Ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Bochel. Ik spreek dat uit als boggol. Ik krijg dat echt m'n strot niet fatsoenlijk uit.
Oh hai. Alleen dan niet Amsterdams, maar Westfries.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik zeg alles met een harde G want Amsterdams
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hai. Alleen dan niet Amsterdams, maar Westfries.
Oh hai. Alleen dan niet Westfries, maar Rotterdamsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hai. Alleen dan niet Amsterdams, maar Westfries.
Meeh, hangt van de droogte van m'n keel af. Moet wel goed gesmeerd zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Misschien zelfs nog wel als boghol. Lekker na rochelen op die g.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok nu stop ikIk ga maar eens in bad liggen en naar bed
Heel veel plezier morgen damesZal aan jullie denken als ik aan het paintballen circusactiviteiten ben
![]()
Kon 'm niet laten.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok nu stop ikIk ga maar eens in bad liggen en naar bed
Heel veel plezier morgen damesZal aan jullie denken als ik aan het paintballen ben
![]()
Ik heb de mijnese ook al klaarstaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lakjes verzamelen voor morgen
Ik heb nu lakjes voor:
- Trixie
- Mss
- Dicootje
Vergeet ik nu iemand?
Ben als de dood dat ik iets of iemand vergeetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb de mijnese ook al klaarstaan
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Dwyn het volgende:
Er zit een gat in mijn net bestelde rokje van H&M.
Bastards.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Dwyn het volgende:
Er zit een gat in mijn net bestelde rokje van H&M.
Oeh! Dat is wel een positieve manier om er naar te kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En het is maar goed dat ik morgen moet werken en uit eten moet, valt de stilte in het topic niet zo op.
Zou wel bij je passenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben als de dood dat ik iets of iemand vergeet
Nee, aan de bovenkant waar het elastiek zit. Gelukkig heb ik de zak en de bon nog liggen dus die gaat retour.quote:
Balen zegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, aan de bovenkant waar het elastiek zit. Gelukkig heb ik de zak en de bon nog liggen dus die gaat retour.
Neee ik vergeet Bambi niet op de halen heurquote:
Ja daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neee ik vergeet Bambi niet op de halen heurOf bedoel je wat anders?
Ik mezelf ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik op.
Zie jou wel er voor aan dat je halverwege ineens denkt 'FUCKKKKKKK Bambi!!!'
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef Diconnected het volgende:
Muffins bakken met speeskees, als dat maar goed gaat
Hahahaha serieus?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik mezelf ookMaar daarom heb ik een planning gemaakt
Speeskees omfg die houden we erinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef Diconnected het volgende:
BURN DOWN THA HOUSE!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef Diconnected het volgende:
Bwhehe ja. Heb ik wel eens eerder gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahahaha serieus?!
Wel slim dat je dan een planning maakt ja . Dan moet het helemaal goed komen!![]()
Had je nog met je vriendin gepraat vanmiddag?
Ik denk het wel hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Ben benieuwd of ik nieuwe krijg als ik invul dat ik ´em wil ruilen.
Ik heb zo´n hekel aan H&M winkels.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoorMisschien kan je hem zelfs in de winkel ruilen.
Ik ookquote:
Hahaha da's idd wel grote oeps ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja. Heb ik wel eens eerder gehadDat je beloofd uit je werk naar je stiefvader te gaan om daar te eten omdat hij jarig is en dat je dan als je eenmaal thuis een WA van je moeder krijgt van: 'Ben je al onderweg?'
OEPS
En jamaar 1 van de vrienden begon al tegen haar best wel vijandig met: 'Ja sorry ik vind dat je best wel vaag doet en waar was je vanmorgen?? En waarom heb je niet verteld dat je een nieuwe baan hebt??' Dus toen schoot zij ook alweer in de verdediging met: 'Ja ik hoef je niet alles te vertellen, je hoeft niet alles van me te weten.'
En toen ik het later met haar erover had zei ze: 'Ja maar ik heb het je toch verteld?'
Ja hij is de homo van onze groep, maar echt een botte boerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha da's idd wel grote oeps ja.
Oh... lekker begin van een gesprek .. Een keer gewoon 1 op 1 met 'r praten is beter denk ik.
Hahaha. Ik kan ook nooit wat vinden in de winkel dus ik shop alleen online.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookBij ons werkt 1 meisje dat echt heel aardig is en die werkt altijd op donderdag, is ook de enige dag dat ik erheen ga áls ik ga
Nee klopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kan ook nooit wat vinden in de winkel dus ik shop alleen online.
Doe die planning eens met mij delen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik mezelf ookMaar daarom heb ik een planning gemaakt
I love it when they do thatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik moest btw helemaal naar het kruidvat in Ermelo voor die Catrice lakjesMaaaaar ik heb ze
Wilde ik er een paar laten staan, zegt m'n vriend zo 'joh, neem ze gewoon allemaal mee' .
Oh, misschien ook handig he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe die planning eens met mij delen.
Ohai!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Zit het meet-topic nou dicht en is er nog geen nieuwe of ligt dat aan mij?
En ook hoi nog trouwens
Ik wou net gaan zeggen, weet je wel waar je heen moet dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, misschien ook handig he?
Ik wilde hier om half 12 weggaan. Dan ben ik kwart over bij jou ongeveer. Is that okay?
Wil je me nog even je adres appen?
Weet niet of ze jou zo snel gaan laseren, i.v.m. je DMquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:15 schreef Diconnected het volgende:
Waarom is ooglaseren zo duuuuur my godik wil heul niet blind zijn over 5 jaar
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
Haha, unf, ik heb ook echt vorige week al een lijstje in mijn telefoon gezet met alle lakjes en andere shizzle (denk aan kattentunneltjes) die ik mee moet nemenik vergeet ook alles, dus nouja, lijstjes zijn handig endezo.
Bwhehehe. Ja kwart over 12quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen, weet je wel waar je heen moet dan.
Kwart over 12? Priiima.
Ik ga old skool cake met slagroom en M&M's meenemen, gewone cola en gewone sinas ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet ook ėcht niet vergeten die cake te bakken
Whehehehehe, zijn stiekem best leuk hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik ben hookedNet deel 2 en 3 van twilight gehuurd
tu est super!quote:
Ik vind het tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga old skool cake met slagroom en M&M's meenemen, gewone cola en gewone sinas ofzo.
Hebben mensen nog andere wensen?
HOE COOL!quote:
Goeie! Camera opladen! *schrijft op lijstje*quote:
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tu est super!
En lekker weer nu he
-edit- daarmee bedoel ik, lekker fris, niet té koud. En je ruikt de bloemetjes/bloesem/gras enzo heerlijk
Ik drink vrijwel nooit cola of fris eigenlijk, maar áls ik iets drink, drink ik het gewone spulquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het tofEn gewone cola, Yeuyh
Ik neem de mijne wel meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg lakjens van unf, Mss en Bambi en moet evt. Taarties Fantasy Fire meenemen en ik heb nog lakjes van Bambi en unf en Mss. Daarnaast heb ik iets voor Sjaan en er moet ergens een cake worden gebrouwen. En ik heb nog wat ruillakjes. ohja, en ik ging mijn pincet meenemen. Uhm, in dat kader: heeft iemand nog een tweezerman toevallig?raad eens wat ik eergisteren met de mijne heb gedaan?
en ik heb er dus nog 1. Ergens. Maar die ben ik al honderd jaar kwijt
quote:
Ow, is het dan wel handig dat ik cake maak?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga old skool cake met slagroom en M&M's meenemen, gewone cola en gewone sinas ofzo.
Hebben mensen nog andere wensen?
whehehehe.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg lakjens van unf, Mss en Bambi en moet evt. Taarties Fantasy Fire meenemen en ik heb nog lakjes van Bambi en unf en Mss. Daarnaast heb ik iets voor Sjaan en er moet ergens een cake worden gebrouwen. En ik heb nog wat ruillakjes. ohja, en ik ging mijn pincet meenemen. Uhm, in dat kader: heeft iemand nog een tweezerman toevallig?raad eens wat ik eergisteren met de mijne heb gedaan?
en ik heb er dus nog 1. Ergens. Maar die ben ik al honderd jaar kwijt
Fijn, dankjewelquote:
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn, dankjewelhoef ik morgen niet op de valreep nog even de hele zolder ondersteboven te halen
ik snap ook echt niet waar dat ding gebleven is, ik had er 1 voor mezelf en 1 voor in mijn koffer maar ik heb nu nog 1 gesloopte over
Kmt goed mopjenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe.
Ik heb 3 Etos-pincetjes door het huis heen slingeren en sinds gisteren ligt er eentje op mijn werk. Die heb ik normaal namelijk áltijd in mijn zak zitten![]()
![]()
![]()
Je mag mij advies geven over mijn wenkbrauwen en eventueel wat plukken
ja, want slagroom en M&M's op een zelfgebakken cake is niet de übercombi, wel die met kleffe supermarkt cake hehehequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Ow, is het dan wel handig dat ik cake maak?
Op het bekje laten vallenquote:
Oooww, ah, dát stukje had ik gemistquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, want slagroom en M&M's op een zelfgebakken cake is niet de übercombi, wel die met kleffe supermarkt cake hehehe
Zelfgebakken cake moet je gewoon zķ eten, dan issie het lekkerst![]()
two whooooooole different things
Dat zoberzoquote:
gewoon nagellak en nagellakremover inademen, dan ruik en proef je toch niks meer en hoef je niks meerquote:
gewone, zonder pinda'squote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Kip, is dat trouwens met pinda-M&M's of gewone?
quote:
Ja maar ik snap het niet meer. Jullie hebben toch om de week zondigdag? Maar ik kan me niet heugen dat je het daar pas nog over gehad hebt. Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Zo werkt dat niet, dat heb ik al eens uitgelegd
Oh tjeez, lekker verhaalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zoberzo
Ik heb trouwen EINDELIJK mijn wenkbrauwverf en andere kapperswinkelspulletjes (shampoospul en haarcreme) binnen.
Die douchebags hadden mijn naam niet op het pakketje gezet en het verkeerde adres erop gezet![]()
Buurvrouw die het aangenomen was heeft het dus maar opengemaakt en kwam er zo achter dat het voor mij was, maar wist niet wie BBQ-kip was, want ze is wat dementerend...![]()
Dus 4 huishoudens in de straat weten nu dat ik wenkbrauwverf enzo heb gekocht, want toen pas kwamen ze erachter dat ik dat was![]()
![]()
Ik ga wel voor de kaneel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon nagellak en nagellakremover inademen, dan ruik en proef je toch niks meer en hoef je niks meer
Of cinnamon-challenge doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |