Lotta Engberg mocht namens Zweden 25 jaar terug niet over Coca Cola zingen, dus als die regel nog steeds geldt, zou dit gediskwalificeerd moeten worden. Niet bepaald een groot gemis uiteraard...quote:
Ja dat dacht ik ookquote:
San Marino moet inzending wijzigenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind het niks. Ik denk trouwens nog dat er een staartje aan komt, het is gewoon reclame.
Dit wordt een soort Scooch denk ik. Op de plaat heeft het nog wel iets, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er live iets van bakt. De dramatische overacting in de clip doet in elk geval het ergste vermoedenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt afgrijselijk, kan er niets aan doen![]()
En volgens mij gaat het live nog veel rotter klinken
Dit maakt echt geen kans hoor, dont worryquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
Als dit wint moet ik er serieus weken van bijkomen ben ik bang![]()
En verlies ik al mijn vertrouwen in het songfestival.
Dat heb ik bv wel met de Russische oldies, daar kan ik dan echt nog enige charme in herkennen en een pakkend deuntje. Dit nummer vind ik zo gruwelijk dat ik er nog geen 3 seconden van mee kan neuriën, want ik heb het direct weer uit mijn geheugen gewistquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:52 schreef grazz het volgende:
Wel zit ik de hele avond het liedje te nurien![]()
Hahaha, dat vond ik dus ook. Alsof het nog echt iets ging worden ofzo, zo keek en deed de zangeresquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond Montenegro ook wel vermakelijk omdat het allemaal niet serieus was, maar bij San Marino leken ze ook nog echt te denken dat het een goed liedje was.
Ik vond het eigenlijk beschamend om naar te kijken.
België, dat valse wicht?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:04 schreef magneetstrip het volgende:
Dit heeft meer punten gescoord dan Belgie die veel beter was, ongelovelijk. Al was Belgie natuurlijk we'll oersaai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |