Laten we die-hard denim talk maar gewoon in get jeans topic houden, hahaquote:
Momo's en all stars <3, stiekem jeukt zo'n paar Momo's toch welquote:
Moooooiquote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Momo's en all stars <3, stiekem jeukt zo'n paar Momo's toch wel
Heerlijk weer, dus tijd voor buiten foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon kopen, je krijgt geen spijt van een Momo aankoop!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Momotaro 0201.quote:
Van het merk Flacq, gekocht in de dedicated (echt een super toffe winkel in Nijmegen).quote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Interessante trui van welk merk Sanjay?
Erg leuke trui!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
N(M)om n(M)omquote:
Mooie broek. Jammer van die HUB-schoenen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk spijkerjack. Ik zou alleen voor een donkerder shirt gaan die wat minder tekentquote:
Je shirt is echt gaaaaaafquote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef nexusje het volgende:
Toffe schoenen gaijin
Heroinejunkie leuke laarsjes & jasje!
Veerli, me likess!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puma's zijn weer hot heb ik gezien?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef nexusje het volgende:
Toffe schoenen gaijin
Heroinejunkie leuke laarsjes & jasje!
Veerli, me likess!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thankyu!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je shirt is echt gaaaaaaf
En thanks
weer in bij het plebs maar ik heb 2paar suedes en een paar clydes en ik heb 2/3 paar al veel langer sinds die hype met puma's begonnen is, heerlijke schoenen naar mijn meningquote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Puma's zijn weer hot heb ik gezien?
Trui is tof, doe er geen shirt onder aan. Lijkt dan net of je ma je heeft aangekleed.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik droeg ook al een spijkerjack vandaag!
[ afbeelding ]
Eens met de flappen, had ik beter niet kunnen doenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Trui is tof, doe er geen shirt onder aan. Lijkt dan net of je ma je heeft aangekleed.
Enne die flappen van je schoenen. Cum op zeg
[..]
[ afbeelding ]
Tof overhemd, en idem broekje uiteraard.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef bokkepoot het volgende:
Maar even wat oude foto's
[ afbeelding ]
Maar dan met deze schoenen
[ afbeelding ]
[..]
N(M)om n(M)om![]()
Leuk!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Er zit dus nog een zwarte suede tailleriem omheen, maar die zie je niet zo goed.
Okee ik hoef er niet al dat: ' ik had het al toen niemand het nog had' gezever bij.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef nexusje het volgende:
[..]
thankyu!
[..]
weer in bij het plebs maar ik heb 2paar suedes en een paar clydes en ik heb 2/3 paar al veel langer sinds die hype met puma's begonnen is, heerlijke schoenen naar mijn mening
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Er zit dus nog een zwarte suede tailleriem omheen, maar die zie je niet zo goed.
Dat rokje is echt leukquote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Die benen! Nice. Sport je? Hosselhosselquote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Die brilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's me jumper?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Die brilDahmer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eay gurl wat is je bb ping dn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedankt allemaal
@Tamashii: ik loop 2 á 3 keer per week hard en ik zwem 1 keer per week
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
eay gurl wat is je bb ping dn?
hit me up dan kunnen we samen rollen jewetetog
Fatboy +1.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:10 schreef k00pman het volgende:
shirt net binnen gekregen, houden of terugsturen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |