Bij de punkersafdeling.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Okay anders gezegd hoe krijg ik een vriend die mij accepteert groene haar en al ?
Dat moeten we a.d.h.v. je foto’s bekijken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Okay anders gezegd hoe krijg ik een vriend die mij accepteert groene haar en al ?
Dat word denk ik een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Je foto in je FOK!fotoboek posten. Genoeg FOK!kers die niet zo veeleisend zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Ervaringquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je foto in je FOK!fotoboek posten. Genoeg FOK!kers die niet zo veeleisend zijn
Zegt dit nou iets over jezelf?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je foto in je FOK!fotoboek posten. Genoeg FOK!kers die niet zo veeleisend zijn
Door je juiste doelgroep op te zoeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Kijk. Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:33 schreef Retronix het volgende:
Maakt niet uit dat je haar groen is en dat je een bril hebt, je bent wie je bent!
Waarom hang je in hemelsnaam zo vast aan dat groene haar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Naar de kapper dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef strawberry_hill het volgende:
ja deed ik de vorige keer was het een speed junk dus uhm nja
Ja maar niet per definitie in je haar.quote:
Scoor nu een lingo-fanaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef strawberry_hill het volgende:
ja deed ik de vorige keer was het een speed junk dus uhm nja
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Scoor nu een lingo-fanaat.
Die houden van groen.
Kijk, dit isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Scoor nu een lingo-fanaat.
Die houden van groen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef strawberry_hill het volgende:
Ok ik hewb nog niet 1 tip gehad pff
Er werd net potverdorie een aantal keer gezegd dat je van dat groene haar af moet, hoe bedoel je selectief lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef strawberry_hill het volgende:
Ok ik hewb nog niet 1 tip gehad pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |