Had ik gelezen. Ik was in de veronderstelling dat ze geen inkomen heeft, dus pd in het goedkoopste tarief valt én dat het stadium van mediation en 'in erge vriendschap uit elkaar' voorbij is*. Als ik dat verkeerd begrepen heb, dan heb je ongetwijfeld gelijk.quote:
Zelfs mn spellingscontrolle kwam er niet uit wat ik nou bedoeldequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik gelezen. Ik was in de veronderstelling dat ze geen inkomen heeft, dus pd in het goedkoopste tarief valt én dat het stadium van mediation en in erge vriendschap uit elkaar voorbij is*. Als ik dat verkeerd begrepen heb, dan heb je ongetwijfeld gelijk.
* als je bij godsgratie de kast mag meenemen, dan zie ik niet veel in 'onderling overleg'
En gouvernante is natuurlijk convenant
prima meis, je moet doen wat jij wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! maar dat kan ik niet aannemen joh!Was neit als bedelarij (?) bedoeld!!!
Ik ga het met Djeez overleggen. ik weet dat dat geld er nu niet is. Extra rekeningen van 350,- zijn er deze maand. ik hoop dat ik het in termijnen van 50,- mag betalen dat moet lukken hoop ik!
Ik ga nu de advocaat bellen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Zelfs mn spellingscontrolle kwam er niet uit wat ik nou bedoeldeIk denk, nou ze snappen me wel
Ik denk er nog even over na en bekijk de opties hier. Hou het in de gedachten!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
prima meis, je moet doen wat jij wilt natuurlijkIk zie het niet als bedelaarij, voel je alsjeblieft niet bezwaard.
En dan nog staat het aanbod het bedrag door mij voor te laten schieten. Een instantie wil gelijk terugbetaald hebben, bij mij hoeft dat niet. Daar komen wij samen wel uit. Het mag ook pas zodra je fatsoenlijk genoeg gesettled bent en de boel weer op orde.`
Voor mij is 250¤ niet wat het voor jou is, voel je ajb niet bezwaard. Echt niet. Vroeger hebben mensen mij op dit soort manieren geholpen, ik doe graag hetzelfde voor anderen die het nodig hebben. Echt, echt, echt geen probleem. Ik wil niet dat je in de probs komt, eerst jij en de kids op orde. Dat is het belangrijkste.
Maar je hebt een kast, dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb idd geen inkomen, heul niks. Dus laagste eigen bijdrage + griffiekosten+ uittreksels gemeente moet ik betalen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na en bekijk de opties hier. Hou het in de gedachten!
Wat zij ^^ zegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
![]()
En ik druk je nogmaals op je hart: het is echt geen probleem, anders bied ik het niet aan
Kringloop!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Haha ja de kast hebben jullie wel onthouden he.
Kutte is dat we niet echt super kwaliteitsspul hebben. Zoals de eetkamertafel en stoelen. Die wiebelen nu al als een gek en zitten iets los. Die kan ik neit meenemen, die overleven dat niet. Net zoals de halfdode Billy en salontafel. Grote kledingkast en die van Kim zijn ook niet te verhuizen. Die van tyler dus wel en die gaat gewoon mee.
`mijn ` knutselkast moet gewoon. Dies neit mooi, wel handig! Misschien de kast ernaast, al mist de linkerdeurknopdinges.
Inmiddels PM contact gehad: geregeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik leen het dan graag! Kom er anders echt niet uit!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik leen het dan graag! Kom er anders echt niet uit!
Klopt, waarschijnlijk zullen ze proberen om zo snel mogelijk een aantal uitspraken van de rechter te vragen over de verblijfplaats van de kinderen en over alimentatie en dergelijke.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kringloop is een goede idd, was ik laatst nog met mijn zus wezen kijken.
Het was meer om aan te geven dat ook mede daardoor sommige dingen niet meekunnen.
Assistent advocaat had het over voorlopige voorzieningen ofzo. Advocaat belt me nog terug.
Kusje voor BX en voor Ingridquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef BrandX het volgende:
Inmiddels PM contact gehad: geregeld.
Zodra Ingrid het bedrag weet lossen we dat samen op.
Dapper van je Ingrid
Jawel, door zoals Tico zegt samen een advocaat danwel mediator in de hand te nemen, en als je idd zelf al precies weet hoe je alles wil regelen, zet dat ( desnoods samen met iemand die het goed kan verwoorden en goed met jullie mee kan denken ) alvast op papier samen, en dan is het enkel nog een kwestie van tekenen samen en indienen door die gezamelijke advocaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, maar wat stel je dan voor? Volgens mij kan het niet heel veel goedkoper dan door een advocaat die ze voor het grootste deel niet (zelf) hoeft te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |