Ik vind dat er ook wat raar staan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef yvonne het volgende:
Is er enig zicht wanneer je een woning hebt? Want dan zal er toch ook verf/behang en weetikveelwat nodig zijn?
Zet eerst eens wat dingen op papier, wat heb je nodig, wat kunnen we voor je betekenen
[..]
Echt hier draait m'n hart 60x van om.
Ik zit er mijn wangen op kapot te bijten.... het 'mag...'quote:
Ik ook, maar goed, we gaan je helpen Ingridquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit er mijn wangen op kapot te bijten.... het 'mag...'
1 persoons ben ik tegen gekomen, moet ff kijken wat het precies is, zomer of winter. Kan ook een 2 persoons bij zitten. Overtrekken heb ik iig 2 gevonden, geen kinder, met neutrale print.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
Heb je ook beddegoed?? Dekbedden en overtrekken? Heb anders zowiezo wel 2 kinderdekbedovertrekken. Susanne kan ze best wel missen!
Lief! ik heb gecheckt, 1 persoonsbed is 90x200 en 2 persoons is 140x200quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Laysa het volgende:
We hebben binnenkort 2 latten bodems van 80 bij 200 cm over...ook een matras van 1,60 bij 2 meter. helaas kan ik het niet naar Assen brengen...Dus als je iets kan regelen dat het opgehaald wordt is het van jou
Hé jammer...ik had ze je met liefde gegund. Sterkte verderquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! ik heb gecheckt, 1 persoonsbed is 90x200 en 2 persoons is 140x200
Dus dat gaat niet passen helaas.
Hahaha, die wilde ik net postenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://huis-inrichting.ma(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1 is deze bank wat?
Maar waar laat je het nu? Ze heeft nu nog geen huis? (ik zat ook al op mp te neuzen naar vloerbedekking en behang voor nop.. kan wel overal een gratis staaltje krijgen... krijg je wel hele fleurige vloeren vanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://huis-inrichting.ma(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1 is deze bank wat?
Ga eerst een lijst maken. Loop alles na in je huis wat je nodig hebt tot aan toiletrol-houder toe.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
1 persoons ben ik tegen gekomen, moet ff kijken wat het precies is, zomer of winter. Kan ook een 2 persoons bij zitten. Overtrekken heb ik iig 2 gevonden, geen kinder, met neutrale print.
Yvonne, verf/behang heb ik helemaal nog niet aan gedacht! En nu ik dit typ bedenk ik me dat ik met pech ook nog een vloer moet.
Ga maar eerst op zoek naar een woning. Misschien heb je ook geluk dat je er eentje vindt waar niet zoveel nodig is net zoals ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yvonne, verf/behang heb ik helemaal nog niet aan gedacht! En nu ik dit typ bedenk ik me dat ik met pech ook nog een vloer moet.
Bereken uw recht (gemeente Assen)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zal eens even kijken op de site van de gemeente assen of er wat gratis geld te halen valt.
quote:In de Sociale stadsgids (PDF - 0,7 MB) vindt u meer informatie over de verschillende sociale regelingen, speciaal voor Assenaren met een laag inkomen. Ook staat aangegeven waar u meer informatie kunt vinden en bij wie u de aanvraag kunt indienen. De sociale stadsgids is verspreid onder alle Assenaren met een minimuminkomen en maatschappelijke organisaties als Welzo en maatschappelijk werk.
http://www.assen.nl/Wonen(...)kend_of_laag_inkomen
Loop alles na / noteer per kamer, dus alles voor de keuken bij elkaar enz. Dan krijg je sneller een overzicht van wat je waar nog nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga eerst een lijst maken. Loop alles na in je huis wat je nodig hebt tot aan toiletrol-houder toe.
Denk idd aan verf/vloer/behang, alles
Lief! Dat is zeker welkom.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit te denken, maar heb zo even geen spul om te vergeven..
Wat ik evt. wel kan aanbieden is om te komen helpen zodra je een huisje hebt, misschien met schilderen, behangen etc. Geef maar even een gil zodra je meer weet.
Misschien handig om ook inderdaad even een lijst te gaan maken: wat heb je nodig, wie heeft wat aangeboden etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Bijzondere omstandigheden
Actium kent drie situaties waarin u door bijzondere omstandigheden een urgentieverklaring krijgt:
Calamiteit
Uw woning is niet meer bewoonbaar door brand, overstroming of een andere calamiteit.
Gedwongen verkoop
U bent gedwongen uw woning te verkopen en u kunt een schrijven van uw bank of hypotheekverstrekker overhandigen waaruit dit blijkt. De gedwongen verkoop is niet het gevolg van verwijtbaar (betaal)gedrag. Situaties van aantoonbare overmacht zijn bijvoorbeeld bedrijfsfaillissement of het in de WW of WAO terecht komen.
Gedwongen vertrek uit de woning door echtscheiding of relatieverbreking waarbij minderjarige of zorgbehoevende kinderenzijn betrokken
In het geval van echtscheiding of relatiebreuk moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
u heeft minderjarige kinderen
u heeft minimaal een jaar een duurzame relatie gehad en kunt dit aantonen door een uittreksel van de gemeente
u kunt schriftelijk bewijs overhandigen dat een echtscheiding/ relatiebeëindiging recent is aangevraagd c.q. uitgesproken
u kunt aantonen dat de minderjarige kind(eren) aan u zijn toegewezen
u kunt aantonen dat de huidige woning niet aan u is toegewezen of u kunt aantonen dat u onvoldoende financiële draagkracht heeft om in de woning te blijven wonen met uw kinderen.
In andere dan bovengenoemde situaties is geen urgentievoorrang mogelijk.
http://www.actiumwonen.nl(...)en/urgentieregeling/quote:Snel een andere woning nodig.pdf
In deze brochure leest u meer over urgentie en in welke situaties u voorrang kunt krijgen bij het vinden van een andere woning
http://www.actiumwonen.nl(...)en/urgentieregeling/
Nee. ik ga maandag naar juridisch loket, als die doorverwijzen krijg ik 50,- korting bij de advocaat. Die kan dan met toevoeging, gezien ik zonder inkomen zit. Dan betaal je een eigen bijdrage.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga eerst een lijst maken. Loop alles na in je huis wat je nodig hebt tot aan toiletrol-houder toe.
Denk idd aan verf/vloer/behang, alles
Heb je enig zicht op wanneer je een woning hebt?
En heb je hulp bij de scheiding?
Slimme meidquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee. ik ga maandag naar juridisch loket, als die doorverwijzen krijg ik 50,- korting bij de advocaat. Die kan dan met toevoeging, gezien ik zonder inkomen zit. Dan betaal je een eigen bijdrage.
En als die een brief meegeeft dat de scheiding is aangevraagd en dat de kinderen bij mij komen te wonen kan ik de urgentie krijgen. ik kan dan op alle woningen reageren die er op dat moment zijn en kom dan bovenaan de wachtlijst. Als er iemand anders met urgentie reageert die langer staat ingeschreven gaat die voor.
Ik had met gemeente gebeld, en volgens diegene is bijzondere bijstand moeilijk te krijgen. de (bijna) ex moet meebetalen.
Ik heb geen hulp verder. Wel van vrienden en mijn zusje en oudersBij hun staan de bedden en matrassen nu ook. Die had ik stiekem al gekocht. Misscshien fout en achterbaks, maar naar mijn idee nodig voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |