abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109233331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Maar je lease contract loopt wel gewoon door. Als je dit risico wil vermijden moet je dus nog eens een verzekering afsluiten bovenop je lease kosten.

Een toestel als bijvoorbeeld de Sony Xperia S kost je bij Hi minimaal 240 euro (24 x 10 euro per maand) + een eventuele afkoopsom aan het eind van je contract. En dan moet er niets met je toestel gebeuren anders loopt het nog verder in de papieren.

En dan nog doen ze in de winkel alsof het allemaal zo voordelig is..
"Ja want na 2 jaar ligt je oude toestel in de la en wil je toch weer een nieuwe"
Ja duh, maar dan is het al wel 2 jaar lang MIJN toestel geweest zonder addertjes onder het gras of andere kosten.

Nee bedankt! :W
Die verzekering kost je ook zeker 360,- voor 2 jaar. Dus nee dank je.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_109236249
Kortom: je wordt verschrikkelijk genaaid...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_109236635
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef David Letterman het volgende:
Kortom: je wordt verschrikkelijk genaaid...
Nou ja, tenzij je toestel niet stuk gaat, niet gestolen word, je geen verzekering neemt en je na twee jaar je oude toestel gewoon inlevert omdat je toch de oude altijd in de la laat wegrotten omdat je klakkeloos weer een nieuwe besteld. Voor die mensen is dit ideaal natuurlijk.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_109237214
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef hottentot het volgende:

[..]

Nou ja, tenzij je toestel niet stuk gaat, niet gestolen word, je geen verzekering neemt en je na twee jaar je oude toestel gewoon inlevert omdat je toch de oude altijd in de la laat wegrotten omdat je klakkeloos weer een nieuwe besteld. Voor die mensen is dit ideaal natuurlijk.
Wel veel tenzij, vind je niet :)

Ik zou huidige Hi klanten niet aanraden om met Hi door te gaan...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_109237389
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Wel veel tenzij, vind je niet :)

Ik zou huidige Hi klanten niet aanraden om met Hi door te gaan...
Inderdaad veel te veel tenzij naar mijn idee. Even nieuwsgierig rondgekeken maar dit lijkt Hi toch wel een hoop klanten te gaan kosten.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_109238085
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef hottentot het volgende:

[..]

Inderdaad veel te veel tenzij naar mijn idee. Even nieuwsgierig rondgekeken maar dit lijkt Hi toch wel een hoop klanten te gaan kosten.
Zou me niks verbazen.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 18 maart 2012 @ 17:33:27 #32
251119 Rainesz
flets outz
pi_109240217
Hoop niet dat Hi hier stiekem langskomt dan :P Toestel is gewoon v/d hand gedaan. Na contract was hij toch gratis ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 18 maart 2012 @ 18:11:15 #33
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_109241510
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef hottentot het volgende:

[..]

Inderdaad veel te veel tenzij naar mijn idee. Even nieuwsgierig rondgekeken maar dit lijkt Hi toch wel een hoop klanten te gaan kosten.
Volgens mij is het enige echte verschil dat je je toestel evt. terug moet geven als dat in de overeenkomst staat. Bij diefstal of waterschade ben je zonder verzekering ook bij reguliere abonnements-constructies je telefoon gewoon kwijt en betaal je ervoor door.
pi_109242270
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige echte verschil dat je je toestel evt. terug moet geven als dat in de overeenkomst staat. Bij diefstal of waterschade ben je zonder verzekering ook bij reguliere abonnements-constructies je telefoon gewoon kwijt en betaal je ervoor door.
Maar dan bepaal ikzelf hoeveel ik uit wil geven en wanneer. Hier bepaalt Hi dat. Tevens is de afkoopsom niet van te voren bekend. Beetje een gok dus.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_109242293
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:33 schreef Rainesz het volgende:
Hoop niet dat Hi hier stiekem langskomt dan :P Toestel is gewoon v/d hand gedaan. Na contract was hij toch gratis ;)
Ik ben vast niet de enige die je niet begrijpt, of ik mis de humor volledig.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  zondag 18 maart 2012 @ 20:25:15 #36
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_109246972
Voor mij een reden om mijn vertrouwn in Hi! te verliezen.
Sappig !!
  maandag 19 maart 2012 @ 01:45:36 #37
251119 Rainesz
flets outz
pi_109262081
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

Ik ben vast niet de enige die je niet begrijpt, of ik mis de humor volledig.
Heb het Toestel van me nieuwe hi abbo gewoon verkocht! ;) want aan het einde van me contract kon ik het toestel voor niks overnemen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_109262850
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:45 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Heb het Toestel van me nieuwe hi abbo gewoon verkocht! ;) want aan het einde van me contract kon ik het toestel voor niks overnemen.
Ah o.k. dank je.

:+
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_109602260
Raar verhaal dit hoor. De prijzen zijn gelijk aan abbo's waarbij het toestel gewoon van jou wordt, alleen is het toestel nu niet van jou. Wat is nou het grote voordeel hiervan?

Neem de HTC Sensation. kost je 17,25 per maand (met 2mbit internet en 75 min/sms..) en het 2e jaar kost het je 34,50 per maand. Gemiddeld is dat 26 euro per maand en dan is het toestel niet van jou...waarom zou je dan Hi lease nemen ipv een ander? Voor 26 euro per maand 2 jaar lang kun je wel een Sensation vinden hoor.
pi_109625896
Ik ben overgestapt. Ik wilde verlengen en toen kwam ik achter die rare lease constructie. Ik wil een telefoon die echt van mij is, niet 1 die eigendom blijft van Hi.
Bij KPN heb ik een vergelijkbaar abonnement met dezelfde kosten die ik bij Hi zou hebben, maar ik krijg m'n telefoon er gewoon bij. Veel beter!
pi_109755503
Raar, ik kreeg bij mijn verlengen een interessante constructie aangeboden. Mijn toestel lease is nul euro. Ik betaal dus alleen de abbo kosten!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_109755999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef Mazou het volgende:
Ik ben overgestapt. Ik wilde verlengen en toen kwam ik achter die rare lease constructie. Ik wil een telefoon die echt van mij is, niet 1 die eigendom blijft van Hi.
Bij KPN heb ik een vergelijkbaar abonnement met dezelfde kosten die ik bij Hi zou hebben, maar ik krijg m'n telefoon er gewoon bij. Veel beter!
Ik denk dat meer klanten dat gaan doen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_109759217
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:14 schreef Ordos20 het volgende:
Raar, ik kreeg bij mijn verlengen een interessante constructie aangeboden. Mijn toestel lease is nul euro. Ik betaal dus alleen de abbo kosten!
En hoe hoog zijn die abbo kosten?
pi_109760044
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef bear87 het volgende:

[..]

En hoe hoog zijn die abbo kosten?
16.50 euro voor het eerste jaar, daarna 35 euro. Goedkoper dan het abbo wat ik al had.

Ik heb er dan ook nog de note bij, die nergens bij een abbo onder de 40 euro te krijgen was.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_109760445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:16 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik wel en ik ga er gebruik van maken! Superchill. 2 Jaar leasen, daarna teruggeven (na 2 jaar is zo'n ding toch half naar de klote). Als ie in de tussentijd defect raakt krijg je een nieuw toestel binnen 4 uur!
dan gooi je elke dag je telefoon op de grond als hij na 2 jaar (half) dood is.
pi_109771110
ik mag mijn abonnement nu verlengen bij Hi, stel dat ik nou overstap, moet ik dan alsnog m'n abonnement afwachten voordat ik een nieuw toestel krijg of krijg je hem ook al eerder als ik naar een andere provider overstap? Dat toestellease klinkt namelijk niet echt ideaal..
Worry is a misuse of imagination
pi_109771312
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:43 schreef Probability het volgende:
ik mag mijn abonnement nu verlengen bij Hi, stel dat ik nou overstap, moet ik dan alsnog m'n abonnement afwachten voordat ik een nieuw toestel krijg of krijg je hem ook al eerder als ik naar een andere provider overstap? Dat toestellease klinkt namelijk niet echt ideaal..
Ik kreeg hem direct mee. (alleen gaat je nieuwe abo dan dus pas in als je oude abo afgelopen is, wel lastig)
pi_109811501
De Hi meneer wist mijnte vertellen dat de telefoon aan het eind alleen nog aan moest kunnen. Dat gaf mij wel enig vertrouwen in het systeem.
  maandag 2 april 2012 @ 17:56:49 #49
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_109812401
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:31 schreef b2py het volgende:
De Hi meneer wist mijnte vertellen dat de telefoon aan het eind alleen nog aan moest kunnen. Dat gaf mij wel enig vertrouwen in het systeem.
:') Die verkopers vertellen alles net iets zonniger en rooskleuriger, zolang ze maar een abonnement kunnen verkopen.
Check dit eens: https://forum.www.hi.nl/h(...)hlight=Toestel+lease

Hi blijft wazig over de voorwaarden, zeker met opmerkingen als "Het is per geval verschillend maar ik denk dat je als klant wel een goede inschatting kunt maken of het toestel naar behoren werkt en er nog oké uitziet"
Dat resulteert in eindeloos welles-nietes, waarbij de kans groot is dat jij aan het kortste eind trekt.
So we just called him Fred
pi_109813127
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef FredvZ het volgende:

[..]

:') Die verkopers vertellen alles net iets zonniger en rooskleuriger, zolang ze maar een abonnement kunnen verkopen.
Check dit eens: https://forum.www.hi.nl/h(...)hlight=Toestel+lease

Hi blijft wazig over de voorwaarden, zeker met opmerkingen als "Het is per geval verschillend maar ik denk dat je als klant wel een goede inschatting kunt maken of het toestel naar behoren werkt en er nog oké uitziet"
Dat resulteert in eindeloos welles-nietes, waarbij de kans groot is dat jij aan het kortste eind trekt.
quote:
Het belangrijkste is dat je toestel nog werkt. Ga er vanuit dat alle functies moeten werken. Een beschadiging aan je toestel in de vorm van krassen en een beschadigde buitenkant is ook niet erg. Moet je je toestel met tape aan elkaar plakken omdat ie anders van ellende in elkaar stort of zit er een mega barst in je beeldscherm dan betekent dat ook dat het toestel minder makkelijk te recyclen is en kan het je kosten opleveren.
dat lijkt mij een redelijk duidelijk verhaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')