SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fuszy op 16-03-2012 15:01:30 ]Feyenoord Rotterdam
Oh, oh, oh, oh. Wat zit jij er ver naast zeg, jongetje. Verschrikkelijk dat je zo arrogant doet terwijl je klaarblijkelijk echt geen ENKEL idee hebt waar je nou precies over praat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een domme kut, want je hebt niet door dat dit soort linkjes uiteindelijk ervoor kunnen zorgen dat Danny in de problemen kan komen en jij in het vervolg niet meer je hersenloze gebral op dit forum kan zetten. Maar blijf vooral anderen voor NSBer uitmaken, dat geeft ons een geweldig inzicht in hoe een apathische PVV stemmende Henk over de wereld denkt.
We should put you on display in the museum.
Dus in plaats van te weerleggen wat hij zegt, kom je niet verder dan 'zoek zelf maar op' en wat beledigingen om dat wat kracht bij te zetten. Goed bezig. En Torrentlinks brengen Danny uiteraard in de problemen als die toegelaten worden op dit forum.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Oh, oh, oh, oh. Wat zit jij er ver naast zeg, jongetje. Verschrikkelijk dat je zo arrogant doet terwijl je klaarblijkelijk echt geen ENKEL idee hebt waar je nou precies over praat.
Over hersenloos gebral gesproken.. man, man, man. Wat ben jij een zwak ventje
Voortaan eerst even informatie opzoeken voordat je ergens domweg over begint te lullen, ja? Dan is iedereen blij, en zet jij jezelf niet gigantisch voor lul. Stil nu maar.
Brammetj moet t topic over voetbalstreams maar even opzoeken. Dom rund. Zo hoog van de toren blazen en dan zoooo mis zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus in plaats van te weerleggen wat hij zegt, kom je niet verder dan 'zoek zelf maar op' en wat beledigingen om dat wat kracht bij te zetten. Goed bezig. En Torrentlinks brengen Danny uiteraard in de problemen als die toegelaten worden op dit forum.
Ja jongens doe die greasemonkey script nog ff posten hier aub!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef JamFlava het volgende:
Mensen nog tips hoe ik de hunt onmogelijk kan maken voor andere mensen?
Ja en anders PM/DM aubquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja jongens doe die greasemonkey script nog ff posten hier aub!
Doen ze wel goed aan, maar zal wel weer zondag op maandag zijn, als we met z'n alle moeten werken.quote:
De kans acht ik vrij groot.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef Paxcon het volgende:
Vanavond hunt dan? Van zondag op maandag kan ik onmogelijk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Een hunt in het weekend?quote:
Om het nog spannender te maken. Ipv 0,5 seconde de tijd te krijgen om iets te bestellen krijg je nu nog maar 0,001 seconde om en het product aan te klikken en de betaling rond te maken.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef Bierie het volgende:
[..]
Om het nog spannender te maken. Ipv 0,5 seconde de tijd te krijgen om iets te bestellen krijg je nu nog maar 0,001 seconde om en het product aan te klikken en de betaling rond te maken.
Dan wordt het helemaal een teringzooi. Verder moeten de medewerkers tijdens de Hunt natuurlijk ook actief zijn, en in het weekend willen zij natuurlijk niet werken.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom doen ze eigenlijk altijd een hunt op een werkdag?
In het weekend is toch eigenlijk beter lijkt mij.
Ditquote:Op zondag 18 maart 2012 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal een teringzooi. Verder moeten de medewerkers tijdens de Hunt natuurlijk ook actief zijn, en in het weekend willen zij natuurlijk niet werken.
Gebaseerd op mails die we kregen waarin de hunt werd aangekondigdquote:Maar waar is het idee op gebaseerd dat er een nieuwe Hunt aan komt? Dat zou immers wel erg snel na de vorige zijn.
Dit.quote:Ik ben er iig hoe dan ook klaar mee. Geen kans om iets normaal aan te klikken, en de lastige klachten achteraf worden gewoon zonder nader bericht van het forum verwijderd alsof ze er nooit gestaan hebben. Onder het motto van 'als ze niet op het forum staan, bestaan de klachten niet' kennelijk.
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe zit dat met het meteen betalen script? Wie heeft hem met uitleg? Want die in het vorige onderwerp lijkt niet te werken i.v.m. slechte uitleg.
Dom rund?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Brammetj moet t topic over voetbalstreams maar even opzoeken. Dom rund. Zo hoog van de toren blazen en dan zoooo mis zitten
Boeiend, Danny wil het niet, en als je ze toch post dan ben je sowieso illegaal bezig tegen de regels van FOK!.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dom rund?
Dat het hier illegaal is om voetbalstreams te posten is gewoon erg, erg zwak van FOK! aangezien ze (lees: Danny) puur voorover buigen voor de bangmakerij van organisaties als BREIN, MPAA of ECV. Ik heb zelf al meerdere keren zulke brieven ontvangen, en het is echt pure bangmakerij. Gebeurd helemaal niets mee. Ik weet dus, in tegenstelling tot jou blijkbaar, heel goed waar ik over praat.
Ik zal het dus nog maar eens herhalen: Adames en Catch22, linkjes posten naar streams/bestanden is helemaal niet illegaal en zul je ook nooit voor in de problemen komen. Of is FOK! degene die de bestanden/streams ook HOST? Nee? Dacht ik al. Sukkels.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:23 schreef xminator het volgende:
Voor mij hoeft de hunt niet meer plaats te vinden, dankzij de bol.com actie krijg ik op de ipad 3 75% korting
Boehoe en dat meld je dan niet even?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef xminator het volgende:
[..]
livingsocial actie, voor 10 euro 20 euro aan tegoed op bol.com
Denk hetquote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef Poepoog het volgende:
10 voor 20 en dan 75 % korting krijgen.
Hmm, is dat Apple logica?
Helaas, die heb ik gemist.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef xminator het volgende:
[..]
livingsocial actie, voor 10 euro 20 euro aan tegoed op bol.com
Die heb ik wel kunnen gebruiken, 42'' plasma voor 375 euro leek niet gekquote:Op zondag 18 maart 2012 13:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boehoe en dat meld je dan niet even?
edit: oh is nog wel geldig, maar dan 15 euro voor 20 euro aan tegoed
¤20 tegoed voor ¤10 = 50% kortingquote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef Poepoog het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
¤20 tegoed voor ¤10 = 50% korting
¤20 tegoed voor ¤15 = 25% korting
netto: 50%+25%=75%
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Of 30 kopen en er achter komen dat je er maar 1 per bestelling mag uitgeven.
[..]
Ik zei 10 euro, omdat nog de enige mogelijkeheid is.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef Poepoog het volgende:
Helaasquote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef xminator het volgende:
Je kunt ze nog steeds voor 10 euro de stuk ontvangen, alleen dan heb je invites nodig
Goede vergelijking, man.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Boeiend, Danny wil het niet, en als je ze toch post dan ben je sowieso illegaal bezig tegen de regels van FOK!.
En een discussie over hoe en wat dat doe je maar lekker ergens anders.
Je gaat toch ook niet als je bij iemand in de huiskamer schijten omdat het wel mag van de wet?
Neuh, dinsdag op woensdag denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef Downstar het volgende:
Vanavond is de hunt;
bron: mijn onderbuiksgevoel
Doe maar vanavond, ik ben morgen vrij dus
ps. hoe zit het eigenlijk, stel ik bestel in alle haast een product bij de ibood, en ik blijk hem toch later niet te willen.. Dan kan ik hem toch nog gewoon na die tijd annuleren danwel retourneren?
Jupquote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef Loll het volgende:
[..]
En toen zij je portomonee au..... of niet?
Jup, ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik wil die box nog een keer proberen te krijgen.
Geen router?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
En een tv, en een wake up light, en misschien ook nog pannen
Ik kom arm die hunt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |