abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109165198
Je druk maken om 15-jarige knulletjes :').
Who motivates the motivator?
  Forum Admin vrijdag 16 maart 2012 @ 12:49:53 #27
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_109165232
Negeren, ouders er op aanspreken, filmpje maken als hij in de bosjes pist etc.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:49:55 #28
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_109165234
Ik eis een antwoord op mijn vraag o.us.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_109165362
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef Pharkus het volgende:
Negeren, maar er wel over door gaan :')
pi_109165368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Niet vergeten, suiker halen.
_O_
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:56:36 #31
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_109165426
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:46 schreef kikoooooo het volgende:
Buitenlanders :')
Zijn ook gewoon mensen hoor!
^O^
pi_109165429
Zeg het tegen zijn ouders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:58:03 #33
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_109165462
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef Pharkus het volgende:
Foto is ook wel leuk en daarna de foto verspreiden in de stad
^O^
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:58:34 #34
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_109165475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:43 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wat voor debiel doet dat nog op z'n 15de? :')
Dat joch is niet goed in zijn hoofd, heeft hij een aandoening of iets dergelijks?
Hij ziet er uit als een hobbit :'). En in zijn hoofd issie ook niet in orde.
Aja, en ik zie altijd wijkagenten en straatgenoten klagen dat hij altijd dronken is :'). Echt, hij is... erg.
Feyenoord Rotterdam
pi_109165520
Bindt zijn veters aan elkaar!
Soms
pi_109165552
trek met hem op en leer hem wat normen en waarden enzo, als een grote broer
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_109165600
Help hem aan de heroïne
pi_109165643
Wanneer hij belletje lelt, gewoon open doen en dan dreigen hem kapot te steken de volgende keer.
Zelf ook last van gehad dat een kerel (klonk volwassen) van mijn moeders werk naar onze huis telefoon belde en mijn moeder ging uitdagen. Ik had die telefoon gepakt en zei als ie echt ballen had dat ie moest komen belletje lellen want dan stak ik hem uiteraard neer of anders zou ik wel meegaan naar mijn moeders werk om erachter te komen wie hij was.

Gewoon een vuist erop, probleem afgelopen. Schijt aan wat al die Henk en Ingrid van je denken.
Waar ben je bang voor dat je een paar uurtjes moet schoffelen?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:06:15 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_109165694
Bel aan zijn lelletje.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_109165715
Leg een afgesneden paardenkop in zijn bed
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:07:04 #41
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_109165719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:04 schreef Spacevietnamees het volgende:
Wanneer hij belletje lelt, gewoon open doen en dan dreigen hem kapot te steken de volgende keer.
Zelf ook last van gehad dat een kerel (klonk volwassen) van mijn moeders werk naar onze huis telefoon belde en mijn moeder ging uitdagen. Ik had die telefoon gepakt en zei als ie echt ballen had dat ie moest komen belletje lellen want dan stak ik hem uiteraard neer of anders zou ik wel meegaan naar mijn moeders werk om erachter te komen wie hij was.

Gewoon een vuist erop, probleem afgelopen. Schijt aan wat al die Henk en Ingrid van je denken.
Waar ben je bang voor dat je een paar uurtjes moet schoffelen?
Met z'n kapmes zeker.
pi_109165737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef Krabs2.0 het volgende:

[..]

Met z'n kapmes zeker.
Jep, true story. Heb niemand gestoken uiteraard maar gewoon dreigen helpt ook als je flink pissig bent.
pi_109165754
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:43 schreef o.us het volgende:

[..]

Al gedaan, baas.

[..]

Barendrecht :').

[..]

Klinkt erg ongeloofwaardig maar ik heb nooit aan belletje lellen gedaan nee. Ik zie de humor er wel van in maar dat kind is ten eerste bijna 16, hij verstopt zich altijd slecht en ik zie hem altijd wegrennen. Dan word je er toch moe van :').

[..]

Nou zeg :@ :P.
Je had toch ooit een topic gemaakt dat je uit Rotterdam komt?
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:10:09 #44
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_109165805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Jep, true story. Heb niemand gestoken uiteraard maar gewoon dreigen helpt ook als je flink pissig bent.
Waren die dingen flink geslepen of ging je met botte kapmessen dreigen.
pi_109165868
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef Krabs2.0 het volgende:

[..]

Waren die dingen flink geslepen of ging je met botte kapmessen dreigen.
Die zijn geslepen :P maar heb ze nu niet meer thuis.
MAARRRR nooit meer last van belletje lellers..
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:15:22 #46
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_109165988
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Die zijn geslepen :P maar heb ze nu niet meer thuis.
MAARRRR nooit meer last van belletje lellers..
Je hebt toch wel een minimum leeftijd voordat je je messen erbij pakt? Zou zielig zijn als een 5 jarige voor het leven bang is om bij mensen aan te bellen vanwege een gefrustreerde jongeman met een kapmes.
pi_109166075
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:15 schreef Krabs2.0 het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een minimum leeftijd voordat je je messen erbij pakt? Zou zielig zijn als een 5 jarige voor het leven bang is om bij mensen aan te bellen vanwege een gefrustreerde jongeman met een kapmes.
Boeiend, gewoon ze moeten gewoon oprotten als ze grappen willen maken over Aziaten of ons als makkelijk doelwit zien.
pi_109166132
Ik had eens een buurjongen die ik op een non-agressieve wijze uit mijn leven verwijderd heb. Het eerste wat ik gedaan heb is een bierbrouwpakket gekocht en dit in een 50 liter vat gedaan. Natuurlijk kost dit wel wat tijd maar je moet het er voor over hebben.
Daarna ben ik in de stad allemaal knuffels en snoep gaan kopen en een opblaaspop. Na een dag hard werken in de schuur was ik eindelijk klaar en kwam het moment om mijn buurjongen uit te nodigen. Eenmaal bij mij thuis begon hij nonstop over alle vrouwtjes die hij in de toekomst pakken zou te lullen. Na een tijdje was ik hier echt strontzat van en zette een bak vol met snoep voor hem.
Als een echt zwijn begon hij er in om te kauwen en schrokte handen vol per minuut naar binnen. Door zijn gulzigheid zag hij mijn speciale blauwe snoepjes echter over het hoofd en ik wist dat het raak was toen hij verschrikt opkeek.
Ik vertelde hem dat ik nog even een uurtje of 2 naar de stad moest om wat te halen en dat hij op de bank achter de nes mocht blijven spelen. Met een kussen op zijn schoot knikte hij ja.
Ik verliet mijn huis achterom en besloot vanuit het schuurraam dit unieke schouwspel verder te volgen. Na 5 minuten muisstil te hebben gezeten begon mijn buurjongen met zijn broek op de enkels rondjes door mijn kamer te lopen. Hij zag er een beetje uit als een hamster die gek was geworden van zijn te kleine kooi. Een kwartier na zijn rondjes loop start stond hij stil bij de kast.
Hij trok de doos met daarin de opblaaspop model geile negerin vanaf de bovenste plank en keek er aandachtig naar. Schichtig keek hij om zich heen en pakte toen de kust veilig leek de pop uit waarna hij deze binnen 5 minuten volledig had opgeblazen.
In één beweging penetreerde hij de pop met een monsterlijk serieuze kop. Toen hij echter terug wilde trekken hoorde ik hem tot in de schuur toe schreeuwen. Ik moest lachen. De idioot! Voordat je je lul ergens insteekt moet je altijd eerste checken of er geen spijkers als weerhaken ingeslagen zijn.
Ik liep de schuur uit en stond binnen 10 seconden oog in oog met mijn nu huilende buurjongen. Wat heb jij gedaan vent! Hij huilde alleen maar. Goed geen paniek ga hier liggen dan verwijder ik de pop. Hij schudde oke. Ik pakte de pop stevig vast en net toen hij nee zou gaan schreeuwen trok ik die pop als een bezetene van hem af.
Zijn penis bestond nu uit 5 dunne sliertjes terwijl de rest nog in de pop vast zat en ik keek hem bezorgd aan. Geen nood en kijk er niet naar zei ik, vervolgens liep ik naar de keuken terwijl hij als een pas gecastreerd varken lag te piepen op de bank.
Hier drink dit het voorkomt verdere pijn. In een paar teugen dronk hij de inhoud van de beker leeg. Zijn blik veranderde in een grimas en tranen liepen vanuit zijn dood kijkende ogen over zijn wangen. Ik rook aan het glas. O sorry schoonmaakmiddel mijn fout lachte ik hem toe.
Ik liep naar de schuur en haal de daar alle knuffels die ik had gekocht. Ik ontdeed ze van de naden en naaide alles stukjes op nieuw aan elkaar met mijn buurjongen als kern. Ik heb daarna nog 10 dagen plezier gehad van een 20 kleurige teddybeer in mijn kamer die af en toe bewoog. Maar zoals met alle leuke speeltjes raken de batterijen een keer op en is het uit met de pret. Nu ligt hij opgeborgen in de kelder.
Toen ik hem in de kelder gedumpt had liep ik naar mijn vat zelf gebrouwen bier en nam er één op mijn buurjongen. Een aardige vent maar nog een veel betere beer.

[ Bericht 0% gewijzigd door rolfson op 16-03-2012 13:33:14 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:21:48 #49
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_109166183
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:20 schreef rolfson het volgende:
Ik had eens een buurjongen die ik op een non-agressieve wijze uit mijn leven verwijdert heb. Het eerste wat ik gedaan heb is een bierbrouwpakket gekocht en dit in een 50 liter vat gedaan. Natuurlijk kost dit wel wat tijd maar je moet het er voor over hebben.
Daarna ben ik in de stad allemaal knuffels en snoep gaan kopen en een opblaaspop. Na een dag hard werken in de schuur was ik eindelijk klaar en kwam het moment om mijn buurjongen uit te nodigen. Eenmaal bij mij thuis begon hij nonstop over alle vrouwtjes die hij in de toekomst pakken zou te lullen. Na een tijdje was ik hier echt strontzat van en zette een bak vol met snoep voor hem.
Als een echt zwijn begon hij er in om te kauwen en schrokte handen vol per minuut naar binnen. Door zijn gulzigheid zag hij mijn speciale blauwe snoepjes echter over het hoofd en ik wist dat het raak was toen hij verschrikt opkeek.
Ik vertelde hem dat ik nog even een uurtje of 2 naar de stad moest om wat te halen en dat hij op de bank achter de nes mocht blijven spelen. Met een kussen op zijn schoot knikte hij ja.
Ik verliet mijn huis achterom en besloot vanuit het schuurraam dit unieke schouwspel verder te volgen. Na 5 minuten muisstil te hebben gezeten begon mijn buurjongen met zijn broek op de enkels rondjes door mijn kamer te lopen. Hij zag er een beetje uit als een hamster die gek was geworden van zijn te kleine kooi. Een kwartier na zijn rondjes loop start stond hij stil bij de kast.
Hij trok de doos met daarin de opblaaspop model geile negerin vanaf de bovenste plank en keek er aandachtig na. Schichtig keek hij om zich heen en pakte toen de kust veilig leek de pop uit waarna hij deze binnen 5 minuten volledig had opgeblazen.
In één beweging penetreerde hij de pop met een monsterlijk serieuze kop. Toen hij echter terug wilde trekken hoorde ik hem echter tot in de schuur toe schreeuwen. Ik moest lachen. De idioot! Voordat je je lul ergens insteekt moet je altijd eerste checken of er geen spijkers als weerhaken ingeslagen zijn.
Ik liep de schuur uit en stond binnen 10 seconden oog in oog met mijn nu huilende buurjongen. Wat heb jij gedaan vent! Hij huilde alleen maar. Goed geen paniek ga hier liggen dan verwijder ik de pop. Hij schudde oke. Ik pakte de pop stevig vast en net toen hij nee zou gaan schreeuwen trok ik die pop als een bezetene van hem af.
Zijn penis bestond nu uit 5 dunne sliertjes terwijl de rest nog in de pop vast zat en ik keek hem bezorgd aan. Geen nood en kijk er niet naar zei ik, vervolgens liep ik naar de keuken terwijl hij als een pas gecastreerd varken lag te piepen op de bank.
Hier drink dit het voorkomt verdere pijn. In een paar teugen dronk hij de inhoud van de beker leeg. Zijn blik veranderde in een grimas en tranen liepen vanuit zijn dood kijkende ogen over zijn wangen. Ik rook aan het glas. O sorry schoonmaakmiddel mijn fout lachte ik hem toe.
Ik liep naar de schuur en haal de daar alle knuffels die ik had gekocht. Ik ontdeed ze van de naden en naaide alles stukjes op nieuw aan elkaar met mijn buurjongen als kern. Ik heb daarna nog 10 dagen plezier gehad van een 20 kleurige teddybeer in mijn kamer die af en toe bewoog. Maar zoals met alle leuke speeltjes raken de batterijen een keer op en is het uit met de pret. Nu ligt hij opgeborgen in de kelder.
Toen ik hem in de kelder gedumpt had liep ik naar mijn vat zelf gebrouwen bier en nam er één op mijn buurjongen. Een aardige vent maar nog een veel betere beer.
Even quoten voor het nageslacht.
Tevens Rolfson _O_.
  Forum Admin vrijdag 16 maart 2012 @ 13:22:04 #50
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_109166196
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:20 schreef rolfson het volgende:
Ik had eens een buurjongen die ik op een non-agressieve wijze uit mijn leven verwijdert heb. Het eerste wat ik gedaan heb is een bierbrouwpakket gekocht en dit in een 50 liter vat gedaan. Natuurlijk kost dit wel wat tijd maar je moet het er voor over hebben.
Hij trok de doos met daarin de opblaaspop model geile negerin vanaf de bovenste plank en keek er aandachtig na. Schichtig keek hij om zich heen en pakte toen de kust veilig leek de pop uit waarna hij deze binnen 5 minuten volledig had opgeblazen.
In één beweging penetreerde hij de pop met een monsterlijk serieuze kop. Toen hij echter terug wilde trekken hoorde ik hem echter tot in de schuur toe schreeuwen. Ik moest lachen. De idioot! Voordat je je lul ergens insteekt moet je altijd eerste checken of er geen spijkers als weerhaken ingeslagen zijn.
Non-agressief?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')