quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax wint nooit zondag. Ado gaat er vol op klappen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arrogantie straalt er vanaf. Niet huilen als zondag de 3 punten meegaan in de tas naar Amsterdam
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zullen we de punten en de arrogantie anders gewoon delen?
dat 1e weet iedereen welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Voor zondag staan Vertonghen sn Anita op scherp:( half 1 beginne, en tegen den haag, weinig vertrouwen
Het is een fucking club die 14e staat manquote:
Wir sind die bestenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik geloof in Ajax!!
Ajax die bang is voor ADO___!
Ajax
Er kan er meer één de beste zijn, Wij Zijn Ajax.
Ze zullen acht van de tien keer verliezen van Ajax, maar zondag even niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een fucking club die 14e staat man![]()
Hebben niet eens een serieuze bedreiging in de spits
nee. gewoon nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ze zullen acht van de tien keer verliezen van Ajax, maar zondag even niet.![]()
Markeer mijn woorden maar, en ik verbeter ze met rood.![]()
Och, ineens toch wel weer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik geloof in Ajax!!
Ajax die bang is voor ADO___!
Ajax
Er kan er meer één de beste zijn, Wij Zijn Ajax.
Ik geloof al een paar weken in het kampioenschap, in Ajax als club geloof ik al jaren..quote:
0-6 zou lekker zijn. Kut ADO.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef Tarado het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk, als je pretenties hebt is ook ADO gewoon de lul, 3 punten voor Ajax dus, schoonheidsprijzen zijn dit weekend niet belangrijk
Even erg als FC Utrecht en Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
ADO vind ik echt het grootste kutteam in de eredivisie
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Even erg als FC Utrecht en Feyenoord.
samen met Utrecht. Durven alleen tegen ajax goed te ballenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ach alles behalve ons AJAX is toch gewoon niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Kijk, tenminste een realistische Ajaciedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Voor zondag staan Vertonghen sn Anita op scherp:( half 1 beginne, en tegen den haag, weinig vertrouwen
Nee, een vertrouwensloze Ajacied.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk, tenminste een realistische Ajacied
Sorry maar dit keer is bij gebrek aan kwaliteit ADO gewoon kansloos, is niet meer het team onder v/d Bromquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk, tenminste een realistische Ajacied
Zulke verhalen hoorde ik ook over Ajax - Utrecht..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar dit keer is bij gebrek aan kwaliteit ADO gewoon kansloos, is niet meer het team onder v/d Brom
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zulke verhalen hoorde ik ook over Ajax - Utrecht..
Verhoekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag jij je dan niet af wie er goals moet maken bij ADO?
Zoals eerder werd gezegd door iemand, dat vroeg ik me bij Utrecht ook af toen ter tijd. Tegengoals vallen er bij ons zat, helaas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag jij je dan niet af wie er goals moet maken bij ADO?
Zijn er genoeg bij ADO die kunnen scoren. Immers, Vicento, Toornstra om er een paar te noemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag....
Preciesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals eerder werd gezegd door iemand, dat vroeg ik me bij Utrecht ook af toen ter tijd. Tegengoals vallen er bij ons zat, helaas.
Doelsaldo de laatste wedstrijden na het verleis is 17-3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals eerder werd gezegd door iemand, dat vroeg ik me bij Utrecht ook af toen ter tijd. Tegengoals vallen er bij ons zat, helaas.
Ach ja we gaan het zien maar AJAX is inmiddels wat stabieler, nog geen top maar dat is tegen dit ADO ook niet nodig, genoeg verschil in kwaliteitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zulke verhalen hoorde ik ook over Ajax - Utrecht..
De geschiedenis leert dat ajax het altijd moeilijk heeft tegen teams die erop vliegen. En dat is nou precies wat ADO zondag gaat doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach ja we gaan het zien maar AJAX is inmiddels wat stabieler, nog geen top maar dat is tegen dit ADO ook niet nodig, genoeg verschil in kwaliteit
En zal je zien, ADO wint zondag. Voor de rest van het seizoen spelen ze voor spek en bonen mee. Altijd met dat soort clubs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De geschiedenis leert dat ajax het altijd moeilijk heeft tegen teams die erop vliegen. En dat is nou precies wat ADO zondag gaat doen.
Dat is een beetje verkeerd lezen. Ik heb het over een theorie dat als ADO wint, dan flikkeren ze voor de rest van het seizoen met de kipjes naar het zuiden.quote:
Dat doet buiten misschien de topclubs ieder team tegen AJAX maar ik heb toch het idee dat het allemaal wat stabieler is nu, top nog niet maar goed genoeg om dit soort wedstrijden te winnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De geschiedenis leert dat ajax het altijd moeilijk heeft tegen teams die erop vliegen. En dat is nou precies wat ADO zondag gaat doen.
ADO zal dit seizoen geen Europees voetbal halen idd en degraderen zullen ze evenmin. Dus als je dat bedoelt met voor spek en bonen meedoen, dan klopt dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een beetje verkeerd lezen. Ik heb het over een theorie dat als ADO wint, dan flikkeren ze voor de rest van het seizoen met de kipjes naar het zuiden.
Nu je mening over het tweede stuk
Het verschil is alleen dat veel clubs het simpelweg niet kunnen. ADO en utrecht kunnen het bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet buiten misschien de topclubs ieder team tegen AJAX maar ik heb toch het idee dat het allemaal wat stabieler is nu, top nog niet maar goed genoeg om dit soort wedstrijden te winnen
Blijft natuurlijk diep triest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
ADO zal dit seizoen geen Europees voetbal halen idd en degraderen zullen ze evenmin. Dus als je dat bedoelt met voor spek en bonen meedoen, dan klopt dat.
Kan toch gebeuren. Vorig jaar een topseizoen gehad, dit jaar iets minder. Maar ajax gaan ze zondag evengoed verslaan.quote:
Niet te hoog van de toren blazen he.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan toch gebeuren. Vorig jaar een topseizoen gehad, dit jaar iets minder. Maar ajax gaan ze zondag evengoed verslaan.
Ajax wint dik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan toch gebeuren. Vorig jaar een topseizoen gehad, dit jaar iets minder. Maar ajax gaan ze zondag evengoed verslaan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is iedereen zo vol vertrouwen hier? Komt dat door het mooie spel? Door de weinig tegengoals? De fitte selectie?
Kampioen kan zeker maar dan moet Ajax veel beter spelen en het moet mee zitten.
De afgelopen 3 wedstrijden waren maar matig met reëel puntverliee bij Excelsior uit. Ze kregen goede kansen op de 2-2 en het spel tegen Roda was ook niet super.
Dit lijkt wel weer een beetje op voorin seizoen, hopen op weer zon einde
Dit inderdaad. Ik zou denken dat die kutmentaliteit bij dit soort faalploegen ook een keer kwaad bloed zet bij Ajax en dat ze vanaf de aftrap maar een ding willen: vernederen. Kapot spelen. Scoren tot die groen gele eikeltjes jammerend om genade vragen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
Als het maar niet deel 5 word van "Afgetroefd door de Ajax-haat" wordt zondag.
Ajax speelt met vlagen érg goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is iedereen zo vol vertrouwen hier? Komt dat door het mooie spel? Door de weinig tegengoals? De fitte selectie?
Kampioen kan zeker maar dan moet Ajax veel beter spelen en het moet mee zitten.
De afgelopen 3 wedstrijden waren maar matig met reëel puntverliee bij Excelsior uit. Ze kregen goede kansen op de 2-2 en het spel tegen Roda was ook niet super.
Dit lijkt wel weer een beetje op voorin seizoen, hopen op weer zon einde
Moeten we als negatieve zombies rondzwerven dan,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer eens inhoudelijk te reageren anders?
Moeten we allemaal per se denken dat het heel makkelijk wordt dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten we als negatieve zombies rondzwerven dan,
''ja niets gaat lukken jongen. 0-6verlieszondag gr gr''
0-6 verlies kan zondag niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten we allemaal per se denken dat het heel makkelijk wordt dan?
Het wordt zeker niet makkelijk. Maar die gozer doet alsof we niets kunnen en dat we niet gaan winnen. Maar ik heb vertrouwen in een goede afloop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten we allemaal per se denken dat het heel makkelijk wordt dan?
We spelen uit, dus 0-6 betekent winst.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was dan ook een overdreven voorbeeld.
Verlies kan echter wel degelijk.
Oh zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We spelen uit, dus 0-6 betekent winst.
Niets kunnen? Dat maak jij ervan zeg alleen dat het niet makkelijk gaat worden. Er waren al bijna puntverlies tege pm Excelsior hè. Vertrouwen is er altijd maar net wordt niet makkelijk hoor. We zullen zien, Ajax moet natuurlijk gewoon winnen en dan hopen op puntverlies van PSV/Twente en AZquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt zeker niet makkelijk. Maar die gozer doet alsof we niets kunnen en dat we niet gaan winnen. Maar ik heb vertrouwen in een goede afloop.
Ajax wordt 112. Als ADO maar niet vervelend gaat doen op het verjaardagsfeestje...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Quisho het volgende:
Wanneer kan Sigthorsson nou weer spelen? Hij traint al mee iig, kan hij dan nog niet invallen?
En zondag is dus de verjaadag van Ajax![]()
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)t-op-mooi-cadeau.htm
Klopt en zijn mindere alternatief Boerrigter heeft opnieuw een terugvalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt een lastig wedstrijdje tegen ADO, Ebecilio is er niet bij..
Klopt ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt en zijn mindere alternatief Boerrigter heeft opnieuw een terugval
http://nos.nl/video/15442(...)lucht-voor-fans.htmlquote:Voor deze uit de oude doos nemen we je mee naar zondag 6 mei 1990,de dag dat ons NEC moest spelen tegen Ajax voor lijfsbehoud in de eredivisie. NEC had de week ervoor verdienstelijk gespeeld tegen aartsrivaal vitesse, maar het bleef 0-0 op Monnikenhuize. Hierdoor stond NEC met nog 1 speelronde te gaan 16e van de 18 ploegen. Haarlem was al gedegradeerd en NEC en Den Bosch moesten uitmaken wie rechtstreeks degradeerde en wie een promotie-degradatiewedstrijd mocht spelen tegen Emmen uit de eerste divisie. NEC had in deze laatste wedstrijd aan 1 punt genoeg om tegen Emmen aan te mogen treden en Ajax had aan 1 punt genoeg om zich kampioen van Nederland te mogen noemen
Boerrigterquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt en zijn mindere alternatief Boerrigter heeft opnieuw een terugval
"De ongelukkige Stanley Menzo kon dat qua afstand niet halen..."quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/15442(...)lucht-voor-fans.html
Toch mooi die oude beelden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boerrigter
Faalhaas...Die kan een beetje niveau niet aan
Gaat over zijn moederquote:She'd hit us with wooden spoons, and sometimes they broke, so I had to go buy a new one, like if it was my fault she'd hit me that hard. I remember one day in particular. I had thrown a brick at kindergarten that somehow bounced and broke a window. Mom freaked out when she heard about it. Everything that cost money freaked her out, and she hit me with spoon. Bang, boom! It hurt and maybe the spoon broke again. I don't know.
En hij viert nog altijd gezellig Kerst met haar?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:51 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Gaat over zijn moederVerklaart wel wat over hem
Grappig dat je daar over begint... Ik zoek even een quote op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En hij viert nog altijd gezellig Kerst met haar?![]()
Dan krijgt ze zeker een zilveren messenset van 'm?
quote:Sanela is my only full sibling. She's two years older. She's a tough girl, and she thought we should play some games with mom. Fuck, hitting us in the head! Insane! So we went to the store and bought a bunch of those spoons, really cheap ones, and gave them to mom as a Christmas present.
Ik en m'n voorspellende gaven zo af en toe... Toch eens een manier zien te vinden om dat ten gelde te maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:56 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Grappig dat je daar over begint... Ik zoek even een quote op.
Heb 'm.
[..]
Als je hem wil hebben, ik heb hem als pdf'je op mijn pc staanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik en m'n voorspellende gaven zo af en toe... Toch eens een manier zien te vinden om dat ten gelde te maken.![]()
En dat boek vraag ik maar voor Kerst denk ik.
Als het goed is heb je een PM. (Hoop ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je hem wil hebben, ik heb hem als pdf'je op mijn pc staan
quote:Live wedden? Registreer hier en ontvang direct 50 euro bonus!
'United biedt 23 miljoen voor Ajacieden Eriksen en Fischer'
Door Floris Raven | 17 Mar 2012 om 10:24 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Christian Eriksen (foto) en Viktor Fischer kunnen Ajax in de zomer wel eens gaan verlaten. Ondanks dat de laatstgenoemde speler zijn debuut in de hoofdmacht van de Amsterdammers nog niet heeft gemaakt, staat hij te boek als een groot talent.
Eriksen werd door scouts van The Red Devils bekeken in het Europa League-duel tussen United en Ajax. Hier maakte hij genoeg indruk om United ervan te overtuigen de Deense middenvelder over te nemen van Ajax. Fischer maakte indruk in het NextGen Series-duel met Liverpool, waarin hij uitblonk in het met 0-6 gewonnen duel.
De Engelse grootmacht heeft al een bedrag voor het tweetal in haar hoofd. Volgens Calcio Mercato wil de ploeg uit de Premier League 23 miljoen euro gaan betalen. Voor deze prijs moeten beide Deense spelers de overstap naar Old Trafford maken.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ischer#ixzz1pOTY1xnU
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:05 schreef Adames het volgende:
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Eriksen wilt naar spanje en fischer wilt nog blijven.
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Eriksen wilt naar spanje en fischer wilt nog blijven.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Gaat gewoon gebeuren natuurlijk. Eriksen wilt niet naar spanje en fischer wilt niet blijven.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De bal is rond, 11 tegen 11 het balletje kan vreemd rollen. Het gras is groen, er kan niemand vrij staan en als je er 1 meer scoort dan de tegenstander win je.
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef Gnieperd het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)lov-tegen-feyenoord/
En dat van Janssen, Wisgerhof, Douglas, Rosales, Landzaat en Verhoek ookquote:
Rosales vind ik wel jammer. Hij maakt Twente slechter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
En dat van Janssen, Wisgerhof, Douglas, Rosales, Landzaat en Verhoek ook
En heeft echt een immense rattenkop.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rosales vind ik wel jammer. Hij maakt Twente slechter.
Eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:56 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
En heeft echt een immense rattenkop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.Het lelijke broertje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Net of Twente betere vervangers heeftquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rosales vind ik wel jammer. Hij maakt Twente slechter.
In den haag schijnt de zonquote:Op zondag 18 maart 2012 08:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Booeehoee ik zie het somber in...slechter kunnen we het haast niet treffen....12;30,ado uitEn slecht weer vandaag
Al zet je de materiaalman in, alles is beter dan Edebilioquote:Op zondag 18 maart 2012 09:32 schreef Reemi het volgende:
Lukoki vandaag als rechtsbuiten? Of zal Aissati op links gaan en Özbiliz dan gewoon op rechts?
True.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al zet je de materiaalman in, alles is beter dan Edebilio
Omdat Frank De Jong en/of Janssen niet durft te passeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom geen Bulykin? Is hij bang voor de mietjes van den Haag?
Slap middenveld met Anitaquote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
True.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers; Anita, Eriksen, Janssen; Ozbiliz, De Jong, Aissati
Anitaquote:Op zondag 18 maart 2012 11:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Slap middenveld met Anitaen Eriksen. Daar heb je echt niks aan in dit soort wedstrijden.
Kans is groot dat het middenveld overlopen wordt. Ik vrees een moeilijke wedstrijdquote:Op zondag 18 maart 2012 11:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Slap middenveld met Anitaen Eriksen. Daar heb je echt niks aan in dit soort wedstrijden.
Was dat niet dezelfde spits die PSV vorig jaar nog de vernieling in schoot? Ik dacht ik zeg het maar even.quote:
Dat sowieso, nu hopen dat Heerenveen even wint bij PSV en Guidetti, Twente de vernieling in schiet.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Ajax wint, wordt het weer een hele leuke middag.
Dikzak Bousabon tegen de veel te zwakke Koppers. Geen prettig idee.quote:
Ben je serieus? Koppers zwak?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dikzak Bousabon tegen de veel te zwakke Koppers. Geen prettig idee.
Wat dacht je van Langs de Lijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens op de radio te volgen?
Koppers is zwak ja.quote:
Radio 1 langs de lijn natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens op de radio te volgen?
van Rhijn is stukken beterquote:
Moet je ook niet gaan werken hé.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, ik moet weer werken vandaag. Alle livestreams geblokkeerd, geen eredivisie, daar word je toch niet blij van..
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Rhijn is een VCR/VR, koppers een VL
Proxy werkt niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, ik moet weer werken vandaag. Alle livestreams geblokkeerd, geen eredivisie, daar word je toch niet blij van..
Helaas, dat zit er niet in hier. Sommige exotische streams komen er wel doorheen, maar dat aantal is erg beperkt. Voor nu kan ik er ook maar eentje vinden, en die doet het niet. Misschien komt er later nog een bij..quote:
Ik ga toch eerst even een broodje kip nemen. tschusquote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, gezeik is alweer begonnen.![]()
Hier dus even wegblijven tot het 0-1 wordt, dan is er weer een feeststemming.
Haha had ik vroeger ook last van... En dan beslissen om dan maar het sportjournaal af te wachten. Tot 19:00 proberen niets van voetbaluitslagen mee te krijgen... Wat een dagen waren datquote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas, dat zit er niet in hier. Sommige exotische streams komen er wel doorheen, maar dat aantal is erg beperkt. Voor nu kan ik er ook maar eentje vinden, en die doet het niet. Misschien komt er later nog een bij..
Dat gaat me toch niet lukkenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha had ik vroeger ook last van... En dan beslissen om dan maar het sportjournaal af te wachten. Tot 19:00 proberen niets van voetbaluitslagen mee te krijgen... Wat een dagen waren dat
Inderdaad, kon je ook niet naar de radio luisteren.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha had ik vroeger ook last van... En dan beslissen om dan maar het sportjournaal af te wachten. Tot 19:00 proberen niets van voetbaluitslagen mee te krijgen... Wat een dagen waren dat
En dan om half 7 ofzo het RTL journaal zitten kijken... En dan hoor je "En dan nu de uitslagen in de eredivisie" En dan van de bank af rennen... "LALALALALAALA" schreeuwend, handen op de oren, ogen dicht richting de tv/afstandsbediendingquote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad, kon je ook niet naar de radio luisteren.
Haha, yep.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:12 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan om half 7 ofzo het RTL journaal zitten kijken... En dan hoor je "En dan nu de uitslagen in de eredivisie" En dan van de bank af rennen... "LALALALALAALA" schreeuwend, handen op de oren, ogen dicht richting de tv/afstandsbediending
zappen kan ook altijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:12 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan om half 7 ofzo het RTL journaal zitten kijken... En dan hoor je "En dan nu de uitslagen in de eredivisie" En dan van de bank af rennen... "LALALALALAALA" schreeuwend, handen op de oren, ogen dicht richting de tv/afstandsbediending
Check je PMquote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat me toch niet lukkenIk lurk wel met jullie mee, het is even niet anders
Thnx kerel, het probleem is dat Sopcast dus niet zo makkelijk door de firewall heenkomt hier op het werkquote:
Die andere sites hebben geen sopcast nodig die onderaan staan. daar hoef je alleen maar op te klikken en je hebt hetquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx kerel, het probleem is dat Sopcast dus niet zo makkelijk door de firewall heenkomt hier op het werk
Helaas, worden ook stuk voor stuk geblokkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Die andere sites hebben geen sopcast nodig die onderaan staan. daar hoef je alleen maar op te klikken en je hebt het
Hadden ze eigenlijk al moeten staan. Die elleboog was een zuivere rode kaart.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou me niets verbazen als ado straks nog met 9 man komt te spelenwat een falers
al moeten we hier gewoon met 0 - 3 nog winnen vind ik
Adviseurtje hier.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
Lukoki mocht toch niet verhuurd worden in de winterstop? Tering Frank gebruik hem dan ook eens af en toe
Hij heeft al een paar mooie passes gegeven.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Gnieperd het volgende:
Toch weer een pass die alleen Janssen kan
Vertonghen, mooie actie!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef DeJori het volgende:
Wordt tijd voor de 0-2, anders komt ado dadelijk gelijk met een counter
het lullige is dat we heel aardig stonden te voetballen. Anti-voetbal, maar dat mag tegen Ajax. Jammer dan dat Boussaboun zo'n domme actie maakt en daar toch vrij zwaar voor wordt bestraft. Die overtreding van Toornstra stelde ook weer niet zo veel voor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou me niets verbazen als ado straks nog met 9 man komt te spelenwat een falers
al moeten we hier gewoon met 0 - 3 nog winnen vind ik
Vrij zwaar?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het lullige is dat we heel aardig stonden te voetballen. Anti-voetbal, maar dat mag tegen Ajax. Jammer dan dat Boussaboun zo'n domme actie maakt en daar toch vrij zwaar voor wordt bestraft. Die overtreding van Toornstra stelde ook weer niet zo veel voor.
Hij boog zijn been op het laatste moment, en hij had de intentie om de bal te spelen.quote:
Oh God, het grote huilen begint weer hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef pirlo444 het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Ajax wel niet tegen 10 man gespeeld? pffff
Geen idee, hoeveel?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef pirlo444 het volgende:
Negeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God, het grote huilen begint weer hoor.
Niks nieuws in dit topicquote:Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God, het grote huilen begint weer hoor.
Nee, gewoon rood.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij boog zijn been op het laatste moment, en hij had de intentie om de bal te spelen.
Er zijn dit seizoen veel zwaardere overtredingen gemaakt en met minder bestraft.
Oh oke.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
janssen er volgende week niet bij door een 5e gele kaart
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, gewoon rood.
Simpel.
Hij had Anita zwaar kunnen blesseren, daar kijkt een scheidsrechter na.
debielenquote:
Goed om te weten dat Frank meeleestquote:Op zondag 18 maart 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
Lukoki mocht toch niet verhuurd worden in de winterstop? Tering Frank gebruik hem dan ook eens af en toe
Iedere keer als Eriksen een corner of een vrijebal neemt erger ik mij al.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Class het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, meer aan de Jong & Eriksen zitten ergeren.
Ajax heeft vaker met een man minder gespeeld dan een man meer denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef pirlo444 het volgende:
Vuurwerk op het veld gooien, Lukoki geraakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik zie overal geklaag over ADO-supporters, maar wat gebeurt er nou allemaal?
Jullie hebben genoeg kwaliteit om dat op te vangen. De rest niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax heeft vaker met een man minder gespeeld dan een man meer denk ik.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jullie hebben genoeg kwaliteit om dat op te vangen. De rest niet.
Is oneerlijk he, dat wij meer kwaliteit hebben dan de rest. Ik geef je groot gelijk. Maar daar is helaas niks aan te doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
[..]
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 18-03-2012 om 15:04:14'ADO-fan' die aansteker en flesje Jagermeister tegen schouder van Lukoki gooide, is gepakt en heeft stadionverbod. #adoaja reageer retweet
Zolang de rode kaart terecht is is dat irrelevant.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef pirlo444 het volgende:
Echt? Ik werd echt moedeloos van Aissati. Zijn combinatie met Vertonghen was mooi maar over het algemeen kreeg hij weer geen bal van de grond en speelde hij ballen slechter over 2 meter in dan Oleguer ooit deedquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Class het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, meer aan de Jong & Eriksen zitten ergeren.
Alsof er maar 1 fan was die iets gooidequote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Olep het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 18-03-2012 om 15:04:14'ADO-fan' die aansteker en flesje Jagermeister tegen schouder van Lukoki gooide, is gepakt en heeft stadionverbod. #adoaja reageer retweet
Wedstrijd niet gezien maaar lekker dat AJAX gewoon de 3 punten pakt zoals het hoort als je ambities hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat veel clubs het simpelweg niet kunnen. ADO en utrecht kunnen het bijvoorbeeld wel.
Eeeh, nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
Volgende week en 25 maart. Als we die winnen zijn we kampioen.
Ik denk dat Ajax nog wel meer dan 6 punten nodig heeft hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
9 wedstrijden winnen, dan zijn ze kampioen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
Niks is zeker dit jaar...quote:
Ik denk dat 6 keer winnen, 2 keer gelijk en één keer verliezen het beste is.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Niks is zeker dit jaar...
9x winnen is het beste
Baas.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Wessiej het volgende:
Was weer een bijzondere ervaring om in het stadion te zitten bij de vijanden, niet juichen en alles. Zat nog naast Ammi ook, die geblesseerde verdediger van Den Haag. Kutvolk met het gooien van aanstekers enz.
Ook mooi die afgunst, hoorde heel zacht opeens een soort van parodie van het liedje: ''waar komen joden toch vandaan'', maar dan met kankerjoden. Jammerlijke mensjes.
Cruciaal niet, maar wel héél erg belangrijk!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef Self-Catering het volgende:
Volgende week cruciaal, denk je dan..
Die lult zich er wel weer uit, sowieso De_Kromme serieus nemen. Dat doet hij zelf geeneens volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Wessiej het volgende:
Was weer een bijzondere ervaring om in het stadion te zitten bij de vijanden, niet juichen en alles. Zat nog naast Ammi ook, die geblesseerde verdediger van Den Haag. Kutvolk met het gooien van aanstekers enz.
Ook mooi die afgunst, hoorde heel zacht opeens een soort van parodie van het liedje: ''waar komen joden toch vandaan'', maar dan met kankerjoden. Jammerlijke mensjes.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef S0nic het volgende:
Wat een debiel die interviewer van NOS met Lukoki
'Je bent in Afrika geboren, vertel dat verhaal nog is?'
'Ja ik was 1 toen ik naar Nederland kwam en sindsdien woon ik hier'
'Wat kwam je doen?'
Vluchteling zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef S0nic het volgende:
'Je bent in Afrika geboren, vertel dat verhaal nog eens?'
'Wat kwam je doen?'
'Wat kwam je doen?'
'Wat kwam je doen?'
Was dat EL of NOS>quote:Op zondag 18 maart 2012 18:09 schreef Wessiej het volgende:
In dat zelfde interview:
''Ik had het tegen jou vriend''
The fuck
Ajax krant is nog tot daar aan toe (al vind ik dat kranten gewoon neutraal moeten zijn...)quote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
Al blijft de steun voor Ajax wel obvious, amsterdamse krant, maraja.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/ni(...)Media+by+SocialDrums
Wat een debielen vragenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/ni(...)Media+by+SocialDrums
Oh god, iemand speelt 40 minuten leuk tegen een kutclub en we gaan weer de hosanna dansenquote:
Was een grapjequote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh god, iemand speelt 40 minuten leuk tegen een kutclub en we gaan weer de hosanna dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |