Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
nein nein neinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
Zet die plaatjes is in een spoiler..
alsof er een acceptabele reden kan zijn.quote:
nee, jouw OP zal nooit verdwijnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alsof er een acceptabele reden kan zijn.
die ene extra mb kan er wel vanaf.quote:
Gewonnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja offline, online is het 7,5k en een pack
Scrollen bedoel ik hèquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, jouw OP zal nooit verdwijnen.
[..]
die ene extra mb kan er wel vanaf.
Dat is wel smart ja XDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
ALs je een Frans team had gehad, had je rijk geweest met het Franse Toernooi. Nu met de ieren idem dito. Denk dat ik nog een paar landen pak, en daar low budget teams van ga maken, voor het geval dat
ja, je doet een elftal, iedereen 7 contracten, 6 wedstrijden zodat ze nog 1 contract over hebben, 600c per wedstrijd = 3600c, het kost je 11x 650 (discard waarde) aan spelers, dus in totaal kost het je zo'n 3600c als er geen toernooien komen. Kun je ze altijd nog discarden.quote:
Ik zag een halfuurtje geleden een 4-4-2 McGeady voor 1200, alleen EA kickte me uit futquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf een McGeady voor 200dan ben je echt retarded.
je kan toch nooit snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zag een halfuurtje geleden een 4-4-2 McGeady voor 1200, alleen EA kickte me uit fut
0 te weinig?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf een McGeady voor 200dan ben je echt retarded.
4th july USA/MLS. BPL/Engeland zou wel heel goed kunnen. Of iets met Bundesliga.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Nederland. Koninginnedag komt eraan.
Spanje is al geweest
Frankrijk ook
Ierland nu
misschien hierna Engeland?
Dat moet ik misschien ook maar gaan doen...EN erg handig voor Fifa 13quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, je doet een elftal, iedereen 7 contracten, 6 wedstrijden zodat ze nog 1 contract over hebben, 600c per wedstrijd = 3600c, het kost je 11x 650 (discard waarde) aan spelers, dus in totaal kost het je zo'n 3600c als er geen toernooien komen. Kun je ze altijd nog discarden.
wat is je strategie? Gewoon alles onder 3k BIN kopen ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik ruik weer een dikke 2 ton winst dit weekend.
helaas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef Joodnl het volgende:
Is er geen Twitteraccount die aangeeft, zodra er een nieuw tournooi op geplaatst wordt???
Dan hou ik dat elke keer in de gaten![]()
Nee, dat juist NIET. Je moet juist gaan zitten waar de autobuyer niet zitten. Ik heb zelf een autobuyer gezien bij een vriend en ik weet precies wat ze niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is je strategie? Gewoon alles onder 3k BIN kopen ofzo?
TELL ME MORREEEEEEquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat juist NIET. Je moet juist gaan zitten waar de autobuyer niet zitten. Ik heb zelf een autobuyer gezien bij een vriend en ik weet precies wat ze niet kunnen.
Raar ik denk dat je een ander toernooi bedoelt. Ik kreeg 2500 en een pakje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf die is nog niet eens begonnen?
Vorige keer heb ik ook al iets stoms aan de grote klepel gehangen, dus dat ga ik niet nog een keer doen! xDquote:
ik dacht dat je het over dat ieren toernooi hadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Raar ik denk dat je een ander toernooi bedoelt. Ik kreeg 2500 en een pakje.
geen flauw idee hoe die autobuyers werkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat juist NIET. Je moet juist gaan zitten waar de autobuyer niet zitten. Ik heb zelf een autobuyer gezien bij een vriend en ik weet precies wat ze niet kunnen.
Oke had ik natuurlijk ook niet verwachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik ook al iets stoms aan de grote klepel gehangen, dus dat ga ik niet nog een keer doen! xD
Het zijn al belachelijke prijzen.....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
Hoeveel zouden de spelers nog stijgen? Zou het weer zo zijn als bij de Fransen dat ze aan belachelijke prijzen gaan?
Blijf het raar vinden dat mensen dan nog een team willenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het zijn al belachelijke prijzen.....
ik heb het al twee van de twintig keer gewonnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen eens zin om het gevecht met die autobuyers aan te gaan, je kan het toch niet winnen.
Ik zeg je alleen dit:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen eens zin om het gevecht met die autobuyers aan te gaan, je kan het toch niet winnen.
Schiet ook niet op, zit al 20 minuten te refreshen en nog niet 1 kunnen kopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pff, controller smijtersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme dat die controller dit overleeft is een raadsel, hij heeft een harde val gehad wat ben ik boos
Voor iets hogere prijzen kijken dan..ik zit al op 40 ofzo en doe weinig bijzonders..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Schiet ook niet op, zit al 20 minuten te refreshen en nog niet 1 kunnen kopen
5-4 van een bronze verloren, handicap als een motherfuckerquote:
hoe?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor iets hogere prijzen kijken dan..ik zit al op 40 ofzo en doe weinig bijzonders..
Aan het begin alleen al heel vaak Sammon gekocht en voor 9K bin verkocht..gewoon weer focussen op een handjevol spelers, net als toen in Frankrijkquote:
Is niet fake, ik heb er zelf 1 gezien IRL.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:19 schreef Joodnl het volgende:
Je ziet genoeg van dat autobuyers op Youtube, maar volgens mij is dat zo fake als het maar kan!
Net als dat Duplicate
Autobuyers zijn echtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:19 schreef Joodnl het volgende:
Je ziet genoeg van dat autobuyers op Youtube, maar volgens mij is dat zo fake als het maar kan!
Net als dat Duplicate
als je ziet hoe snel ze weg zijn lijkt het me toch vrij duidelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:19 schreef Joodnl het volgende:
Net als dat Duplicate
Extreme BIN helpen inderdaad. Net 2 Dunne's verkocht voor 9k, terwijl die andere van 7k en 7,5k nog niet verkocht zijn. Geen verschil in formatie en positie trouwens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
En alles verkopen via (te hoge) bin, geen open bids doen. Heb er nu al een paar niet verkocht en daarna voor hogere startprijs en BIN in no time weg
Nee joh, als alleen al 100 mensen nu zitten te refreshen op de ierse markt tot 2K ofzo is alles binnen een sec weg..in de praktijk zijn het er nog veel meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je ziet hoe snel ze weg zijn lijkt het me toch vrij duidelijk
jij verkocht die sammon's voor 9k? Pik er net een op voor 3k, 4-1-2-1-2quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, als alleen al 100 mensen nu zitten te refreshen op de ierse markt tot 2K ofzo is alles binnen een sec weg..in de praktijk zijn het er nog veel meer.
ja, stuk of 6 ofzo voor rond die prijsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij verkocht die sammon's voor 9k? Pik er net een op voor 3k, 4-1-2-1-2
nou ben benieuwd of die van mij ook weg gaat voor zoveel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, stuk of 6 ofzo voor rond die prijs
Waar koop jij bijv. McGeady voor? heb hem net voor 5,5k gekocht (41212) zie dat hij nu al voor 10k te koop staat maar of die ook echt verkocht worden betwijfel ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, als alleen al 100 mensen nu zitten te refreshen op de ierse markt tot 2K ofzo is alles binnen een sec weg..in de praktijk zijn het er nog veel meer.
heb bijna alleen silvers gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waar koop jij bijv. McGeady voor? heb hem net voor 5,5k gekocht (41212) zie dat hij nu al voor 10k te koop staat maar of die ook echt verkocht worden betwijfel ik
mijn Sammon is nu verkocht voor 5k. BIN zoekers?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
lol had ook een Sammon 3K startprijs en geen BIN en die is niet verkocht nu :/)
Mocht wel idd :/quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een tijd geen fifa gespeeld. Moet ik een patch downloaden. Het eerste dat opvalt is dat de menu's sneller aanvoelen. Dus ik denk; dan hebben ze het freeze loadingscreen na een quit ook wel gepatched. Niet dus
Deze autobuyer werkt dmv muisklikken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Die link ken je zelf downloaden en dan installeren
Of is dit het niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Die link ken je zelf downloaden en dan installeren
Ook dat iemand zomaar een speler van jou kan zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben alleen dingen toegevoegd volgens mij..er is echt geen enkele bug gefixed behalve die disconnect shit
Denk het niet, denk max. 6,5 met wat geluk 7kquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
M'n givens gaan er niet uit voor 8,5kzou dat nog gebeuren met wat geduld?
Dan probeer ik datquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk het niet, denk max. 6,5 met wat geluk 7k
Gewoon ff wachten. Ik kan me herinneren dat die Mangala's bij het French Flair toernooi ook heel lang rond de 5k hebben gehangen en toen in 1 nacht naar 15k schoten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk het niet, denk max. 6,5 met wat geluk 7k
Mangala steeg bit by bit in 3 uur tijd naar 15K. Werd toen rond 19u bekend volgens mij en rond 22u begon het in te kakken en dropte hij naar 10K. Toen nog even een kleine raise omdat iemand probeerde te pricefixen, maar die ging op zijn bek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten. Ik kan me herinneren dat die Mangala's bij het French Flair toernooi ook heel lang rond de 5k hebben gehangen en toen in 1 nacht naar 15k schoten.
Dus ff bewaren? Dalen zullen ze wel niet zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten. Ik kan me herinneren dat die Mangala's bij het French Flair toernooi ook heel lang rond de 5k hebben gehangen en toen in 1 nacht naar 15k schoten.
Dit iddquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee.
Zie wel of mn TP nog leeg gaat, anders pech, dan ga ik zelf meedoen met het toernooi
Ja ik heb ruim 20k betaald aan 4 McGeady's, dacht ze even vlot weer kwijt te zijn voor 8k per stuk.. niet dus, blijven maar staanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala steeg bit by bit in 3 uur tijd naar 15K. Werd toen rond 19u bekend volgens mij en rond 22u begon het in te kakken en dropte hij naar 10K. Toen nog even een kleine raise omdat iemand probeerde te pricefixen, maar die ging op zijn bek.
Inkakmoment lijkt nu ook te zijn aangebroken..
Zodra iedereen weet van het toernooi gaat de prijs wel inkakken inderdaad, maar ik heb nog dagenlang Mangala's kunnen oppikken voor minder dan 5k en verkocht voor 12k-15k. Gewoon niet in paniek raken als je kaartjes niet verkopen en ff wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala steeg bit by bit in 3 uur tijd naar 15K. Werd toen rond 19u bekend volgens mij en rond 22u begon het in te kakken en dropte hij naar 10K. Toen nog even een kleine raise omdat iemand probeerde te pricefixen, maar die ging op zijn bek.
Inkakmoment lijkt nu ook te zijn aangebroken..
Komt dus wel goed? Als ik hier maar geen 20k aan verliesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zodra iedereen weet van het toernooi gaat de prijs wel inkakken inderdaad, maar ik heb nog dagenlang Mangala's kunnen oppikken voor minder dan 5k en verkocht voor 12k-15k. Gewoon niet in paniek raken als je kaartjes niet verkopen en ff wachten.
Er staan nu 15 Givens op voor 5,4k BIN!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit iddanders zit ik aan 5 givens vast
Als je hier verlies maakt pak je het echt compleet verkeerd aan en koop je dus veel te duur in..de marge is zo groot nu..totaal niet nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komt dus wel goed? Als ik hier maar geen 20k aan verlies
Nee zo doe ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Er staan nu 15 Givens op voor 5,4k BIN!
Grijp je kans!!!!!![]()
Ik zat ook al te kijken...41212 zal wel weer populair zijn..genoeg goede silvers eigenlijk om met iedere mogelijke formatie te spelen volgens mij. 4 at the back dus weer populair I guessquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
Wat zou de populairste formatie worden voor zo'n Iers elftal?
Kocht in tot 6k voor givenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hier verlies maakt pak je het echt compleet verkeerd aan en koop je dus veel te duur in..de marge is zo groot nu..totaal niet nodig.
433 met mcgheady oid en die snelle lw silver?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken...41212 zal wel weer populair zijn..genoeg goede silvers eigenlijk om met iedere mogelijke formatie te spelen volgens mij. 4 at the back dus weer populair I guess
Opties genoeg..veel prima spitsen met pace ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
433 met mcgheady oid en die snelle lw silver?
Als iedereen met Silver gaat spelen, dan ga ik sowieso meedoen. Heb al een team met IF Ireland en IF Davis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken...41212 zal wel weer populair zijn..genoeg goede silvers eigenlijk om met iedere mogelijke formatie te spelen volgens mij. 4 at the back dus weer populair I guess
Iedereen met longquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opties genoeg..veel prima spitsen met pace ook.
Verkoop ze gwn? Levert veel meer opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als iedereen met Silver gaat spelen, dan ga ik sowieso meedoen. Heb al een team met IF Ireland en IF Davis.
Heb er ook al 10 op m'n TP staan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Verkoop ze gwn? Levert veel meer op
ja logisch he.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme, dat Ultimate Kuttoernooi zit vol met sweaters man
Heb m'n pols kapot gemaakt en nog tijd en contracten verspilt ook, geen toernooi meer voor mijquote:
hahahahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb m'n pols kapot gemaakt en nog tijd en contracten verspilt ook, geen toernooi meer voor mij
Ik heb zo hard m'n controller gesmeten dat ik m'n pols verneukt hebquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook pijn aan mijn pols, maar ik heb er meer plezier van gehad
CAM of CM?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
Voor de mensen met veel coins is IF Ireland voor minder dan 30k wel een aanrader. Ik zag er net nog maar een paar voor 50k en nu staan er al veel meer op voor 50k. Die gaat dus wel gefixt worden rond de 50k.
koop Gamberini dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
700 coins moeten spenderen aan Cordoba omdat Chiellini rood heeftFML
hij is 1,70 ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Fuszy het volgende:
Cordoba heeft 81 pace en rond de 80 heading/defending. Vond ik wel goed genoeg.
Verkeerde topic ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef stoereboii het volgende:
de zus van een vriendin van mijn zus is dood door dat busongeluk
ik zeg je, Gamberini of Bonucci. Het liefst Gamberini.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
crap. Moet hem alsnog vervangen anders heeft de rossi geen 9 chem
CM is beter, maar CAM zal ook wel rond de 45k gaan hangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CAM of CM?
[..]
koop Gamberini dan.
ok ik heb er een paar in de tradepile gedonderd, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CM is beter, maar CAM zal ook wel rond de 45k gaan hangen.
Lol, de goedkoopste is nu al 28k, gaat de goeie kant op!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ok ik heb er een paar in de tradepile gedonderd, ben benieuwd.
Hoe speelt Astori dan? 1,88m en een redelijke pace. Heb een bod op Gamberini staan. Hoop dat ik hem zo heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zeg je, Gamberini of Bonucci. Het liefst Gamberini.
Denk het niet, je hebt verschillende vakjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef pascal08 het volgende:
Blijft die toernooibonus elke keer 7,5k+premium gold?
o die speelde ook wel goed, als vervanger uitstekend geschikt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe speelt Astori dan? 1,88m en een redelijke pace. Heb een bod op Gamberini staan. Hoop dat ik hem zo heb.
er kunnen 18 in 1 team, dat wssquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef pascal08 het volgende:
De toernooiomschrijving is weer lekker vaag:
Min. number of players from Republic of Ireland: 9 in the squad's starting 11.
Min. number of players from Northen Ireland: 9 in the squad's starting 11.
Dus 9 Ieren en 9 Noord-Ieren in de basis? Yeah right.
Seems legit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef pascal08 het volgende:
Van die 9 Ieren moeten ze allemaal uit het Noorden komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef pascal08 het volgende:
Er staat starting 11.quote:
klopt wel idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er staat starting 11.
Waarom kunnen ze gewoon niet zo'n omschrijving geven:
9 Ieren en 9 Noord-Ieren. Veel simpeler. Nu lijkt het wel of een Turk de omschrijving heeft gemaakt.
klopt ja, veel cheape silvers al gevondenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Volgensmij ligt de rest van de martk beetje plat door dit
weten we over 2 uurquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe lang duurt dit toernooi eigenlijk?
Kan iemand dat plaatje ff posten met: "Watch out, we got a badass over here."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef stoereboii het volgende:
begin het handelen eigenlijk door te krijgen, maak soms 2k winst per speler (niet op ieren nu, maar sinds deze week al)
snap het wel maar heb er me echt nooit in verdiept, maakt wel vrij veel winst op deze manierquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan iemand dat plaatje ff posten met: "Watch out, we got a badass over here."
![]()
Geintje
Er is toch ook niet echt iets dat je door moet hebben ofzo..gewoon de tip uit de openingspost volgen en dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef stoereboii het volgende:
begin het handelen eigenlijk door te krijgen, maak soms 2k winst per speler (niet op ieren nu, maar sinds deze week al)
sommige mensen zijn niet zo snel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is toch ook niet echt iets dat je door moet hebben ofzo..gewoon de tip uit de openingspost volgen en dan komt het wel goed
valt tegen ja. Jij neemt wel grote blokken om zeg met Azor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Het valt mij mee dat er maar 14 pagina's doorheen zijn in 2,5 uur tijd
Helemaal nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt tegen ja. Jij neemt wel grote blokken om zeg met Azor.
Zoals?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:31 schreef BlaBla87 het volgende:
Iedereen zit nu lekker die ieren in de gaten gehouden en ik krijg alle andere deals
Niet zo raar toch voor zo'n kutlandjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Noord Ierland heeft gewoon geen één goede LB, LM of ST.
hetzelfde als met Franse spelers laatstquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hetzelfde als met Franse spelers laatst
Waarom moet dat nou nu ik net alles wil verkopenquote:
Focus me idd meer op 1 speler en daartussen als er niet echt meer deals te pakken zijn op hem zoek ik wat anderen. Werkt wel goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is toch ook niet echt iets dat je door moet hebben ofzo..gewoon de tip uit de openingspost volgen en dan komt het wel goed
500c elke random bronzequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
Voor hoeveel gaan ze ongeveer? Ik heb nog 7 Ierse bronze spelers.
bronze gaan wel voor 400c ongeveerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
Voor hoeveel gaan ze ongeveer? Ik heb nog 7 Ierse bronze spelers.
LAL!quote:
Even snel 7-8k verdiend voor jouquote:
Heb ik gehaald met seitz (bronze mls keeper)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef Rijst het volgende:
Achievment unlocked
Play hundred matches with any player of Fifa ultimate team.
[ afbeelding ]
Hoe heet die achievement? Volgens mij heb ik die pas gehaald nog met Cabral aangezien die op 101 zit en ik voor de rest nooit zo lang met een speler heb gespeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef Rijst het volgende:
Achievment unlocked
[ afbeelding ]
Club Legend XDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe heet die achievement? Volgens mij heb ik die pas gehaald nog met Cabral aangezien die op 101 zit en ik voor de rest nooit zo lang met een speler heb gespeeld.
Ah, kan kloppen danquote:
word t niet eens tijd voor een nieuwe Ba? Heb er namelijk nog 1quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef Rijst het volgende:
Achievment unlocked
[ afbeelding ]
Nee! Deze Ba ga ik nooit verkopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
word t niet eens tijd voor een nieuwe Ba? Heb er namelijk nog 1
Jonge, SIF Adebayor is een TANK!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is AdeBAyorEen nietsnut vergeleken met Ba.
Niet als ik er mee speel. Ballcontrole leek wel 30quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, SIF Adebayor is een TANK!!!!!!!!
Weet je ook wat de kracht van UP Ba is? Koppel IF Cisse en UP Ba lijkt mij echtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet als ik er mee speel. Ballcontrole leek wel 30
Ba is gewoon beuken en rennen..net als Cissequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je ook wat de kracht van UP Ba is? Koppel IF Cisse en UP Ba lijkt mij echtdaarachter een fijne CAM
Ik profiteer mooi van de koopjes naast Ieren, heb al 5 pagina's vol 400 winst per kaartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:49 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoe komen ze ook op t idee om zon toernooi te gaan doen terwijl k net zo goed als al mn coins op mn TP heb staan
Dat is toch niet leukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij echt een rete geil team, lekker crossen met Walcott en Johnsonsweaty als de neten lol.
Edit: Linkje
http://www.futhead.com/12/squad/208455
Geen idee, nog nooit met crosses gespeeldquote:
Dat spitsenduo is trouwens wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:59 schreef stoereboii het volgende:
Is ibra eig die 100k waard? Zo super is ie toch niet?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:59 schreef stoereboii het volgende:
Is ibra eig die 100k waard? Zo super is ie toch niet?
Dan bakt die andere er ook niets vanquote:
Ja die prijzen zakken nou eenmaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
Rijst, wtf je hebt Ba voor 31K terwijl hij nu voor 20K gaat
Kan ook natuurlijk, hij had SIF Chiellini, IF thiago Silva en eigenlijk alle dure serie a spelers. Sta 9-1 voor in de rust met m'n budget serie a en hij leavetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan bakt die andere er ook niets van
Abel Hernandez daarachter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef psychedelicate het volgende:
Ibra is met afstand de beste spits in het spel, ja. Grooooote afstand.
Mss toch maar eens overwegen om te halen danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef psychedelicate het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk, hij had SIF Chiellini, IF thiago Silva en eigenlijk alle dure serie a spelers. Sta 9-1 voor in de rust met m'n budget serie a en hij leavet
Duur.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Net chiellini voor 8600Coins op gehaald
Vela en Casta op silver. Lukaku op gold. Kandji op bronze.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef psychedelicate het volgende:
logisch toch..hij is nog veel meer waard geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
Rijst, wtf je hebt Ba voor 31K terwijl hij nu voor 20K gaat
Ja, die komt erachter net als 2000 andere spitsen in het spelquote:
tweede plaatsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, die komt erachter net als 2000 andere spitsen in het spel
Sturridge > Lukakuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vela en Casta op silver. Lukaku op gold. Kandji op bronze.
Lukaku > iedereen.quote:
Met Sturridge scoor ik veel meerquote:
pacehoer!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met Sturridge scoor ik veel meer
Al eens met hem gespeeld? Echt een aanrader
DROGBAAAAquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij ook een leuk team
http://www.futhead.com/12/squad/208607
Ivoorkust zonder DROGBBBAAAA!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij ook een leuk team
http://www.futhead.com/12/squad/208607
Nee man, vieze theater spelende katoenplukkerquote:
2 pace meer dan Lukaku, niet te merken dusquote:
hahahaha!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, vieze theater spelende katoenplukker
2 pace? PACEWHORE!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2 pace meer dan Lukaku, niet te merken dus
pacewhore alertquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 pace? PACEWHORE!!!wrm zou je met sturridge pacehoer zijn? Spitsen hebben nu eenmaal wat snelheid nodig
Wat kan die nog meer behalve rennen en schieten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 pace? PACEWHORE!!!wrm zou je met sturridge pacehoer zijn? Spitsen hebben nu eenmaal wat snelheid nodig
nog meer rennenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat kan die nog meer behalve rennen en schieten?
Wat heeft een spits meer nodig dan kunnen rennen en schieten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat kan die nog meer behalve rennen en schieten?
Doe gewoon UP Kone op CAM.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/208647
Nieuwe team van Ivoorkust
Je had toch geeneens geld om een pakje te openen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:13 schreef Coenehv het volgende:
Iemand een leuk, niet al te duur 4-1-2-1-2 team? Ik zag er vandaag één langskomen van futhead, alleen ik kan hem niet meer terugvinden.
Die gast is focking goed in Fifa!quote:
allemaal negers en een white manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe team van Ivoorkust
Hij wou gewoon geld aftroggelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had toch geeneens geld om een pakje te openen?
vond ik vies tegenvallen toen ik er mee speelde. Jara en Manu del Moral zijn veel beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die gast is focking goed in Fifa!
Ja, maar die komen toevallig niet uit Ivoorkust.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vond ik vies tegenvallen toen ik er mee speelde. Jara en Manu del Moral zijn veel beter.
care/quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb heel mijn team op de verkooplijst staan...
Please doe Koné op Cam.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Dat wordt het team
je móet gewoon een vandermarretje hebben he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Dat wordt het team
Refreshquote:
Issi Hitman > allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Nederlandse straatvoetballers zijn wel van hoog niveau nog, vooral die kerel met die dreads
RW Gervinho en LW Young zou ik doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/205732
Dit ben ik nu aan het maken, als 3e team
Kompany of tourequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
Dit ben ik nu aan het maken, als 3e team
Skills als dezequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heeft een spits meer nodig dan kunnen rennen en schieten?
Gelukkig kan Sturridge ook een rainbowflick.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Skills als deze![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/117068379
Nee toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig kan Sturridge ook een rainbowflick.
Mooie goal trouwens
Dat gaat je nooit meer lukkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
Een rainbowflick als deze?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114104121
Ik heb het van dichterbij al wel meerdere malen gedaanquote:
Volgens mij heb ik al een aantal rainbows met hem gedaan hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
Een rainbowflick als deze?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114104121
rainbow flick is toch pas vanaf 4*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een aantal rainbows met hem gedaan hoor3* skills
Ja dichterbij ja maar dit was 45 meter ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het van dichterbij al wel meerdere malen gedaanmaandag heb ik weer zo'n goal
Naar mijn weten staat er:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef pascal08 het volgende:
Geen idee, maar volgens mij heb ik hem een paar keer gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
rainbow flick is toch pas vanaf 4*
Bedoel je bij 'number of players'?quote:
Laat maar zien dan XDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij heb ik hem een paar keer gedaan
Het staat er zo:quote:
Ik ga het even proberen, nu wil ik weten of ik gelijk heb of nietquote:
Okquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Het staat er zo:
OF
Ramires is sneller maar Essien is heel sterk in de verdedigingquote:
sneller?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ramires is sneller maar Essien is heel sterk in de verdediging
Qua pace, sneller rennenquote:
Duhh, heb mijn keuze al gemaaktquote:
Als je 3 middenvelders hebt zou ik sowieso Essien én Ramires neerzetten, eentje voor de pace en eentje voor het beukenquote:
http://www.futhead.com/12/squad/205732quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je 3 middenvelders hebt zou ik sowieso Essien én Ramires neerzetten, eentje voor de pace en eentje voor het beuken
Nice, maar ik zou denk ik Essien ipv Silva doen en Gervinho ipv Walcottquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik moet alleen Kompany, Young, Silva en Nasri nog halen
Ja heb Walcott idd al vervangen voor Gervinho, Silva en Nasri wil ik daar houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, maar ik zou denk ik Essien ipv Silva doen en Gervinho ipv Walcott
Kan je doen, Essien is verdedigend echt een beest.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja heb Walcott idd al vervangen voor Gervinho, Silva en Nasri wil ik daar houden.
Ik denk dat ik idd Ramires vervang voor Essien
Ik heb in mijn Braziliaans elftal SIF Ramires, dat is pas een beest!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat denken jullie; RvP in de spits of een IF Ramires halen?
Kheb ongeveer 40-50k te besteden als m'n TP leeg is, heb nog 50 kaarten te verkopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb in mijn Braziliaans elftal SIF Ramires, dat is pas een beest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |