Twi kijk dit:quote:
Ik riep dus gisteren dat als Twente ook zou falen, ik AZ dan maar ging steunen in de Europleague. En dat deden ze, zodoende.quote:
Drommel heeft hier een goed idee, kudo's en probs hiervoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maak je gewoon een pic van je kont en doe je die als UI
Beachberry, daar zet ik m'n Palmpje wel voor aan de kant.quote:
Pics van andere kontjes mogen ook, zolang vrouwelijk en haarloos.quote:
Ja hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Beachberry, daar zet ik m'n Palmpje wel voor aan de kant.
Ahhhhhh hahaha dan gaat dat zeker gezellig worden ! Aiaiaiii..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he
Echt goddelijk
Voor morgenavond tijdens de M&M Show
Uhuh! Daarna stappen in Rotterdamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ahhhhhh hahaha dan gaat dat zeker gezellig worden ! Aiaiaiii..
Inclusief nieuwe platte laarsjes ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh! Daarna stappen in Rotterdam
Die heb ik nog niet gevonden...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Inclusief nieuwe platte laarsjes ?
lol. fashionaddict ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden...
Maar wel een nieuw topje en korte spijkerrok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:
ja echt hequote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Check me nieuwe rokje en topjeApprovedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Check me nieuwe rokje en topjeHeet stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:
Outfit goedgekeurd voor een avondje stappen dusquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik heb echt achterlijk veel eten bij voor 7 uur in de trein. Maar mijn moeder was zo vrijgevig.
Bij mij welquote:
Dat wou je graag even melden hequote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
Stiekem maakt dit me een beetje opgewonden.
Ik ben er nog niet uit of ik eenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Twi kijk dit:
[ afbeelding ]
Dit heeft mijn leraar op de achterkant van zijn Macbook zitten.
Ben je vochtig?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
Ik geniet er van ja. Stiekem maakt dit me een beetje opgewonden.
Ow ow ow, wat faal ik tochquote:
Opwindend zeg.quote:
Ja vrouwen lopen wel vaker weg bij mij.quote:
Met cola is ook lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm pas om half 8 gamen... te weinig vrienden online
Ik drink nu Razz met fanta... even proeven... Eerste keer, dit is goddelijk
Zo lekker
Typisch vrouw. Straks sta je daar met 4 koffers, 2 uitpuilende tassen en een overvolle rugzak.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te bedenken hoe ik al mn spullen mee moet nemen. Ik wilde eerst een grote tas, maar ik zit nu al met een kleine koffer. En het zijn maar 5 nachten in totaal dat ik weg ben. Waarvan 3 nachten maar in Berlijn.
Die ga ik ook proberen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm pas om half 8 gamen... te weinig vrienden online
Ik drink nu Razz met fanta... even proeven... Eerste keer, dit is goddelijk
Zo lekker
Ja nouja, 1 handtas en mn cameratas sowieso. Ik denk dat ik mn koffer wel meeneem naar die vriend en dan naar Berlijn alleen de tas. Maar ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Typisch vrouw. Straks sta je daar met 4 koffers, 2 uitpuilende tassen en een overvolle rugzak.
De mensen hier zijn niet gefrustreerd..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef twi het volgende:
Gamen, wat, waar GoW3. Ik moet ook weer eens mensen kapot schieten. Dood moeten ze. Is dat nieuwe pack er al?
Wat, moet je ook dood?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De mensen hier zijn niet gefrustreerd..
Ik ben al dood.quote:
27 maartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef twi het volgende:
Gamen, wat, waar GoW3. Ik moet ook weer eens mensen kapot schieten. Dood moeten ze. Is dat nieuwe pack er al?
Vraag aan Silk en magnetronkoffie:quote:
Oh, nouja, ik kom om een uur of 20.00 wel eventjes online spieken dan, als ik me dan nog kan herinneren dat er MENSEN DOOD MOETEN.quote:
Geen idee, ik ben er aan gewend geraakt. Gewoon een keer met de muis klikken op de plek waar je wilt gaan typenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag aan Silk en magnetronkoffie:
Waarom zet Opera de cursor bij het quoten van een bericht in het midden van de laatste /quote-tag neer? HET IRRITEERT.
Zie je nou welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zet Opera de cursor bij het quoten van een bericht in het midden van de laatste [ /quote ]-tag neer? HET IRRITEERT.
Dood! Allemaal dood! Ik wil knallenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik kom om een uur of 20.00 wel eventjes online spieken dan, als ik me dan nog kan herinneren dat er MENSEN DOOD MOETEN.
Dit was volgens Silk en magnetronkoffie een goede browser. Ik gebruikte tot nu toe Firefox en Chrome.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Als je nou gewoon een goede browser gebruikt, hoef je ook geen mensen meer dood te schieten
Altijd nog beter dan crashes, malware en dat soort ongeinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Als je nou gewoon een goede browser gebruikt, hoef je ook geen mensen meer dood te schieten
Wat gebruik jij dan? We hebben het er nu toch al overquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie je nou wel
chromequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dit was volgens Silk en magnetronkoffie een goede browser. Ik gebruikte tot nu toe Firefox en Chrome.
Chrome. Nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan? We hebben het er nu toch al over
Dat het nieuwste spelletje van Nintendo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
chrome
tevens zit ik gewoon elke dag met een bazooka rond te knallen terwijl ik fiets
Daarom ging ik dus terug naar Chrome.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zet Opera de cursor bij het quoten van een bericht in het midden van de laatste [/quote-tag neer? HET IRRITEERT.
nee, dat is hoe ik rol fiets u_uquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat het nieuwste spelletje van Nintendo?
Jongens, het gaat om 1x klikkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom ging ik dus terug naar Chrome.
Nee, het gaat om beginnen met typen, er dan achterkomen dat een endquote verneukt is. Daarna moet je weer gaan backspacen en klikken totdat de tag goed is. Dan kun je je bericht pas typen. Kortom, Firefox is weer terug. Kijken of die het langer uit houdt dan Opera met deze nieuwe versie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongens, het gaat om 1x klikken
Ik wist trouwens niet dat dit een probleem van Opera was. Verder geen problemen mee, ook in tc niet
En het feit dat chrome mij nu eenmaal kent, browsers moet je inwerken he. Al je belangrijke links en bladwijzers en dergelijke. Dat hoefde ik bij Chrome niet meer te doen. Dus toch maar terugschakelen. Ook was Opera ook niet echt beter en deed het irritante dingen met mijn tabs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongens, het gaat om 1x klikken
Als je zonder te klikken gaat typen, vernaggel je je quote idd. Daarom ook 1x klikken voor je begint te typen. Ik ben er al aan gewend. Ik dacht al die tijd dat het aan fok lag lol.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het gaat om beginnen met typen, er dan achterkomen dat een endquote verneukt is. Daarna moet je weer gaan backspacen en klikken totdat de tag goed is. Dan kun je je bericht pas typen. Kortom, Firefox is weer terug. Kijken of die het langer uit houdt dan Opera met deze nieuwe versie.
Volgens mij was het probleem bij jou en je tabs tussen je stoel en je toetsenbord, ik vernaggel mijn tabs dus gewoon nooit. Dan doe je toch iets foutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En het feit dat chrome mij nu eenmaal kent, browsers moet je inwerken he. Al je belangrijke links en bladwijzers en dergelijke. Dat hoefde ik bij Chrome niet meer te doen. Dus toch maar terugschakelen. Ook was Opera ook niet echt beter en deed het irritante dingen met mijn tabs.
Haha, wennen aan een defectquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je zonder te klikken gaat typen, vernaggel je je quote idd. Daarom ook 1x klikken voor je begint te typen. Ik ben er al aan gewend. Ik dacht al die tijd dat het aan fok lag lol.
Jezus, het gaat maar om 1 klikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, wennen aan een defectZe passen zich maar aan mij aan! Opera faalt!
Nee, TC liep vast in Chrome. Firefox werd in de vorige versies zo traag als dikke stront.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, het gaat maar om 1 klik
Maar goed, ieder z'n ding. Ik vind firefox te sloom en log.
Twi, waarom was je eigenlijk van firefox afgestapt? Ik dacht omdat je tc steeds vastliep?
Heb een berichtje geplaatst in feedback Opera browser en de Quote functiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, TC liep vast in Chrome. Firefox werd in de vorige versies zo traag als dikke stront.
Meerdere browsers gebruiken vreet al helemaal veel geheugen, kan je net zo goed meteen firefox gebruiken!quote:
Vreet veel geheugen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meerdere browsers gebruiken vreet al helemaal veel geheugen, kan je net zo goed meteen firefox gebruiken!
Oh simpel hij ging bij haar staan lulde wat, vroeg toen haar nummer omdat zijn bus er was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Loef boefje,
Hoe had die ene jongen die jij zag versieren dat meisje gehosseld in 2 minuten?
Vrouwen en shootersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dood! Allemaal dood! Ik wil knallen
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Mogen we trouwens nog verzoekjes indienen ???
Neuh, eerder deze week werd er iets gezegd over meezingenquote:
In pm kan je een verzoekje achterlatenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Neuh, eerder deze week werd er iets gezegd over meezingen.
Simcity 4 of Tropico 4 zijn ontspannendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik schiet niks raak... Even uit gezet![]()
Adem in, adem uit
Ga ook gewoon the sims spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik schiet niks raak... Even uit gezet![]()
Adem in, adem uit
Simcity 4 vind ik saai nu ik weet hoe ik een grote stad kan bouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Simcity 4 of Tropico 4 zijn ontspannend
23 maart komt er een groot uitbreidingspakket uit voor Tropico 4, waarmee je moderner ogende steden kan bouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Simcity 4 vind ik saai nu ik weet hoe ik een grote stad kan bouwen.
En vervelend dat ik mijn stad niet winstgevend kan maken zonder kolencentrales te bouwen. Ik wil nukes potdomme!
Wel goeie muziek trouwens in dat spel
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
23 maart komt er een groot uitbreidingspakket uit voor Tropico 4, waarmee je moderner ogende steden kan bouwen.
Ik vind zulk soort spellen prachtig om af en toe even mee te spelen
Simcity 4 is juist vet makkelijk, als je eenmaal een goed lopend dorp hebt, kun je steden vol planten met energie en water dingen en alles inkopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
Alleen jammer dat je zo'n klein gebied had in Simcity 4. Ik zou 't liefst een stad willen bouwen op een enorm leeg gebied en dan beginnen met dorpjes of zo
En Simcity 4 is behoorlijk pittig eigenlijk, tis geen makkelijk spel. Je moet behoorlijk goed kunnen plannen...en raad een waar ik niet zo goed in ben?
Levert wel grappige situaties op hehe
Het is best wel lastig om een stad op te zetten die zichzelf kan bedruipen en blijft lopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Simcity 4 is juist vet makkelijk, als je eenmaal een goed lopend dorp hebt
mwah, in zo'n groot stuk land heb je dat zo voor elkaar hoor..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is best wel lastig om een stad op te zetten die zichzelf kan bedruipen en blijft lopenAls je dat eenmaal voor elkaar hebt dan is het een stuk makkelijker ja
Silk, ik vind je heel lief en schattig ditdat. Maar waarom die UI?quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk, ik vind je heel lief en schattig ditdat.IK WIL JE Maar waarom die UI?
AZquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk, ik vind je heel lief en schattig ditdat. Maar waarom die UI?
Mensen die denken dat ik Silk wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barry van Galen.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik had het over mezelf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik Silk wil.![]()
Tjah thx, heb ik wel nodig, ik zal het moeten verwerken dat ze mij niet wilt..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Succes daarmee.
1. Je bent niet Patjen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah thx, heb ik wel nodig, ik zal het moeten verwerken dat ze mij niet wilt..
Ik zou alleen van haar de redenen nog op een rijtje willen hebben, misschien kan ik aan mezelf werken.
Ja thx, mijn innerlijk sucksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef SiIk het volgende:
Qua uiterlijk zou ik jou ook wel doen hoor KT
Morgenquote:
Nou hé, dat zeg ik helemaal niet. Sterker nog, in zoverre als ik je ken vind ik je echt een toffe gozer. Maar zo goed ken ik je nou ook weer niet, die twee keren dat ik je gezien heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja thx, mijn innerlijk sucks
Leg even uit waar dat aan ligt svp![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus het is eigenlijk je perceptie van mij op fok? Dat zou ik wel begrijpelijk vinden omdat ik me hier toegegeven ook heel anders gedraag.. Niet in positieve zin... Maar ik denk hier wat meer na over mezelf en dat is atm niet zo goed...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Morgen
[..]
Nou hé, dat zeg ik helemaal niet. Sterker nog, in zoverre als ik je ken vind ik je echt een toffe gozer. Maar zo goed ken ik je nou ook weer niet, die twee keren dat ik je gezien heb.
Sowieso vind ik jou op FOK! bijna compleet het tegenovergestelde als in het echt, dus dat maakt het ook wel moeilijk.
Nou, als dat geen neuken liefdevol en romantisch samenzijn waarbij de geestelijke liefde lichamelijk wordt bevestigd voor intieme knuffels en zoenen wordt...quote:
Klopt ja, dat maakt het natuurlijk sowieso al dubbel. Je post hier vaak dat je geen dingen onderneemt en dergelijke, en als ik je zie doe je dat natuurlijk sowieso al, en gedraagd je je daarom sowieso al anders ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk je perceptie van mij op fok? Dat zou ik wel begrijpelijk vinden omdat ik me hier toegegeven ook heel anders gedraag.. Niet in positieve zin... Maar ik denk hier wat meer na over mezelf en dat is atm niet zo goed...
De 2 keer dat ik jou gezien heb kwam ik ook om leuke dingen te doen.Leuke uitjes, dan gedraag ik me automatisch ook een stuk leuker
Ja, fijn in het pashokje van het zwembadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken liefdevol en romantisch samenzijn waarbij de geestelijke liefde lichamelijk wordt bevestigd voor intieme knuffels en zoenen wordt...
Negatieve gevoelens komen ook omhoog zetten als ik niks te doen heb / alleen ben, en weinig prikkels krijg van buitenaf... Ik ben dan erg met mezelf bezig eigenlijk....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt ja, dat maakt het natuurlijk sowieso al dubbel. Je post hier vaak dat je geen dingen onderneemt en dergelijke, en als ik je zie doe je dat natuurlijk sowieso al, en gedraagd je je daarom sowieso al anders ja.
Heb ik al eens gezegd dat ik je leuk vind?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, fijn in het pashokje van het zwembad
Want de rest van de tijd zal er nog een handvol anderen bijzijn en zullen we ons dus netjes gedragen![]()
Ik was gisteren ofzo nog op je lijstje gestegen, het moet niet te erg worden hèquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik je leuk vind?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik was gisteren ofzo nog op je lijstje gestegen, het moet niet te erg worden hè
Hoppa! Wat heb je nu anders gedaan?quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb hele negatieve associaties met pashokjes van zwembaden.
Vorige zomer toen ik en Newb nog samen frusti waren (die klootzak heeft me verlatenquote:
Gewoon een kamer aangeboden gekregen, die tip van jou hielp welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoppa! Wat heb je nu anders gedaan?
Gefeliciflapstaartquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorige zomer toen ik en Newb nog samen frusti waren (die klootzak heeft me verlaten) toen vertelde hij over zijn bloedende schwanz incident. Sindsdien zijn pashokjes van zwembaden voor eeuwig gelieerd aan Newb en bloed.
Ik zit dan ook vol wijsheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gewoon een kamer aangeboden gekregen, die tip van jou hielp wel
Ik ook!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Neuken in een kleedhokje, dat wil ik ook nog wel eens doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook!Kom maar hier, lekkere boi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen aanraken, fantastisch lijkt me dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
Neuken in bed, enkel in bed. Fantastisch lijkt me dat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wil nog wel meer, maar volgens mij is een bed uiteindelijk wel gewoon het beste. Tenminste een zachte ondergrondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
Neuken in bed, enkel in bed. Fantastisch lijkt me dat.
Dus geen seks in de zwembadhokjes?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Schijt aan die anderen silk
Nu bier en frituur
Eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen aanraken, fantastisch lijkt me dat.
ik vind het bestquote:
Het heeft zo zijn voordelen. Vooral voor mensen die overvallen worden door vermoeidheid na de seks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil nog wel meer, maar volgens mij is een bed uiteindelijk wel gewoon het beste. Tenminste een zachte ondergrond
Vandaag ben ik aangeraakt door 4 mannen.quote:
Ze wil de kaneelpener.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En er ging een vrouwelijke collega, die ik nooit had gezien naast me zitten. Bizar dit.
Ik heb te vaak op plekken gezeten waar is geneukt, als gift aan de bevolking doe ik het voor de rest van mijn leven enkel in bed. Om anderen die pijn te besparen. Wat ben ik toch gul.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil nog wel meer, maar volgens mij is een bed uiteindelijk wel gewoon het beste. Tenminste een zachte ondergrond
Ik zou wel eens seks willen hebben op de bank in jouw woonkamer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb te vaak op plekken gezeten waar is geneukt, als gift aan de bevolking doe ik het voor de rest van mijn leven enkel in bed. Om anderen die pijn te besparen. Wat ben ik toch gul.
Patje's zaad komt niet op mijn bank.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou wel eens seks willen hebben op de bank in jouw woonkamer.
Maar ook echt zo dicht er naast dat ze mijn persoonlijke ruimte binnenkwam.quote:
Daar gaat het dus altijd fout Kaneel, je ziet allerlei dingen die er niet zijn.quote:
Gebruik wel een condoom danquote:
Het ging meestal fout omdat ik dingen die er wel waren niet zag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar gaat het dus altijd fout Kaneel, je ziet allerlei dingen die er niet zijn.
Jij mag dus nooit bij mij thuis komen, je staat op de whitelist.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gebruik wel een condoom dan
Lijkt me fijn, dat jij dan nooit meer op die bank kan zitten zonder te denken aan het feit dat ik daar ooit seks had.
Alsof ik seks ga hebben als jij erbij bentquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag dus nooit bij mij thuis komen, je staat op de whitelist.
Als ik dingen zie die er niet zijn: fatalityquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging meestal fout omdat ik dingen die er wel waren niet zag.
Toen ik iets zag dat er niet was, ging het goed.
Ha die geef ik mooi aan Niels, jij komt mijn huis niet in. Er wordt niet geneukt in dit huis, nu niet, nooit niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof ik seks ga hebben als jij erbij bent
Mijn enige hoop is dat je je huissleutel aan me uitleent als jullie naar Sgizet zijn vertrokken komende zomer
Je moet iets beter jezelf leren verkopen lieverd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik dingen zie die er niet zijn: fatality
Is die Niels een beetje knap?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ha die geef ik mooi aan Niels, jij komt mijn huis niet in. Er wordt niet geneukt in dit huis, nu niet, nooit niet.
Je moeder niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ha die geef ik mooi aan Niels, jij komt mijn huis niet in. Er wordt niet geneukt in dit huis, nu niet, nooit niet.
Ik zal een aanbiedingssticker op mijn hoofd plakken, dingen in de uitverkoop verkopen altijd beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet iets beter jezelf leren verkopen lieverd.
Maar nu ga ik nog een lading pijnstillers nemen (hihi, nemen...:') ) en dan naar bedjen.
Hij is een stuk knapper dan mij, ik zou zeggen je hebt mijn Facebook, je hebt een voornaam...quote:
En welke van de twee is het?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een stuk knapper dan mij, ik zou zeggen je hebt mijn Facebook, je hebt een voornaam...
Niels K.quote:
Die neukt niet nee.quote:
Wat is z'n nummer?quote:
Hij heeft een vriendin.quote:
Ik heb ook een vriendje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin.
Wel eentje die in Californië woont en hij nog nooit heeft gezien.![]()
Hij is door haar ge-e-hosseld op DeviantArt.
Hij is wel maagd, of nou ja dat denk ik. Dus je moet hem alles leren enzo.quote:
Ontmaagd op Heloefs bank. Ik voel een boek aankomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is wel maagd, of nou ja dat denk ik. Dus je moet hem alles leren enzo.![]()
Waarom weet ik dat soort dingen van mijn beste vriend niet?
Hij heeft een eigen huis, ga daar neuken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ontmaagd op Heloefs bank. Ik voel een boek aankomen
Nee, buiten jouw bank om doe ik dat wel gewoon met Patje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen huis, ga daar neuken.
Linker tet, rechter tetquote:
Bij mij schatten ze het wel altijd goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Right here, right nowww
Leuk om te horen dat een meisje schat dat ik 8 meisjes gehad zou hebben
Blijf dan maar bij Patje, dat is het beste.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, buiten jouw bank om doe ik dat wel gewoon met Patje.
En morgen als wij allen weer nuchter zijn zal ik moeten opbiechten dat ik sowieso geen seks heb want FOK!ker enzo
Okquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf dan maar bij Patje, dat is het beste.
Misschien. En U ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt er nog gedate dit weekend?
Ja! Snarf en ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt er nog gedate dit weekend?
Zeker volgens mijquote:
Ik kan niet slapenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:17 schreef Michel2GRFE het volgende:
@ c_a ; Gaat dat een beetje, typen met de ogen dicht ?
Ik ging ook best vroeg slapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Waarom ben jij zo vroeg op?
quote:
Held, en nu al eruit!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef twi het volgende:
Gelukkig viel ik ook pas om een uur of half zes in slaap.
Ik wacht nog tot ik er eentje in de aanbieding ziequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:18 schreef Myraela het volgende:
Tot een jaar terug wist ik het ook niet. Nu weet ik zeker dat dat het eerste is wat ik koop als ik op mezelf ga.
Het is meer in foetushouding nadenken of ik nog even door slaap, of blijf FOK!ken tot ik m'n slaperigheid kwijt raak en de douche in spring.quote:
FOK!ken natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het is meer in foetushouding nadenken of ik nog even door slaap, of blijf FOK!ken tot ik m'n slaperigheid kwijt raak en de douche in spring.
Ik stem op de douche.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het is meer in foetushouding nadenken of ik nog even door slaap, of blijf FOK!ken tot ik m'n slaperigheid kwijt raak en de douche in spring.
Fokken en douchen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Meer met links fappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:22 schreef twi het volgende:
Ik weet ook niet waarom mijn linkerarm telkens zo zeer blijft doen na het slapen. Ik ben toch echt rechts...
Ik kan het wel met links.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Met je verkeerde arm fappen, haha. Heb jij dat wel eens geprobeerd?
Je hebt al 2 jaar geen kleren gekocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens ga ik proberen kleren te kopen aangezien alles wat ik heb nog wel goed is maar wel minstens twee jaar oud.
Ik las tanden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik kan met beide handen fappen. Als een pro.
Simpel, iets niet iedere dag dragen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef Myraela het volgende:
Leer mij hoe je kleren na 2 jaar nog goed zijn.
Ik heb nog wel wat van vorig jaar, maar dat waren winterklerenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt al 2 jaar geen kleren gekocht?
Leer mij dat
Dit ja, ik ben al 6 jaar niet meer van kledingmaat veranderd dus ik heb een hele verzamelingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Simpel, iets niet iedere dag dragen.
haha uiteraard, jij niet dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Met je verkeerde arm fappen, haha. Heb jij dat wel eens geprobeerd?
Maar ik ben alles zat na een poosje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Simpel, iets niet iedere dag dragen.
Dito.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja, ik ben al 6 jaar niet meer van kledingmaat veranderd dus ik heb een hele verzameling
Gatverdamme Pala! Vuigaard.quote:
Dan doe je dus sowieso geen 2 jaar met een kledingstuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben alles zat na een poosje.
Sommige kleding heb ik al 5 jaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef Myraela het volgende:
Leer mij hoe je kleren na 2 jaar nog goed zijn.
Ik kan het me eerlijk gezegd niet herinneren. Stap net de douche uit, dus probeer het later wel.quote:
Nog een reden waarom hondenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef Joysa het volgende:
Mijn broodje is net opgegeten door de hond
Dat was een tijdje geleden ook een issue voor ontwikkelingshulpsamenwerking. Ze mochten geen kleding en visbenodigdheden meer weggeven, want dat beschadigde de lokale economie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:00 schreef Joysa het volgende:
Postcode loterij mag geen fietsen meer weg geven in kleine dorpen omdat de fietswinkels er de dupe van zijn..![]()
Aye, ook 1 voor mij?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:07 schreef Faxie het volgende:
Woehoe 2 kaartjes binnen voor Sigur Ros![]()
Met Firefox werkte het op een of andere manier niet, geen kaartjes beschikbaar, probeerde het met IE en toen ging het opeens wel
Dan doe je dat toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
Ik heb zin om het hele weekend lang niets te doen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
Ik heb zin om het hele weekend lang niets te doen
Gerookte kip.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Welke wraps staan er klaar na de beurt?
Picsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:47 schreef heloef het volgende:
Ik kijk net VI terug en wil even melden dat ik verliefd ben op het meisje dat achter Gijpie zit.
Einde van deze medeling.
Nuttige dingen zijn voor mietjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nuttige dingen doen![]()
Je ziet haar amper. Jammer genoeg.quote:
Hm die is niet zo spannend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef twi het volgende:
heloefje houdt gewoon van standaard Nederlandse meisjes met een emolokje
[ afbeelding ]
Ik heb net de behuizing van een USB hub gelijmd, is dat niet rebels?quote:
Dat is een heel leuk meisje jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man enorm handig. Er zijn busladingen van die types.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat niet is kan nog komen he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm die is niet zo spannend.
Niet eens rood haar uit een pakje.
Je moet het zien als een basispakket. Je kan haar daarna gewoon upgraden ander haarkleurtje, paar kilo's er af. Zoveel mogelijkheden.quote:
Het is net alsof je een poppetje maakt voor een spel eigenlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het zien als een basispakket. Je kan haar daarna gewoon upgraden ander haarkleurtje, paar kilo's er af. Zoveel mogelijkheden.
Mwaah, ik zou dat niet willen. Ik wil niet dat mijn vriendinnetje te goed isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het zien als een basispakket. Je kan haar daarna gewoon upgraden ander haarkleurtje, paar kilo's er af. Zoveel mogelijkheden.
Precies het is gewoon een bouwpakket.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is net alsof je een poppetje maakt voor een spel eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies het is gewoon een bouwpakket.
Hoe bedoel je te goed¿quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik zou dat niet willen. Ik wil niet dat mijn vriendinnetje te goed is
Tsssk ik ben ook een droomman hoor.quote:
Vaak komen vrouwen op een punt aan dat ze gaan downgraden. En verranderen ze langzaam in een verzuurde huiskamer olifantquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar daar veranderen we dan tegelijk dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vaak komen vrouwen op een punt aan dat ze gaan downgraden. En verranderen ze langzaam in een verzuurde huiskamer olifant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |