Die van 50 euro was ook 1 iemand hier op het forum, die heeft dacht ik zn geld terug gekregen, dat had een 10 euro box moeten zijn ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
ooh? niks van mee gekregen toen?
Erkend ibood die fout dan? zoja even linkje? wil toch wel eens lezen dan!
Zag toen mediaspelers en weet ik veel in de box van 25 euro, en die van 50 moesten t doen met een aquarium en shampoo en weet ik veel wat haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oftewel geen hunt meer van een product waarvan er maar 2 in voorraad is etc..
hiermee krijg je dan wel het probleem dat sommige producten weer eeuwenlang op ibood blijven staan omdat ze er et veel in voorraad hebben en niemand ze wil!
owh er zijn genoeg dingen die ik nu al kan noemen die voorbij gaan komen wat niemand wil..quote:Op maandag 19 maart 2012 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Ja.. daar ben ik wel bang voor
Een half uur naar een of ander parfummetje staren
Nu maar 'ns een aantal youtube filmpjes van 'ibood box' bekijken, hier op fok en tweakers zoeken op box. Tot nu toe niet interessant nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, tijdens de hunt komen er producten langs die al zijn langsgeweest. Daar zat al niks bij, anders had ik die dingen wel besteld. Bij de laatste hunt waren de producten dezelfde prijs als normaal of met minimaal verschil? De enige aantrekkelijke deal zou dan een box zijn, waarvan de waarde goed mogelijk viervoudig is van wat je ervoor betaalt. De 25,- box viel vorige keren inderdaad telkens tegen. De 50,- euro box, mits alles correct gegaan, was nog best geinig, soms met o.a. een camera of tablet erin.
Maar... is het je waard daar urenlang voor te gaan wachten, met een goede kans dat je naast de boot piest?Mij niet.
hmmm 90% kans opquote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef junkiexp het volgende:
Maar is het al zeker dat er vanavond een hunt komt?
Volgens mij snap jij het idee van de box niet echtquote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu maar 'ns een aantal youtube filmpjes van 'ibood box' bekijken, hier op fok en tweakers zoeken op box. Tot nu toe niet interessant nee.
USB-Fishtank![]()
Mediaplayer, mwah, we hebben Smart TV op tv.
Camera: ja hoor, voor m'n moeder![]()
USB-hub/dongle/stick/shit:![]()
Tablet: goedkoop/lelijk/niet wenselijk Archos ding:![]()
RC coptertje:![]()
Luchtjes/parfum/shampoo/shit: Wat denk je, dat ik een vrouw ben?![]()
Ibood zwaailampen: Really?![]()
Pooltafeloneindig
Laptop muis: Doe maar.
Wii Band Hero:oneindig
Pan: again; m'n moeder![]()
En dan heb je het wel zo ongeveer gehad. Uhm...nee dus, geen box voor mij denk ik...
Leg het uit danquote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het idee van de box niet echt
Nee ze garanderen niet dat er leuke dingen in zitten, het enige dat ze garanderen dat er meer waarde in zit dan het gekost heeft. Logisch dat de helft van de inhoud gewoon dingen zijn die je niet wilt/nodig hebt, die moet je dan maar weggeven/verkopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leg het uit danOf krijg jij een stijfje als je dat ding in ontvangst neemt, nog niet wetende wat er allemaal tevoorschijn zal komen?
Als eckte Hollander wil je gewoon beide: zowel nuttig als voordelig.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Al zouden ze er een grasmaaier van 100 euro in doen dan nog zou je blij moeten zijn met je box want dat is de reden dat je de box gekocht hebt.
Ja maar je hebt niet te willenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als eckte Hollander wil je gewoon beide: zowel nuttig als voordelig.
Och. Ik had wel wat leuke dingen hoor in de box. Camcorder verkocht voor 350 euro en de rest weggegeven als cadeau of zelf gehouden voor de leuk.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leg het uit danOf krijg jij een stijfje als je dat ding in ontvangst neemt, nog niet wetende wat er allemaal tevoorschijn zal komen?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef JamFlava het volgende:
Ik wil alleen maar een box om dat hier aan jullie te vertellen.
Dan ga ik om 0:01 slapenquote:
Dan kun je in elk geval nog een produkt of 10 meedoen. Als het net zo snel gaat als de laatste keer.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dan ga ik om 0:01 slapen
Morgen vroeg op maar kan het toch niet laten om ff een tijdje mee te doen.
Ik moet er ook al om half 10 uit..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dan ga ik om 0:01 slapen
Morgen vroeg op maar kan het toch niet laten om ff een tijdje mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |