Graag!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
maar goed... Ingrid... lijstje maken!!! Als je wilt... en je hebt hulp nodig met lijstje maken.... kom ik je helpen! 2 zien meer dan 1
ik kan morgenmiddag tot 15uur.. en donderdagmiddag kan ikquote:
Net stiekem je fobo bekekenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kan morgenmiddag tot 15uur.. en donderdagmiddag kan ikroep maar.. maken we zo snel mogelijk lijstje!!! kunnen we hier beginnen met vinken
of op een avond, maar weet niet of je dat wilt...
Will not be there. Veels te ver weg. Dus ik hou het bij hulp op afstand en pannen heeft ze natuurlijk sowieso nodig. Die krijgt ze van mijquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Will not be there. Veels te ver weg. Dus ik hou het bij hulp op afstand en pannen heeft ze natuurlijk sowieso nodig. Die krijgt ze van mij
Morgen ben ik denk ik de hele dag op pad met mn zus en ga ik juist om 15.00 weer naar huis ivm Kim.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kan morgenmiddag tot 15uur.. en donderdagmiddag kan ikroep maar.. maken we zo snel mogelijk lijstje!!! kunnen we hier beginnen met vinken
of op een avond, maar weet niet of je dat wilt...
3 posts boven die van jou staat het eerste lijstje van Ingrid.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sorry als mn aanbod overbodig is, heb niet alles doorgelezen..
Maar ik heb zo nodig nog een 1pers. Bed staan met spiraalbodem.. Enige nadeel is vervoer, heb geen auto.,
Je hoeft niet stiekem te kijken hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net stiekem je fobo bekeken, moest je nou weer je middelvinger opsteken?
De bedden zijn standaard maat 90x200 2x en 1x 140x200quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef frederik het volgende:
[..]
3 posts boven die van jou staat het eerste lijstje van Ingrid.
Afmetingen van de beide bedden zou wel handig zijn (ook als het niet past, wel handig te weten welke maat bodem er dan gevonden moet worden)
Als je vervoer ervoor regelt vanuit Delft of iemand muilezel ervoor kan of wil zijn, ga ik even kijken of ie nog steeds in de staat is waarin ik 'm weg hebt gezet en of ie compleet is. Heb zelf combimagnetron gekocht 5 jaar terug en toen is deze buiten spel gezet. Schaal moet er als het goed is bijzitten, maar heb er ook ooit eens eentje gebroken dus dat moet ik nakijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Magnetron heb ik zeker interesse in!
De tafels met glazen blad liever niet, ik heb erg ondernemende kinderen, dat lijkt me niet verstandig!
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef simmu het volgende:
afhankelijk van de grootte van het ding kunnen wij hem wel meenemen. wij zitten half april een weekje in de omgeving van delft, dus dan kost het geeneens een extra rit. hebben alleen niet heel veel ruimte over in de auto (ondanks dat we een multipla rijden)
voor wie het zich afvraagt; wij gaan irl met ts om
Oh ja ( haske offtopic maar ik kom zoveel bekenden hier tegen in dit topic en dat doet goed) wanneer was dat ook weer?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Je hoeft niet stiekem te kijken hoorJa, dat moest... die vinger was voor Iteejer
Is goed Ingrid, ik hou de donderdagmiddag vrij!! Pm of msn maar... (ik heb nog geen toevoeging gehad zag ik)
Stuur dan maar een PM'tje als je in de buurt bent, dan zorg ik dat ie klaar staat. Formaat is gewoon die van een magnetron. Gemiddeld ding.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef simmu het volgende:
afhankelijk van de grootte van het ding kunnen wij hem wel meenemen. wij zitten half april een weekje in de omgeving van delft, dus dan kost het geeneens een extra rit. hebben alleen niet heel veel ruimte over in de auto (ondanks dat we een multipla rijden)
voor wie het zich afvraagt; wij gaan irl met ts om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |