Jammer dat de hunt niet vanavond was dan had je daar mooi van kunnen profiteren met je vrije dagquote:Op maandag 19 maart 2012 00:51 schreef Downstar het volgende:
neuhh ik ben er nog wel, nu toch maar ff genieten van me dagje vrij morgen
Zonder ''ruis'' hoop ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:36 schreef Scorpie het volgende:
*krrrrrrrrgt* vanavond hunt, over, over *krrrrrrrrrrrgt*
*krrrrrrrgt* affirmative *krrrrrrrrrrgt*quote:
Huren ze flexibele server ruimte/bandbreedtequote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*krrrrrrrgt* affirmative *krrrrrrrrrrgt*
sorry, via via gehoord en mag de bron niet verklappen
Als ik een Box over heb zal ik aan je denkenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef bambino het volgende:
Ga helaas de hunt missen als het deze week is
Mja ben in Egypte dus, mag niet echt klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Heel verleidelijk; kan wel shirts gebruiken maar 9 v.d. 10 zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Ze hebben btw ook weer random shirts bij woot: http://shirt.woot.com .
Nog geen 20,- euro all-in voor 3 (hipsterlike geekish) shirts ($6,66 p/stk + $5,- p/order intl shipping).
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef junkiexp het volgende:
Is de Ibood van vandaag echt zo goed, er zijn wel erg veel lovende berichten op het Ibood forum.
Ik vind het verdacht
quote:Win het “No Proof No Glory” pakket met een Muvi Camcorder met alle accessoires die er maar voor te krijgen zijn! Wat moet je doen om kans te maken op 1 van de 5 pakketten? Makkelijk:
- De leukste/interessantste/beste post van de dag te schrijven
- De kwalitatief beste review van de dag schrijven/delen
- Ervaringen met het product te delen op het forum
Alles wat enigsinds leuk lijkt kopen, en annuleren als de reviews je niet bevallen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Miertje88 het volgende:
Hoe maken jullie zo snel de afweging tijdens de hunt of een product "goed" is, of niet?
Ik kan dat niet zo snel. Wil toch altijd wel reviews hebben gelezen etc..![]()
Iboodhunt aankopen zijn toch ook gewoon te retourneren/annuleren ofniet?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Zijn dan voornamelijk ook impulsaankopen waar mensen spijt van krijgen.
Annuleren? Hoe gaat dat in zijn werk bij iBood?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alles wat enigsinds leuk lijkt kopen, en annuleren als de reviews je niet bevallen.
Op annuleren drukken.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Annuleren? Hoe gaat dat in zijn werk bij iBood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |