Ik mag verlengen bij Hi, en ik ben op zich ook wel toe aan een nieuw toestel, maar ook ik schrok enorm van die prijzen. Ik betaal nu 23 euro per maand ofzo en kreeg volgens mij 2 jaar geleden mijn HTC Desire zelfs gratis (of heel goedkoop, ik kan het niet meer terugvinden).
Wil ik nu de HTC One X kom ik uiteindelijk uit op bijna 50 euro per maand!!

Ik zit al zo'n 6 jaar bij Hi en was eigenlijk erg tevreden, maar ik denk dat ik nu ook maar op ga stappen.
Ik ben het namelijk even na gaan rekenen. Heb nu alleen Hi en Vodafone meegenomen en gekeken wat ik uiteindelijk in 2 jaar kwijt ben als ik een abonnement afsluit met dit toestel of als ik het toestel zelf koop en Sim-only neem. Heb even nog geen andere providers meegenomen omdat ik die niet zo goed ken en mijn gevoel daarbij niet zo goed is.
Ik heb de eenmalige kosten meegenomen en daarbij de abonnementsprijs per maand. Ik ben uitgegaan van 500 MB en 75 of 90 belminuten per maand. Ik kom dan op het volgende uit (totale kosten in 2 jaar):
Hi abonnement met toestellease: 954 euro
Hi sim-only met los toestel: 1176,80
Vodafone abonnement met toestel: 870 euro (eenmalige aansluitkosten meegerekend)
Vodafone sim-only met los toestel: 877 euro
Los nieuw toestel met sim-only bied dus weinig voordeel, in ieder geval ten opzichte van een Vodafone abonnement met toestel. Ik vind het wel opvallend dat ik bij een Vodafone abonnement met toestel zoveel voordeliger uit ben dan bij Hi met toestellease. En dan is bij Hi het toestel inderdaad nog niet eens van mij. 85 euro over twee jaar verspreid klinkt niet eens zo heel veel, maar ik ben straks elke maand 10 euro voordeliger uit, en dat is dan toch maar mooi meegenomen. Nu maar hopen dat er weinig problemen meer gaan zijn met dat Vodafone netwerk.
Jammer Hi, maar ik ben weg!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op
www.weeshuisperu.nl !