Twi kijk dit:quote:
Ik riep dus gisteren dat als Twente ook zou falen, ik AZ dan maar ging steunen in de Europleague. En dat deden ze, zodoende.quote:
Drommel heeft hier een goed idee, kudo's en probs hiervoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maak je gewoon een pic van je kont en doe je die als UI
Beachberry, daar zet ik m'n Palmpje wel voor aan de kant.quote:
Pics van andere kontjes mogen ook, zolang vrouwelijk en haarloos.quote:
Ja hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Beachberry, daar zet ik m'n Palmpje wel voor aan de kant.
Ahhhhhh hahaha dan gaat dat zeker gezellig worden ! Aiaiaiii..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he
Echt goddelijk
Voor morgenavond tijdens de M&M Show
Uhuh! Daarna stappen in Rotterdamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ahhhhhh hahaha dan gaat dat zeker gezellig worden ! Aiaiaiii..
Inclusief nieuwe platte laarsjes ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh! Daarna stappen in Rotterdam
Die heb ik nog niet gevonden...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Inclusief nieuwe platte laarsjes ?
lol. fashionaddict ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden...
Maar wel een nieuw topje en korte spijkerrok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:
ja echt hequote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Check me nieuwe rokje en topjeApprovedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Check me nieuwe rokje en topjeHeet stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:
Outfit goedgekeurd voor een avondje stappen dusquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik heb echt achterlijk veel eten bij voor 7 uur in de trein. Maar mijn moeder was zo vrijgevig.
Bij mij welquote:
Dat wou je graag even melden hequote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
Stiekem maakt dit me een beetje opgewonden.
Ik ben er nog niet uit of ik eenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Twi kijk dit:
[ afbeelding ]
Dit heeft mijn leraar op de achterkant van zijn Macbook zitten.
Ben je vochtig?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
Ik geniet er van ja. Stiekem maakt dit me een beetje opgewonden.
Ow ow ow, wat faal ik tochquote:
Opwindend zeg.quote:
Ja vrouwen lopen wel vaker weg bij mij.quote:
Met cola is ook lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm pas om half 8 gamen... te weinig vrienden online
Ik drink nu Razz met fanta... even proeven... Eerste keer, dit is goddelijk
Zo lekker
Typisch vrouw. Straks sta je daar met 4 koffers, 2 uitpuilende tassen en een overvolle rugzak.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te bedenken hoe ik al mn spullen mee moet nemen. Ik wilde eerst een grote tas, maar ik zit nu al met een kleine koffer. En het zijn maar 5 nachten in totaal dat ik weg ben. Waarvan 3 nachten maar in Berlijn.
Die ga ik ook proberen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm pas om half 8 gamen... te weinig vrienden online
Ik drink nu Razz met fanta... even proeven... Eerste keer, dit is goddelijk
Zo lekker
Ja nouja, 1 handtas en mn cameratas sowieso. Ik denk dat ik mn koffer wel meeneem naar die vriend en dan naar Berlijn alleen de tas. Maar ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Typisch vrouw. Straks sta je daar met 4 koffers, 2 uitpuilende tassen en een overvolle rugzak.
De mensen hier zijn niet gefrustreerd..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef twi het volgende:
Gamen, wat, waar GoW3. Ik moet ook weer eens mensen kapot schieten. Dood moeten ze. Is dat nieuwe pack er al?
Wat, moet je ook dood?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De mensen hier zijn niet gefrustreerd..
Ik ben al dood.quote:
27 maartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef twi het volgende:
Gamen, wat, waar GoW3. Ik moet ook weer eens mensen kapot schieten. Dood moeten ze. Is dat nieuwe pack er al?
Vraag aan Silk en magnetronkoffie:quote:
Oh, nouja, ik kom om een uur of 20.00 wel eventjes online spieken dan, als ik me dan nog kan herinneren dat er MENSEN DOOD MOETEN.quote:
Geen idee, ik ben er aan gewend geraakt. Gewoon een keer met de muis klikken op de plek waar je wilt gaan typenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag aan Silk en magnetronkoffie:
Waarom zet Opera de cursor bij het quoten van een bericht in het midden van de laatste /quote-tag neer? HET IRRITEERT.
Zie je nou welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zet Opera de cursor bij het quoten van een bericht in het midden van de laatste [ /quote ]-tag neer? HET IRRITEERT.
Dood! Allemaal dood! Ik wil knallenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik kom om een uur of 20.00 wel eventjes online spieken dan, als ik me dan nog kan herinneren dat er MENSEN DOOD MOETEN.
Dit was volgens Silk en magnetronkoffie een goede browser. Ik gebruikte tot nu toe Firefox en Chrome.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Als je nou gewoon een goede browser gebruikt, hoef je ook geen mensen meer dood te schieten
Altijd nog beter dan crashes, malware en dat soort ongeinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Als je nou gewoon een goede browser gebruikt, hoef je ook geen mensen meer dood te schieten
Wat gebruik jij dan? We hebben het er nu toch al overquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie je nou wel
chromequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dit was volgens Silk en magnetronkoffie een goede browser. Ik gebruikte tot nu toe Firefox en Chrome.
Chrome. Nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan? We hebben het er nu toch al over
Dat het nieuwste spelletje van Nintendo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
chrome
tevens zit ik gewoon elke dag met een bazooka rond te knallen terwijl ik fiets
Daarom ging ik dus terug naar Chrome.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zet Opera de cursor bij het quoten van een bericht in het midden van de laatste [/quote-tag neer? HET IRRITEERT.
nee, dat is hoe ik rol fiets u_uquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat het nieuwste spelletje van Nintendo?
Jongens, het gaat om 1x klikkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom ging ik dus terug naar Chrome.
Nee, het gaat om beginnen met typen, er dan achterkomen dat een endquote verneukt is. Daarna moet je weer gaan backspacen en klikken totdat de tag goed is. Dan kun je je bericht pas typen. Kortom, Firefox is weer terug. Kijken of die het langer uit houdt dan Opera met deze nieuwe versie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongens, het gaat om 1x klikken
Ik wist trouwens niet dat dit een probleem van Opera was. Verder geen problemen mee, ook in tc niet
En het feit dat chrome mij nu eenmaal kent, browsers moet je inwerken he. Al je belangrijke links en bladwijzers en dergelijke. Dat hoefde ik bij Chrome niet meer te doen. Dus toch maar terugschakelen. Ook was Opera ook niet echt beter en deed het irritante dingen met mijn tabs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongens, het gaat om 1x klikken
Als je zonder te klikken gaat typen, vernaggel je je quote idd. Daarom ook 1x klikken voor je begint te typen. Ik ben er al aan gewend. Ik dacht al die tijd dat het aan fok lag lol.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het gaat om beginnen met typen, er dan achterkomen dat een endquote verneukt is. Daarna moet je weer gaan backspacen en klikken totdat de tag goed is. Dan kun je je bericht pas typen. Kortom, Firefox is weer terug. Kijken of die het langer uit houdt dan Opera met deze nieuwe versie.
Volgens mij was het probleem bij jou en je tabs tussen je stoel en je toetsenbord, ik vernaggel mijn tabs dus gewoon nooit. Dan doe je toch iets foutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En het feit dat chrome mij nu eenmaal kent, browsers moet je inwerken he. Al je belangrijke links en bladwijzers en dergelijke. Dat hoefde ik bij Chrome niet meer te doen. Dus toch maar terugschakelen. Ook was Opera ook niet echt beter en deed het irritante dingen met mijn tabs.
Haha, wennen aan een defectquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je zonder te klikken gaat typen, vernaggel je je quote idd. Daarom ook 1x klikken voor je begint te typen. Ik ben er al aan gewend. Ik dacht al die tijd dat het aan fok lag lol.
Jezus, het gaat maar om 1 klikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, wennen aan een defectZe passen zich maar aan mij aan! Opera faalt!
Nee, TC liep vast in Chrome. Firefox werd in de vorige versies zo traag als dikke stront.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, het gaat maar om 1 klik
Maar goed, ieder z'n ding. Ik vind firefox te sloom en log.
Twi, waarom was je eigenlijk van firefox afgestapt? Ik dacht omdat je tc steeds vastliep?
Heb een berichtje geplaatst in feedback Opera browser en de Quote functiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, TC liep vast in Chrome. Firefox werd in de vorige versies zo traag als dikke stront.
Meerdere browsers gebruiken vreet al helemaal veel geheugen, kan je net zo goed meteen firefox gebruiken!quote:
Vreet veel geheugen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meerdere browsers gebruiken vreet al helemaal veel geheugen, kan je net zo goed meteen firefox gebruiken!
Oh simpel hij ging bij haar staan lulde wat, vroeg toen haar nummer omdat zijn bus er was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Loef boefje,
Hoe had die ene jongen die jij zag versieren dat meisje gehosseld in 2 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |