Edit:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef dude1960 het volgende:
Gisteren op een feestje gewoon drie dames die aan me lopen te hangen. Heb ik er eentje uitgekozen die ik wel zie zitten (echt een lekker wijf), worden die andere 2 boos.
Klacht: te veel vrouwen die me willen en niet begrijpen als ik er eentje uitkies
Quote dankzij Rickokun, geef hem duimen omhoog voor zijn rijzende ster.
Ik was sneller gr gr,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Van mij is betere TT mesne niet naar pharkus topic gaan plz gr gr
Netsplitter,
Forumadmin
Wil een mod dit in de OP zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:24 schreef dude1960 het volgende:
Gisteren op een feestje gewoon drie dames die aan me lopen te hangen. Heb ik er eentje uitgekozen die ik wel zie zitten (echt een lekker wijf), worden die andere 2 boos.
Klacht: te veel vrouwen die me willen en niet begrijpen als ik er eentje uitkies
Quote dankzij Rickokun geef hem thumbs up
Ik voel me geestelijk 14quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ben je 40+, heb je veel geld en een dikke bak, dan heb je geluk!
Wat is dat? En waarom is dat je conclusie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat maakt 't uit hij heeft macht. Jij houdt van femdom ofzo?
Ik heb een typisch FOK! hoofd, dat wil je niet zien.quote:
Whahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Edit:
Yvonne die me een nieuw truukje leert met open nieuw deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahaha![]()
Hier, een NSFW voor je OP3 goatse! ban!? toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
[..]
Hier, een NSFW voor je OPAahh en ik toch openen he op het werk ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hier, een NSFW voor je OPdie witte heeft 2 bodyguardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat is niet mijn conclusie, het is mijn hypothese. Nu moet de test nog plaatsvinden door middel van copulatie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is dat? En waarom is dat je conclusie?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is niet mijn conclusie, het is mijn hypothese. Nu moet de test nog plaatsvinden door middel van copulatie.
Ik kliktequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst dit probleem oplossen.
stijve wat? arm? enkel?quote:
Herkenbaarquote:
Stijve kaken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik verwachte van jou wat anders tho.
Surequote:
|