Het kan dus wel. En geef vooral geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee kan niet tenzij je apple poep voor teveel geld koopt.
Euh jawel... Tuurlijk heeft de iPad wel mini-jack.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ipad heeft geen hdmi uitgang en geen mini-jack uitgang.
quote:3.5-mm stereo headphone mini-jack
HS geeft nooit antwoord op argumenten die zijn onzin onderuit halen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het kan dus wel. En geef vooral geen antwoord op mijn vraag.
Hdmi?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh jawel... Tuurlijk heeft de iPad wel mini-jack.Waarom lul jij altijd zoveel onzin? Even serieus.
http://www.apple.com/uk/ipad/specs/
[..]
het is alleen teveel geld als je spijt hebt achteraf. misschien dat jouw financiën gewoon niet zo goed zijn als die van apple eigenaren. jammer voor je. zoek een goede baan dit dat. kusjequote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En je kan geen films kijken zonder te converteren, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Ik had een keer een collega die bij hoog en laag bleef beweren dat je met de iPhone geen sms'jes kon versturen, want dat had hij op de radio gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
En je kan geen films kijken zonder te converteren, toch?
Collega of mede-patient?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Ik had een keer een collega die bij hoog en laag bleef beweren dat je met de iPhone geen sms'jes kon versturen, want dat had hij op de radio gehoord.
Haha dikke faal dus.quote:
Ok ik ben blijkbaar ook zo'n mongool maar ik heb geen wmv of mp4 kunnen afspelen hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
En je kan geen films kijken zonder te converteren, toch?
Schuld van jou en niet van appl¤quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok ik ben blijkbaar ook zo'n mongool maar ik heb geen wmv of mp4 kunnen afspelen hoor
Het enige zinnige dat je in dit hele topic gezegd hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schuld van jou en niet van appl¤
Geef eens een goed argument voor het ontbreken van een HDMI uitgang.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het enige zinnige dat je in dit hele topic gezegd hebt.
Download één van de vele apps die het wel kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok ik ben blijkbaar ook zo'n mongool maar ik heb geen wmv of mp4 kunnen afspelen hoor
Geef eens een zinnig argument waarom je een tablet met beperkte opslag ruimte toch wil gebruiken als mediaserver.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument voor het ontbreken van een HDMI uitgang.
Geef eens een goed argument voor het verspreiden van leugens (zoals dat de iPad geen mini-jack heeft)?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)MTc0MjU4NjE#overviewquote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lelijk, koste en ruimtebesparingquote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument voor het verspreiden van leugens (zoals dat de iPad geen mini-jack heeft)?
Argument is trouwens simpel: lelijk, kostenbesparing en ruimtebesparing. Daarnaast kan je via een adapter gewoon een iPad via HDMI aansluiten.
Niet dus?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef klipper het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)MTc0MjU4NjE#overview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |