Ik hoop dan maar voor je dat er niets gebeurd met je toestel. Mocht je hem kwijtraken dan ben je natuurlijk ineens veel duurder uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:06 schreef Susanne2611 het volgende:
Ik zou het liefst ook weggaan bij Hi door de toestellease, maar doordat ik telefonisch ¤5 per maand korting krijg zijn ze toch echt verreweg het goedkoopst helaas... Ik betaal dan voor de Sony Xperia T het eerste jaar ¤17,75 per maand en het tweede jaar ¤40,50 per maand, dit bij allebei incl 150 min/smsjes en 500 mb internet. Ik heb al bij Vodafone, KPN en T-Mobile geinformeerd, maar die zijn toch echt duurder (scheelt minimaal die ¤5 per maand). Je krijgt dan ook wel meer, maar dat heb ik niet nodig...
Verzekering?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:19 schreef David_ het volgende:
Echt kut ja, mijn toestel is gestolen en mag dus over 1,5 jaar een boete betalen aan Hi.
Tweedehands prijs + 25,- administratie, maar Hi kennende zal die tweedehands prijs wel dubbel zo hoog worden vastgesteld als dat die daadwerkelijk is.
De kans dat dat gebeurd is niet groot, ben nog nooit een mobiel verloren door wat voor reden dan ook en ook heb ik nog nooit schade gehad aan mn foon... En het prijsverschil is helaas te groot om toch over te stappen, zeker ook omdat ik al sinds 1 juli zonder inkomen zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar voor je dat er niets gebeurd met je toestel. Mocht je hem kwijtraken dan ben je natuurlijk ineens veel duurder uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |