abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:00:55 #26
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_109216830
Ik heb ook sowieso ook nog een 1persoonsdekbedovertrek..Ik zit momenteel eerst nog met een andere kwestie van mensen met een nagenoeg leeg huis.. Maar mochten we dingen dubbelaangeboden krijgen dan zou k aan je denken. Ik woon in Groningen dus het is in de buurt ;)

Sterkte!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:01:55 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109216857
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef yvonne het volgende:
Is er enig zicht wanneer je een woning hebt? Want dan zal er toch ook verf/behang en weetikveelwat nodig zijn?
Zet eerst eens wat dingen op papier, wat heb je nodig, wat kunnen we voor je betekenen O+

[..]

Echt hier draait m'n hart 60x van om.
Ik vind dat er ook wat raar staan.

Ik heb volgens mij nog matrassen maar ik geloof dat die groter zijn dan een normaal tweepersoonsbed, dat moet ik even nakijken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:02:38 #28
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109216879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef yvonne het volgende:
Echt hier draait m'n hart 60x van om.
Ik zit er mijn wangen op kapot te bijten.... het 'mag...'
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Admin zaterdag 17 maart 2012 @ 23:04:26 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109216932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zit er mijn wangen op kapot te bijten.... het 'mag...'
Ik ook, maar goed, we gaan je helpen Ingrid ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 23:05:45 #30
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_109216968
Ik zal eens even kijken op de site van de gemeente assen of er wat gratis geld te halen valt.
  One tough cookie zaterdag 17 maart 2012 @ 23:06:57 #31
169210 liesje1979
pi_109217000
Ik heb misschien nog wel wat serviesgoed voor je? Is wel allemaal los dus geen mooie set ofzo, en van dat ouderwetse rood. Ik ga 24 Maart met de trein naar Groningen en kan eventueel wel even uitstappen op Assen op de heenweg?
pi_109217127
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
Heb je ook beddegoed?? Dekbedden en overtrekken? Heb anders zowiezo wel 2 kinderdekbedovertrekken. Susanne kan ze best wel missen!
1 persoons ben ik tegen gekomen, moet ff kijken wat het precies is, zomer of winter. Kan ook een 2 persoons bij zitten. Overtrekken heb ik iig 2 gevonden, geen kinder, met neutrale print.

Yvonne, verf/behang heb ik helemaal nog niet aan gedacht! En nu ik dit typ bedenk ik me dat ik met pech ook nog een vloer moet. ;(
pi_109217166
Ik zit te denken, maar heb zo even geen spul om te vergeven..

Wat ik evt. wel kan aanbieden is om te komen helpen zodra je een huisje hebt, misschien met schilderen, behangen etc. Geef maar even een gil zodra je meer weet.

Misschien handig om ook inderdaad even een lijst te gaan maken: wat heb je nodig, wie heeft wat aangeboden etc. ;)
pi_109217178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Laysa het volgende:
We hebben binnenkort 2 latten bodems van 80 bij 200 cm over...ook een matras van 1,60 bij 2 meter. helaas kan ik het niet naar Assen brengen...Dus als je iets kan regelen dat het opgehaald wordt is het van jou :)
Lief! ik heb gecheckt, 1 persoonsbed is 90x200 en 2 persoons is 140x200
Dus dat gaat niet passen helaas.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:12:51 #35
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_109217203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Lief! ik heb gecheckt, 1 persoonsbed is 90x200 en 2 persoons is 140x200
Dus dat gaat niet passen helaas.
Hé jammer...ik had ze je met liefde gegund. Sterkte verder
pi_109217257
quote:
Hahaha, die wilde ik net posten :P

Leuke bank!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:16:41 #38
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109217321
quote:
Maar waar laat je het nu? Ze heeft nu nog geen huis? (ik zat ook al op mp te neuzen naar vloerbedekking en behang voor nop.. kan wel overal een gratis staaltje krijgen... krijg je wel hele fleurige vloeren van :+ )
  Admin zaterdag 17 maart 2012 @ 23:18:18 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109217381
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

1 persoons ben ik tegen gekomen, moet ff kijken wat het precies is, zomer of winter. Kan ook een 2 persoons bij zitten. Overtrekken heb ik iig 2 gevonden, geen kinder, met neutrale print.

Yvonne, verf/behang heb ik helemaal nog niet aan gedacht! En nu ik dit typ bedenk ik me dat ik met pech ook nog een vloer moet. ;(
Ga eerst een lijst maken. Loop alles na in je huis wat je nodig hebt tot aan toiletrol-houder toe.
Denk idd aan verf/vloer/behang, alles

Heb je enig zicht op wanneer je een woning hebt?
En heb je hulp bij de scheiding?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 17 maart 2012 @ 23:19:43 #40
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109217429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ga maar eerst op zoek naar een woning. Misschien heb je ook geluk dat je er eentje vindt waar niet zoveel nodig is net zoals ik. :Y
Ik ben net verhuisd en zal ook even kijken wat ik over heb.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie zaterdag 17 maart 2012 @ 23:20:13 #41
169210 liesje1979
pi_109217441
Niemand in de buurt van Assen met een flinke schuur waar best tijdelijk wat spullen kunnen worden opgeslagen?
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 23:20:39 #42
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_109217451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zal eens even kijken op de site van de gemeente assen of er wat gratis geld te halen valt.
Bereken uw recht (gemeente Assen)

quote:
In de Sociale stadsgids (PDF - 0,7 MB) vindt u meer informatie over de verschillende sociale regelingen, speciaal voor Assenaren met een laag inkomen. Ook staat aangegeven waar u meer informatie kunt vinden en bij wie u de aanvraag kunt indienen. De sociale stadsgids is verspreid onder alle Assenaren met een minimuminkomen en maatschappelijke organisaties als Welzo en maatschappelijk werk.
http://www.assen.nl/Wonen(...)kend_of_laag_inkomen
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:21:59 #43
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109217490
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga eerst een lijst maken. Loop alles na in je huis wat je nodig hebt tot aan toiletrol-houder toe.
Loop alles na / noteer per kamer, dus alles voor de keuken bij elkaar enz. Dan krijg je sneller een overzicht van wat je waar nog nodig hebt.
pi_109217495
Ingrid: Misschien heb je iets aan deze checklist, dan hoef je m alleen nog maar aan te vullen :Y

http://www.huishoudplaza.(...)klist-uitzet-student
pi_109217508
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit te denken, maar heb zo even geen spul om te vergeven..

Wat ik evt. wel kan aanbieden is om te komen helpen zodra je een huisje hebt, misschien met schilderen, behangen etc. Geef maar even een gil zodra je meer weet.

Misschien handig om ook inderdaad even een lijst te gaan maken: wat heb je nodig, wie heeft wat aangeboden etc. ;)
Lief! Dat is zeker welkom.

Ik heb op de bank gereageerd. Ik neem (wilde bijna typen mag, maar zo voel ik het wel)
`mijn` 2 persoons bank mee. Een vierkant tafeltje lack geloof ik van Ikea. En iig de `` knutselkast`. Ook ga ik de (gammele, maar och) eetkamertafel en 3 stoelen meenemen. Ohja de stoel die ik op zolder vond, heb ik iig 3 normale zitplekken. En ik vond nog een kubustafelding. (wist niet dat we dat nog hadden, je vind nog eens wat op zolder ;) )
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 23:26:56 #46
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_109217641
Woning:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Bijzondere omstandigheden
Actium kent drie situaties waarin u door bijzondere omstandigheden een urgentieverklaring krijgt:

Calamiteit
Uw woning is niet meer bewoonbaar door brand, overstroming of een andere calamiteit.
Gedwongen verkoop
U bent gedwongen uw woning te verkopen en u kunt een schrijven van uw bank of hypotheekverstrekker overhandigen waaruit dit blijkt. De gedwongen verkoop is niet het gevolg van verwijtbaar (betaal)gedrag. Situaties van aantoonbare overmacht zijn bijvoorbeeld bedrijfsfaillissement of het in de WW of WAO terecht komen.
Gedwongen vertrek uit de woning door echtscheiding of relatieverbreking waarbij minderjarige of zorgbehoevende kinderenzijn betrokken
In het geval van echtscheiding of relatiebreuk moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
u heeft minderjarige kinderen
u heeft minimaal een jaar een duurzame relatie gehad en kunt dit aantonen door een uittreksel van de gemeente
u kunt schriftelijk bewijs overhandigen dat een echtscheiding/ relatiebeëindiging recent is aangevraagd c.q. uitgesproken
u kunt aantonen dat de minderjarige kind(eren) aan u zijn toegewezen
u kunt aantonen dat de huidige woning niet aan u is toegewezen of u kunt aantonen dat u onvoldoende financiële draagkracht heeft om in de woning te blijven wonen met uw kinderen.

In andere dan bovengenoemde situaties is geen urgentievoorrang mogelijk.
http://www.actiumwonen.nl(...)en/urgentieregeling/
quote:
Snel een andere woning nodig.pdf
In deze brochure leest u meer over urgentie en in welke situaties u voorrang kunt krijgen bij het vinden van een andere woning
http://www.actiumwonen.nl(...)en/urgentieregeling/
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:27:02 #47
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109217647
Hier heeft er iemand 2 tv's in de aanbieding. Aangeboden 2x tv, mobiel, hondenvoer
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:31:34 #48
185206 _Ingrid_
pi_109217784
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb je enig zicht op wanneer je een woning hebt?
En heb je hulp bij de scheiding?
Nee. ik ga maandag naar juridisch loket, als die doorverwijzen krijg ik 50,- korting bij de advocaat. Die kan dan met toevoeging, gezien ik zonder inkomen zit. Dan betaal je een eigen bijdrage.
En als die een brief meegeeft dat de scheiding is aangevraagd en dat de kinderen bij mij komen te wonen kan ik de urgentie krijgen. ik kan dan op alle woningen reageren die er op dat moment zijn en kom dan bovenaan de wachtlijst. Als er iemand anders met urgentie reageert die langer staat ingeschreven gaat die voor.

Ik had met gemeente gebeld, en volgens diegene is bijzondere bijstand moeilijk te krijgen. de (bijna) ex moet meebetalen.

Ik heb geen hulp verder. Wel van vrienden en mijn zusje en ouders O+ Bij hun staan de bedden en matrassen nu ook. Die had ik stiekem al gekocht. Misscshien fout en achterbaks, maar naar mijn idee nodig voor de zekerheid.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:31:59 #49
369568 Chamastya
pi_109217793
Als ik lees krijg ik een beetje zo'n gevoel van, Ik ga ook even proberen te kijken... Heb nog lampen trouwens... Als het nodig is.
  Admin zaterdag 17 maart 2012 @ 23:34:29 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109217861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nee. ik ga maandag naar juridisch loket, als die doorverwijzen krijg ik 50,- korting bij de advocaat. Die kan dan met toevoeging, gezien ik zonder inkomen zit. Dan betaal je een eigen bijdrage.
En als die een brief meegeeft dat de scheiding is aangevraagd en dat de kinderen bij mij komen te wonen kan ik de urgentie krijgen. ik kan dan op alle woningen reageren die er op dat moment zijn en kom dan bovenaan de wachtlijst. Als er iemand anders met urgentie reageert die langer staat ingeschreven gaat die voor.

Ik had met gemeente gebeld, en volgens diegene is bijzondere bijstand moeilijk te krijgen. de (bijna) ex moet meebetalen.

Ik heb geen hulp verder. Wel van vrienden en mijn zusje en ouders O+ Bij hun staan de bedden en matrassen nu ook. Die had ik stiekem al gekocht. Misscshien fout en achterbaks, maar naar mijn idee nodig voor de zekerheid.
Slimme meid ^O^
Ik zie Kardinaal ook al goede tips geven, ^O^

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')