Laten we die-hard denim talk maar gewoon in get jeans topic houden, hahaquote:
Momo's en all stars <3, stiekem jeukt zo'n paar Momo's toch welquote:
Moooooiquote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Momo's en all stars <3, stiekem jeukt zo'n paar Momo's toch wel
Heerlijk weer, dus tijd voor buiten foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon kopen, je krijgt geen spijt van een Momo aankoop!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Momotaro 0201.quote:
Van het merk Flacq, gekocht in de dedicated (echt een super toffe winkel in Nijmegen).quote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Interessante trui van welk merk Sanjay?
Erg leuke trui!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
N(M)om n(M)omquote:
Mooie broek. Jammer van die HUB-schoenen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk spijkerjack. Ik zou alleen voor een donkerder shirt gaan die wat minder tekentquote:
Je shirt is echt gaaaaaafquote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef nexusje het volgende:
Toffe schoenen gaijin
Heroinejunkie leuke laarsjes & jasje!
Veerli, me likess!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puma's zijn weer hot heb ik gezien?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef nexusje het volgende:
Toffe schoenen gaijin
Heroinejunkie leuke laarsjes & jasje!
Veerli, me likess!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thankyu!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je shirt is echt gaaaaaaf
En thanks
weer in bij het plebs maar ik heb 2paar suedes en een paar clydes en ik heb 2/3 paar al veel langer sinds die hype met puma's begonnen is, heerlijke schoenen naar mijn meningquote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Puma's zijn weer hot heb ik gezien?
Trui is tof, doe er geen shirt onder aan. Lijkt dan net of je ma je heeft aangekleed.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik droeg ook al een spijkerjack vandaag!
[ afbeelding ]
Eens met de flappen, had ik beter niet kunnen doenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Trui is tof, doe er geen shirt onder aan. Lijkt dan net of je ma je heeft aangekleed.
Enne die flappen van je schoenen. Cum op zeg
[..]
[ afbeelding ]
Tof overhemd, en idem broekje uiteraard.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef bokkepoot het volgende:
Maar even wat oude foto's
[ afbeelding ]
Maar dan met deze schoenen
[ afbeelding ]
[..]
N(M)om n(M)om![]()
Leuk!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Er zit dus nog een zwarte suede tailleriem omheen, maar die zie je niet zo goed.
Okee ik hoef er niet al dat: ' ik had het al toen niemand het nog had' gezever bij.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef nexusje het volgende:
[..]
thankyu!
[..]
weer in bij het plebs maar ik heb 2paar suedes en een paar clydes en ik heb 2/3 paar al veel langer sinds die hype met puma's begonnen is, heerlijke schoenen naar mijn mening
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Er zit dus nog een zwarte suede tailleriem omheen, maar die zie je niet zo goed.
Dat rokje is echt leukquote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Die benen! Nice. Sport je? Hosselhosselquote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie broek Sanjay!
[ afbeelding ]
Die brilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Die brilDahmer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eay gurl wat is je bb ping dn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedankt allemaal
@Tamashii: ik loop 2 á 3 keer per week hard en ik zwem 1 keer per week
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
eay gurl wat is je bb ping dn?
hit me up dan kunnen we samen rollen jewetetog
Fatboy +1.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:10 schreef k00pman het volgende:
shirt net binnen gekregen, houden of terugsturen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |