SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dekatria op 16-03-2012 20:17:54 ]![]()
Top-TT !!!Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Oke, we moeten mss nog wel een gifjes header hebbenquote:
Vind je dit een leuke omschrijving van de kruiden/specerijenhoek:
De geurige en fleurige specerijtjes..![]()
Ze staan er nu in (samen met de Topchef-UI's die nog vrij zijn), heb het even zo gedaan totdat Paul een headert oid heeft![]()
![]()
Die kruidjes/specerijtjes horen bij de hoofdrolspelers toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef Dekatria het volgende:
Ze staan er nu in (samen met de Topchef-UI's die nog vrij zijn), heb het even zo gedaan totdat Paul een headert oid heeft![]()
![]()
Och, lijkt me prima zo vooralsnogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die kruidjes/specerijtjes horen bij de hoofdrolspelers toch?![]()
![]()
Mooie op
vraag me altijd af wat je nou voor zo'n twee sterren gerecht betaald.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ca. 40 euro.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:22 schreef sjeppert het volgende:
Mooie op
vraag me altijd af wat je nou voor zo'n twee sterren gerecht betaald.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Wat een ongelofelijke pedante onsympathieke eikel is die Hans van Wolde toch.![]()
Alleen daarom zou ik al niet bij Beluga willen eten.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Moest trouwens deze hele week wel lachen om de humor en droge opmerkingen van broer Erik. Leuk dat hij door is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik vind die vent ook echt vreselijk irritant... brrrquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelofelijke pedante onsympathieke eikel is die Hans van Wolde toch.![]()
Alleen daarom zou ik al niet bij Beluga willen eten.
Geef mij maar Jacob Jan of Jonnie![]()
![]()
Dat vond ik eigenlijk ook... Tot ik zag hoe hij deze week was voordat ze moesten beginnen... En dat hij zei dat hij een irritante klootzak is "in de pas" (ik denk dat zoiets is als een begeleiderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef golfer het volgende:
Alleen daarom zou ik al niet bij Beluga willen eten.)
Dare to unleash my rage..
Hij zei dat ie een klootzak is aan de passe.
De passe is het gedeelte waar de borden worden opgemaakt en de chef elk bord controleert voordat het wordt uitgeserveerd.
[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 16-03-2012 23:17:09 (toevoeging) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
ninja-editquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
Hij zei dat ie een klootzak is aan de passe.
De passe is het gedeelte waar de borden worden opgemaakt en de chef elk bord controleert voordat het wordt uitgeserveerd.
[ afbeelding ]
Maar thnx. Ik vraag me alleen af: waarom doen ze het dan niet zelf?
Dare to unleash my rage..
Daar is ie chef voor. De chef stuurt aan en controleert vooral.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef Burner82 het volgende:
Maar thnx. Ik vraag me alleen af: waarom doen ze het dan niet zelf?
De brigade voert uit.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Tuurlijk, maar hele dag iedereen controleren gaat snel vervelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is ie chef voor. De chef stuurt aan en controleert vooral.
De brigade voert uit.en ze hebben altijd zoveel commentaar dat ik denk: doe het dan zelf?
Bij vlagen stuurde ik 70 man aan (wel in de logistiek) maar als ik dat allemaal moet gaan controleren, ben ik sneller als ik het zelf doe
[ Bericht 14% gewijzigd door Burner82 op 16-03-2012 23:39:57 ]Dare to unleash my rage..
Viel wel mee, paar erg fanatieke. 3 broers dus dat zorgde geregeld voor leuke momenten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Leuke in de zin van faalkandidaten?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: