
Ik merk vanzelf wel of dat ooit gebeurt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde is leuk, liefde is prachtig. Nu nog iemand vinden om verliefd op te worden en dat het wederzijds is
Ik doe geen drugs behalve cocktailsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdenkend nog wel. Ben jij de nieuwe El_Mata hier
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef: hoi
Meisje: hey
* Heloef is verliefd
+18714154787quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan ga je serieus speciaal naar een zaak waar er op elke 25 vierkante meter 1 Apple-product te aanschouwen is? Talk about a waste of space, winkels van Apple, B&O en weet ik veel watvoor style-winkels.
Is het ook natuurlijk ook even de stad intrekken kijken waar al die heisa voor nodig was is en even wat eten is natuurlijk enorm sneu.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best triest, als vrijetijdsbesteding naar een winkel gaan
Kan iemand het KT even in DM uitleggen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
Verliefd zijn, dat is toch een mythe ofzo?
Zelfs ik geloof niet in deze mythequote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
Verliefd zijn, dat is toch een mythe ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |