Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Zat net in het topic en zag dat er toen nog 3 Posts moesten en dan wachtte ik maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
___________________________!
Gewoon zo smerig, keihard wachten tot er de voorlaatste post komt
quote:He's good don't really like him just because of his pace.
But 5* skill moves 89 shot 87 Dribble. Fucking amazing!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/688
[..]________________________________________________________________!
Van mij wel, zolang hij actief meedoet vind ik het best.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga ze nu verkopen en een 'normaal' team maken voor de vervolgrondes.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij wel, zolang hij actief meedoet vind ik het best.
Diegene zei finesse schotquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:49 schreef pascal08 het volgende:
Haha, wie zei dat Zlatan geen goed schot heeft?
87 curve en 89 finishingquote:
Hm?quote:
Ik zei het niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
87 curve en 89 finishingzijn finesse is een beest.
Ik meld het gewoon maar evenquote:
Zoek het op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef Coenehv het volgende:
Toenet Kaka gekocht voor 12.500 (443 en CAM). Goede deal?
433 bedoel je denk ik, en CAM op 443 'bestaat' nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef Coenehv het volgende:
Toenet Kaka gekocht voor 12.500 (443 en CAM). Goede deal?
Het lijkt wel WO2 of niet? Toen mochten joden niets en nu mogen belgen nietsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vroeg het net en het was zo goed als nee omdat niet vriendelijk tov Paul maar jood mag wel
Ik zeg toch niet dat hij meedoet? Ik zeg alleen dat ik het best vind als hij mee wilt doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vroeg het net en het was zo goed als nee omdat niet vriendelijk tov Paul maar jood mag wel
Moet zeggen dat mijn Steek wel heel goede reddingen maakte af en toe.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring hoor met die finesse shots. Is tegen Buffon en Stekelenburg geweest.
Ik kan ook gewoon pech hebben gehad
Zijn normale schot is wel beestachtig.
En ik? Anders gaan de eerste 2 van jullie drie door?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij meedoet? Ik zeg alleen dat ik het best vind als hij mee wilt doen.
Echt frustrerend jouw doelpunten. Twee uit een corner, een uit voorzet en de ander was een finesse nadat heel mijn verdediging nergens te bekennen wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat mijn Steek wel heel goede reddingen maakte af en toe.
Ja ik bedoel 433, en wel CAM. Ik heb hem om te verkopen. Dus goede deal?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
433 bedoel je denk ik, en CAM op 443 'bestaat' niet
Ik denk dat ik verkeerd zag... Wist nietdat het Xbox wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij wel, zolang hij actief meedoet vind ik het best.
Nee. Niemand zoekt naar een AMC in 4-3-3.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:54 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ja ik bedoel 433, en wel CAM. Ik heb hem om te verkopen. Dus goede deal?
Verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef GuRBuH het volgende:
Had je vader maar op de kachel gespoten, dan was het met een sisser afgelopen.
Moet ik hem dan CAM>CW maken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Niemand zoekt naar een AMC in 4-3-3.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef GuRBuH het volgende:
Goede TTGoede OP
Zoooo bang om te laat te zijn
Wat dacht je van de winnaar doet mee?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En ik? Anders gaan de eerste 2 van jullie drie door?
Jezus...Dan moet ik hem in me vriendelijst opnemen???quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de winnaar doet mee?
Jij tegen Jood en de winnaar participeert in het toernooi?
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef GuRBuH het volgende:
Goede TTGoede OP
Zoooo bang om te laat te zijn
Tja, ik vind het zielig om onderscheid te maken, toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Jezus...Dan moet ik hem in me vriendelijst opnemen???
Dan crashed me PS3
Vind het best.... :p
Laat gewoon allebei niet meedoen. Toernooi is allang begonnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat vindt de rest hiervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Okayquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat vindt de rest hiervan?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laat gewoon allebei niet meedoen. Toernooi is allang begonnen.Tja, dan komt het oneven uit met de andere poule, daar moet dan weer iemand extra weggetrapt worden voor de halve finalesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Top 2 gaan gewoon door, dus dat kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, dan komt het oneven uit met de andere poule, daar moet dan weer iemand extra weggetrapt worden voor de halve finales
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Doe gewoon racistisch en dump die Belg.
Dan laten we niemand meer erin denk ikquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 17:49:46#FUT Happy Hour: Man of the Match special. Twice the chance of an in-form Gomez or Gerrard for 2 hours from 7pm GMT and again at 7pm EST reageer retweet
Dan is het oneerlijk t.o.v de rest als iemand zo laat het toernooi in komt en dan wintquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja lijkt me eig wel normaal en kan perfect
Zeg ik toch ook:)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan is het oneerlijk t.o.v de rest als iemand zo laat het toernooi in komt en dan wint
Dat tweet hij, dus ik weet niet of het nu happy hour istwitter:TheRealGraoully twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 18:55:01Happy Hour! double the chance of getting IF Gerrard and IF Gomez, plus you might be drawn for a 100K coin prize when you buy a pack. Yay! reageer retweet
Op 1 doelpunt naquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals:
Eindstand poule 1:
Reemi 16 punten
GekkeGerrit 5 punten -2
Toefjes 5 punten -3
Fuszy 5 punten -7
Gefeliciteerd Reemi en Gerrit
Ik wil volgende keer met GJE in 1 poulequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben ik uiteindelijk nog laatste geworden ook
Ik had er laatst 1 voor 40K verkochtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand een IF Velthuizen in de aanbieding toevallig? Voor een normale prijs.
Ik sta gewoon 2e van m'n poule hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil volgende keer met GJE in 1 poule
Ik doe de volgende keer ook mee, ik moet alleen nog eens nakijken hoe ik mijn poorten open zetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil volgende keer met GJE in 1 poule
Haha, was toen die ene avond, dat je won, mn maat wilde fifa'en, ik zei toen: wacht, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta gewoon 2e van m'n poule hoor
Wanneer weer eens een pot? Wordt tijd dat het welpje van de leeuw gaat winnen
Ik wil je wel helpen via Teamviewer als je me vertrouwdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik doe de volgende keer ook mee, ik moet alleen nog eens nakijken hoe ik mijn poorten open zet
Als het goed is, is de disconnect bug opgelost.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik doe de volgende keer ook mee, ik moet alleen nog eens nakijken hoe ik mijn poorten open zet
die koning van AS Roma ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welke De Rossi is het eigenlijk? Daniele toch?
Ik wil ook winnen wanneer je sober bent, je speelde toen echt slapquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, was toen die ene avond, dat je won, mn maat wilde fifa'en, ik zei toen: wacht, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnenZodoende benaderden we jou die avond
In de OP staat de gehele lijst van wie op welke consolequote:
we waren alleen aan het lachen toen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil ook winnen wanneer je sober bent, je speelde toen echt slap
ik zou jou niet vertrouwen met zo'n spelling.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via Teamviewer als je me vertrouwd
In z'n schoot?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we waren alleen aan het lachen toen eigenlijkAlleen mn maat werd boos op Robinho, wilde m alleen maar schoppen, ik zat ergens anders met mn hoofd, haha, sloeg helemaal nergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik wilde nog met je Skypen, vroeg ik je username reageerde je dat het te ingewikkeld wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we waren alleen aan het lachen toen eigenlijkAlleen mn maat werd boos op Robinho, wilde m alleen maar schoppen, ik zat ergens anders met mn hoofd, haha, sloeg helemaal nergens op
Ja zijn er veel te weinig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had er laatst 1 voor 40K verkochtenige op de markt.
Ik vind de zilver trouwens wel beter dan de IF
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
In z'n schoot?Jij ondeugd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de goud echt poepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja zijn er veel te weinig.
En dat lijkt me redelijk onzinHij is niet voor niets verbeterd
XD gniffel gniffel.quote:
Ja ik wil nu ook spelen, maar niemand kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta gewoon 2e van m'n poule hoor
Wanneer weer eens een pot? Wordt tijd dat het welpje van de leeuw gaat winnen
Wij een potje voor de lol spelen ofniet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik wil nu ook spelen, maar niemand kan.
Ja is goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij een potje voor de lol spelen ofniet?
Jullie poule is lachen, steeds schelden hier na een wedstrijd over sweaty goalsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik wil nu ook spelen, maar niemand kan.
Onze poule is tenminste netjes, op Reemi naquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie poule is lachen, steeds schelden hier na een wedstrijd over sweaty goals
Disconnect bug is opgelost zeggen ze, morgen maar even proberen dan ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen via Teamviewer als je me vertrouwd
Ja maar je kon niet connecten, dan kan je niet gedisconnect wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Disconnect bug is opgelost zeggen ze, morgen maar even proberen dan ?
Nee maar van 5 at the back kan je niet winnenquote:
Ach, al maak je er 8, dan heb ik gewoon niet goed opgelet met verdedigen. Alleen die provocerende celebrations doen me koken van woede, hahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Onze poule is tenminste netjes, op Reemi na
Ik kwam er niet doorheen met mijn aanvalquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja maar je kon niet connecten, dan kan je niet gedisconnect worden
Als wij een pot gaan spelen ga ik shhten, 'i cant hear you' en kontschudden doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, al maak je er 8, dan heb ik gewoon niet goed opgelet met verdedigen. Alleen die provocerende celebrations doen me koken van woede, haha
Eerste wedstrijd was 3-0, kwam er niet aan te pas, 2e wedstrijd 0-2 achter, en in 5 minuten scoorde ik 2 keer. Dus van de 180 minuten heeft hij me 5 minuten laten spelen. Ben de enige die 1 puntje van hem af heb weten te snoepenquote:
Weet je welke mooi is, rechterstick naar beneden en dan omhoog, gaat hij kus gebaren doen en dan over het veld lopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als wij een pot gaan spelen ga ik shhten, 'i cant hear you' en kontschudden doen
zal ik alvast if spelers met een +10 overall kaartje op de bank neerzetten. Aguero ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als wij een pot gaan spelen ga ik shhten, 'i cant hear you' en kontschudden doen
Bij mij waren het twee goede wedstrijden. Vond hem niet enorm goed, maar het is lastig spelen tegen 5 verdedigers en ook nog een leuke pace voorhoede.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd was 3-0, kwam er niet aan te pas, 2e wedstrijd 0-2 achter, en in 5 minuten scoorde ik 2 keer. Dus van de 180 minuten heeft hij me 5 minuten laten spelen. Ben de enige die 1 puntje van hem af heb weten te snoepen
Rustig maar, ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zal ik alvast if spelers met een +10 overall kaartje op de bank neerzetten. Aguero ofzo
Nee, zat echt met een kop van: "wtf gebeurt hier" voor de tvquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij mij waren het twee goede wedstrijden. Vond hem niet enorm goed, maar het is lastig spelen tegen 5 verdedigers en ook nog een leuke pace voorhoede.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd was 3-0, kwam er niet aan te pas, 2e wedstrijd 0-2 achter, en in 5 minuten scoorde ik 2 keer. Dus van de 180 minuten heeft hij me 5 minuten laten spelen. Ben de enige die 1 puntje van hem af heb weten te snoepen
Rechterpook naar Rechts, naar beneden is ook leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je welke mooi is, rechterstick naar beneden en dan omhoog, gaat hij kus gebaren doen en dan over het veld lopenof met je rechterstick met de klok meedraaien dan over het veld lopen, maakt hij de hele tijd zo'n grote zwaai met de hand alsof het de wieken van een molen is
haha weet ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rustig maar, ik maakte een grapje
Deed ik altijd met Guidettiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Rechterpook naar Rechts, naar beneden is ook leuk.Hartje.
Dat doet ie toch ook altijd int echt?quote:
Zou dat ook de reden zijn dat ik dat met hem deedquestionmarkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook altijd int echt?
Tim, jij hebt veel spelers. Heb je niet toevallig nog ergens een IF Velthuizen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo bij mij 14 goals uit 25 wedstrijden. Zo'n matig gemiddelde heb ik nog nooit gehad met een winger
Loopt wel 1 op 1 met paal/lat geloof ik..vind hem ook gewoon erg fijn, maar in tegenstelling tot Hulk staat hij gewoon nooit op de goede plek
Hulk is echt een baas, elke pegel richting de verre hoek gaat er inquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo bij mij 14 goals uit 25 wedstrijden. Zo'n matig gemiddelde heb ik nog nooit gehad met een winger
Loopt wel 1 op 1 met paal/lat geloof ik..vind hem ook gewoon erg fijn, maar in tegenstelling tot Hulk staat hij gewoon nooit op de goede plek
Die heb ik ja, maar die gebruik ik ook in mijn Eredivisieteamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tim, jij hebt veel spelers. Heb je niet toevallig nog ergens een IF Velthuizen?![]()
Sommige spelers hebben inderdaad een abonnement op de paal/latWel herkenbaar.
Ah, okéquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik ja, maar die gebruik ik ook in mijn Eredivisieteam
Niet echt, maar kan ook aan de rest van dat team liggen..ik speel dit jaar echt niet goed met Eredivisie gold terwijl ik vorig jaar praktisch onverslaanbaar was..snap er weinig van. Heb Mihaylov en Tyton ook al geprobeerd, maar het valt allemaal wat tegen. Silver Velthuizen vond ik al wel erg chill, dus zal wel toeval zijn dat de IF niet zo bevalt.quote:
Touchéquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In kroegen heb je soms wel happy hour voor meerdere uren
Ahquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt, maar kan ook aan de rest van dat team liggen..ik speel dit jaar echt niet goed met Eredivisie gold terwijl ik vorig jaar praktisch onverslaanbaar was..snap er weinig van. Heb Mihaylov en Tyton ook al geprobeerd, maar het valt allemaal wat tegen. Silver Velthuizen vond ik al wel erg chill, dus zal wel toeval zijn dat de IF niet zo bevalt.
Ik heb er eentje in 4-3-2-1, die mag je wel een tijdje lenen..speel toch nagenoeg nooit met dat team. Als hij echt bevalt kan je altijd nog besluiten of je er eentje wil kopen.quote:
Ehmm... Ja dat lijkt me wel een aardige oplossingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in 4-3-2-1, die mag je wel een tijdje lenen..speel toch nagenoeg nooit met dat team. Als hij echt bevalt kan je altijd nog besluiten of je er eentje wil kopen.
Topquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Mister Sm1th heb ik wel ja..ik knal hem wel ff op de trade. FC Oss is mijn teamnaam.
Werden veel mensen door genaaitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Vind het maar een waardeloze upgrade trouwensAlleen trade offers naar vrienden.
Dan hebben ze gewoon niet opgelet. Maar ook triest dat er mensen zijn die dat proberen, om zo mensen op te lichten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werden veel mensen door genaait
Engels+BPL team maken danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:50 schreef detennismaster het volgende:
Ik kan echt niet tegen die oranje en rode lijntje.
quote:
Nee, want ik heb eigenlijk alleen maar Hybrids.quote:
Thanks voor die tip van Castaignos, gekocht voor 1900 en heb een huidig bod van 3500quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Las vanmiddag op Twitter dat er maar weinig succesvolle tradeoffers waren en dat ze zo ook bidbumping tegen wilde gaan.
Mijn naam staat er niet bijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de OP staat de gehele lijst van wie op welke console
ow, ben nog niet echt een "stamgast"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de OP zie je alle namen van de 'stamgasten' gerangschikt op console
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
Ik ga er zo spijt van krijgen. Maar ik ga zo een pakje halen.
Ik ga er wel 15 openen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
Ik ga er zo spijt van krijgen. Maar ik ga zo een pakje halen.
een 0,5% van de 3,6 miljoen auctions per dag is een geslaagde tradeoffer. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Vind het maar een waardeloze upgrade trouwensAlleen trade offers naar vrienden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks voor die tip van Castaignos, gekocht voor 1900 en heb een huidig bod van 3500
Het is ook beter voor die jongen om wat wedstrijdritme op te doen. Heeft toch een langlopend contractquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd. Je hoort van me of die bevalt
Vind ik nog best wat als je kijkt hoe veel spelers er op de markt worden gedumpt, ook zo veel die helemaal niet worden verkocht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een 0,5% van de 3,6 miljoen auctions per dag is een geslaagde tradeoffer. Ik snap het wel.
Hahaha nogal inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook beter voor die jongen om wat wedstrijdritme op te doen. Heeft toch een langlopend contract
Eredivisie silver moet lukkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie ideeen wat ik kan doen om te voorkomen dat m'n conditie zo snel naar beneden gaat?
Voor een 2e team heb ik 25k, is daar iets mee te realiseren?
als dit legit is ga ik heeeeel snel spelers inslaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:53 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1537103.page
Is dit waar? Snel spelers inslaan dan.
Conditie kaartjes voor 150c kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie ideeen wat ik kan doen om te voorkomen dat m'n conditie zo snel naar beneden gaat?
Ja dus. Heb ff wat IF Ireland's gekocht. Dat wordt cashenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:53 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1537103.page
Is dit waar? Snel spelers inslaan dan.
Ik heb gewoon m'n gouden spelers op de bank in m'n bronzen team, en andersom.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Longquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als dit legit is ga ik heeeeel snel spelers inslaan.
Als er iets is waar je risico mee loopt, dan is het dit welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga denk ik ook maar wat snelle Ieren inkopen
Wachten tot een officiele aankondiging van EA dus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als er iets is waar je risico mee loopt, dan is het dit wel. Dat toernooi is nog niet eens aangekondigd.
Is het gelul?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:00 schreef Tim86 het volgende:
haha die kerel op het forum verkoopt nu al zijn waardeloze Ieren voor 2K per stuk
Spelerquote:
Een speler. Waarom vraag je de hele tijd van die onnodige dingen. Rot dan maar weer op!quote:
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een speler. Waarom vraag je de hele tijd van die onnodige dingen. Rot dan maar weer op!
Rustig, hij is ook net nieuw.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een speler. Waarom vraag je de hele tijd van die onnodige dingen. Rot dan maar weer op!
Of een bronze MLS team?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef Coenehv het volgende:
:$, heeft iemand misschien heel toevallig 3k voor mij, zodat ik ook een pakje kan kopen?
Heb ik net allemaal verkochtquote:
Ik dacht ook alquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef Confetti het volgende:
Wat de neuk is er met Long gebeurd![]()
![]()
Xbox nog maar 2 kaarten met een BIN. Een auto-buyer heeft alles leeggehaald
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef Coenehv het volgende:
:$, heeft iemand misschien heel toevallig 3k voor mij, zodat ik ook een pakje kan kopen?
Wat versta je onder snel omlaag gaan? Mijn spelers gaan max. met 4 fitness omlaag per wedstrijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat die gozer dit heeft verzonnen en zelf alles heeft opgekocht en nu alles weer verkoopt.
GJE is een pace hoer dus zijn conditie gaat sneller omlaag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef Chabalala het volgende:
[..]
Wat versta je onder snel omlaag gaan? Mijn spelers gaan max. met 4 fitness omlaag per wedstrijd
Bij welk toernooi?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Vet! Premium Gold Pack en 7500 coins als toernooi bonus!
Moeten we iemand met een hoge reputatie en postcount hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:15 schreef Toefjes het volgende:
Slim, toernooi info op het forum gooien en dan profit maken![]()
Kunnen we ook een keer doen met Senegal, kopen we met de fokkers de UP Ba's op
Ennehhh Coen, niet zo bedelen he, dat doen honden en daklozen
Zit ik 78 na 3 wedstrijdjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef Chabalala het volgende:
[..]
Wat versta je onder snel omlaag gaan? Mijn spelers gaan max. met 4 fitness omlaag per wedstrijd
Indd, dat gaan we wel een keer doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:15 schreef Toefjes het volgende:
Slim, toernooi info op het forum gooien en dan profit maken![]()
Kunnen we ook een keer doen met Senegal, kopen we met de fokkers de UP Ba's op
Ennehhh Coen, niet zo bedelen he, dat doen honden en daklozen
haha zieke pacehoerquote:
Dan kan GJE 1 up Ba kopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Indd, dat gaan we wel een keer doen.UP Ba en IF Diawara. Allemaal 30 in de tradepile. En ook Coundoul.
stel dat ie verlies maakt.. samen 1 kopen met iemand anders.quote:
Ach, alle kleine beetjes helpenquote:
Jawel, start over 4 uur 41quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
Maar het toernooi staat niet op de consoles er op al?
yup staat erop, 7.5k + premium goudquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
Maar het toernooi staat niet op de consoles er op al?
Ow, tja, typisch gevalletje van te laat, met die fransen was het veel leuker, als Given nu al voor 3.5K weggaat..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup staat erop, 7.5k + premium goud
Onze Opa is op zoek naar een vrouwtje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
Denk je: hoera, ik heb een bericht op een datingsite, krijg je dit:
Ik heb een date gehad. Ik heb geen nog bepaald ervaring., maar mischien komt. Mijn favoriete land Spania. Daar heb ik een paar keer geweest. En jij... Ik hoop dat houd je reizen.
![]()
Ja joh, na een stel ellendige vrouwen een jaartje pauze gehad, en kijk nu weer om me heenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onze Opa is op zoek naar een vrouwtje?
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh, na een stel ellendige vrouwen een jaartje pauze gehad, en kijk nu weer om me heenEeuwig blijven futten schiet ook niet op he. Al is het wel leuk
ook bij 3k bin nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:24 schreef Toefjes het volgende:
haha, wtf, op gold zoeken BIN tot 1000 en rep ireland: 0 spelers
Ligt het niveau daar hoog of kan ik die ook wel winnen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
Absurd. Vind het nu al niet meer leuk om een team samen te stellen. Blijf wel lekker de ultimate cup spelen
Zou wel een zieke IF zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:24 schreef DutchSL het volgende:
Kerzhakov 2x gescoord.. weer 1 goal te weinig voor een zekere IF.
ben 1 keer van de 3 pogingen in de finale gekomen. Het is niet onmogelijk, maar ze zijn wel goed hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt het niveau daar hoog of kan ik die ook wel winnen?
Kerzhakov-Etoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou wel een zieke IF zijnJammer van de baggere competitie.
Hahaha... Meteen trouwen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
Denk je: hoera, ik heb een bericht op een datingsite, krijg je dit:
Ik heb een date gehad. Ik heb geen nog bepaald ervaring., maar mischien komt. Mijn favoriete land Spania. Daar heb ik een paar keer geweest. En jij... Ik hoop dat houd je reizen.
![]()
IF mag ik hopen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:28 schreef wieisboos het volgende:
dunne gekocht voor 15k BIN, 5 minuten later verkocht voor 25k
Ja maar het is geen leuke competitie. Je ziet ze nooit spelen, je hoort alleen maar dat ze spelers hebben gekocht in de transferperiode. Ik heb weinig herkenning met die competitie zeg maar... Ik vind mijn Eredivisie team erg leuk, vooral omdat ik ze elke week zie spelen. Ik had ook Bundesliga silvers, vast minstens van hetzelfde niveau, maar heb ik weinig mee gespeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kerzhakov-Eto
Danny-----Carlos Eduardo
xxxx - Roberto Carlos
Vul verder naar smaak aan (de standaard vier Serie A topverdedigers + Nocerino in mijn geval).
Tja, normaal reageer ik niet op dit soort troep, maar in dr profiel staat : 1.68 en 53kg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahaha... Meteen trouwen zou ik zeggen
Dwergjes! Lekker gebrekkig NL ook, maar ach.. de taal van de liefde spreekt iedereen toch?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, normaal reageer ik niet op dit soort troep, maar in dr profiel staat : 1.68 en 53kg.
En als je haar wil daten moet je zeker een betaalnr smsenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, normaal reageer ik niet op dit soort troep, maar in dr profiel staat : 1.68 en 53kg.
1.68 dwerg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dwergjes! Lekker gebrekkig NL ook, maar ach.. de taal van de liefde spreekt iedereen toch?!
Daar ben ik wel alert op inderdaad, maar anders had ze dat nu wel al gestuurd. Dit is de echte shitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En als je haar wil daten moet je zeker een betaalnr smsen
Dat boeit mij echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar het is geen leuke competitie. Je ziet ze nooit spelen, je hoort alleen maar dat ze spelers hebben gekocht in de transferperiode. Ik heb weinig herkenning met die competitie zeg maar... Ik vind mijn Eredivisie team erg leuk, vooral omdat ik ze elke week zie spelen. Ik had ook Bundesliga silvers, vast minstens van hetzelfde niveau, maar heb ik weinig mee gespeeld.
In de Eredivisie zie je wel al die silvers spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt helemaal niets.
Mijn leukste teams zijn mijn silvers.. ik zie niemand daarvan regelmatig van spelen, behalve af en toe El Shaarawy. Hell, veel spelers zou ik niet eens kennen zonder FUT.
ik had er net 1tje, een LB van manchester city voor 1000. bescheiden als ik ben voor 1600 te koop gezet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Lol nu zijn er zelfs geen silvers meer te vinden met een BIN <1k
Ja, juist een reden om het niet te doen.. ik wil geen spelers die ik in het niet magquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de Eredivisie zie je wel al die silvers spelen
ja offline, online is het 7,5k en een packquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
Krijg je bij dat nieuwe toernooi nou 2500 + 1pak?
Oké, dan verschillen we daarinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, juist een reden om het niet te doen.. ik wil geen spelers die ik in het niet mag
Ik heb geen enkele speler uit de Eredivisie in al mijn teams en ook maar 1 Nederlander (IF Donk).
haha precies, als ik beter in fifa was had ik wel snel een team geprobeerd te maken. nu de moeite niet waard met al die hogere prijzen enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
Die gasten zijn echt zwaar mongool. Hebben ze 11 spelers voor MINIMAAL 3K per stuk, plus bank zitters voor minimaal 1K per stuk, en winnen ze nooit het toernooi, zitten ze straks met waardeloze kut ieren
Hahaha... Je weet maar nooit hahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef Coenehv het volgende:
Iemand die mijn 2 Lescotts 433 wil kopen voor 1.5k en 1.6k?
Ja rot maar opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef Coenehv het volgende:
Donderop!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef Coenehv het volgende:
Zet ze op de markt en je weet het binnen een uur.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef Coenehv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |