Als je gewoon even een knuffel wilt, dan moet je naar de Viva forums gaan. Fok's R&P eist een duidelijke topic start.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:22 schreef strawberry_hill het volgende:
ik denk nog steeds aan hem na wat hij mij heeft geflikt ik betekende niks voor,voor niemand.'S nachts en overdag ben ik alleen met mijn gedachten ,ik ben hier in de zon de schaduw van mijn leven aan het overdenken.Alleen ik kan mezelf horen schreeuwen
TS maakt wel meer vage topics aan, en reageert dan nergens meer op.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Blijdoener het volgende:
Wie heeft wat geflikt? Ik snap het niet helemaal...
Kickt zeker op de reacties van mensen. Tot ziens TS.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Heinlein het volgende:
[..]
TS maakt wel meer vage topics aan, en reageert dan nergens meer op.
Beetje moeilijk te beantwoorden hè, als we niet eens weten op wat voor manier die mensen jou gebruiken...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef strawberry_hill het volgende:
die vage topics,zo werkt het in mijn hoofd .
ik vraag me meer af wat ik kan doen om die verwardheid chaos te stoppen .
zorgen dat ik verder ga met mijn leven
en hoe ik mensen tegenkom die me niet gebruiken
Ga naar de huisarts/psycholoog.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef strawberry_hill het volgende:
die vage topics,zo werkt het in mijn hoofd .
ik vraag me meer af wat ik kan doen om die verwardheid chaos te stoppen .
zorgen dat ik verder ga met mijn leven
en hoe ik mensen tegenkom die me niet gebruiken
Hoe ziet je dagelijkse leven eruit?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe maak ik vrienden
hoe trek ik leuke mannen aan
hoe vertoon ik sociaal acceptabel gedrag
Ga eens met een psycholoog of psychiater praten, je klinkt een beetje in de war. Veel sterkte.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe maak ik vrienden
That's a problem right there. Ik begrijp niet erg goed waarom je niet ''normaal'' zou kunnen praten en uitleggen wat je voelt.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef strawberry_hill het volgende:
bespotten,beledigen,uitschelden ,ze willen sex van me of geld manipuleren .
ik wil sociaal acceptabeler gedrag vertonen
en mijn topics ja ,zo praat en denk ik ook chaotisch verward etc
i
Door al eens te stoppen met dichten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe maak ik vrienden
Krijg je op je opleiding wel eens feedback?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef strawberry_hill het volgende:
uhm ik ben 23 jaar ,ik doe SPH ik heb geen vrienden,geen relatie druk ,opvallend gedrag,praatziek
gedicht ?
nee het is precies hoe ik me voel
Dus jij moet in de toekomst andere mensen gaan begeleiden met hun problemen terwijl je zelf een shipwreck bent?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef strawberry_hill het volgende:
uhm ik ben 23 jaar ,ik doe SPH ik heb geen vrienden,geen relatie druk ,opvallend gedrag,praatziek
gedicht ?
nee het is precies hoe ik me voel ,zo kon ik het makkelijker verwoorden
Je bent nog jong, meid. Geniet van je leven. Vrienden maken doe je door uit te gaan, bijbaantje, school, lid worden van een studievereniging etc. Genoeg mogelijkheden. Je moet wel zelf iets gaan ondernemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef strawberry_hill het volgende:
gedicht ?
nee het is precies hoe ik me voel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |