Vertel eens wie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie een potentiele match met een bepaalde fokuser.
Ik dacht dat jij het wasquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie een potentiele match met een bepaalde fokuser.
Nee niet doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SergeantFluffy aka Mylifeisgrey
Jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]![]()
Yvonne vraagje, Ben jij nog vrijgezel?
We sporen allebei niet..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek was, maar jij zag het dus ook
Niemand wil mij, maar ik mag niet in R&P daarover praten als Adminquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:05 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je al onder de pannen zat
Jawel hoor, wát?! hierbij nodig ik je gewoon uit om je eigen topic te maken!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand wil mij, maar ik mag niet in R&P daarover praten als Admin
Ik heb hetzelfde niemand wil mij, Lijkt de reclame van Pepper welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand wil mij, maar ik mag niet in R&P daarover praten als Admin
Nou laat ik net met iemand via een chat aan het praten zijn, Geeft aan geen vrienden te hebben en verder niets te doen heeft. En nu na wat slap gezer zegt hij mag ik langs komen om je beter te leren kennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Retronix het volgende:
LOL, dit topic wordt vrij extreem volgens mij..
Oh je meent die groene haren ook nog. Nou om te beginnen zou ik eerst je haren terug verven naar je natuurlijke kleur (of een andere normale haarkleur)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Okay anders gezegd hoe krijg ik een vriend die mij accepteert groene haar en al ?
hahahaha, het is niet wat het lijktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Chamastya het volgende:
Ik vind dit topic maar verdacht al die strawberry's die ineens opduiken in dit topic
Gast, wat zit jij hier nou lelijke mensen te dissen, dacht dat jij degene was die al zo onzeker was dat ie 2 centimeter kleiner is dan zijn droomlengte. Als je weet hoe het is om je lelijk te voelen, ga dan lekker niet andere mensen die zich net zo voelen natrappen. Triest gevalletje jij!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tijd om die alternatieve mannen te ontmoeten in dromenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |