quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax wint nooit zondag. Ado gaat er vol op klappen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arrogantie straalt er vanaf. Niet huilen als zondag de 3 punten meegaan in de tas naar Amsterdam
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zullen we de punten en de arrogantie anders gewoon delen?
dat 1e weet iedereen welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Voor zondag staan Vertonghen sn Anita op scherp:( half 1 beginne, en tegen den haag, weinig vertrouwen
Het is een fucking club die 14e staat manquote:
Wir sind die bestenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik geloof in Ajax!!
Ajax die bang is voor ADO___!
Ajax
Er kan er meer één de beste zijn, Wij Zijn Ajax.
Ze zullen acht van de tien keer verliezen van Ajax, maar zondag even niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een fucking club die 14e staat man![]()
Hebben niet eens een serieuze bedreiging in de spits
nee. gewoon nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ze zullen acht van de tien keer verliezen van Ajax, maar zondag even niet.![]()
Markeer mijn woorden maar, en ik verbeter ze met rood.![]()
Och, ineens toch wel weer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik geloof in Ajax!!
Ajax die bang is voor ADO___!
Ajax
Er kan er meer één de beste zijn, Wij Zijn Ajax.
Ik geloof al een paar weken in het kampioenschap, in Ajax als club geloof ik al jaren..quote:
0-6 zou lekker zijn. Kut ADO.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef Tarado het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk, als je pretenties hebt is ook ADO gewoon de lul, 3 punten voor Ajax dus, schoonheidsprijzen zijn dit weekend niet belangrijk
Even erg als FC Utrecht en Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
ADO vind ik echt het grootste kutteam in de eredivisie
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Even erg als FC Utrecht en Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |