JA HET ZIT ZO IK WOON IN ZWEDENquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier met die vrouwen daar?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof zijn oordeel ertoe doet. Stof in de wind man, stof in de wind.
Wie zijn oordeel? Spreek eens duidelijke taal man.quote:
Tell me, het was jouw post.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie zijn oordeel? Spreek eens duidelijke taal man.
Nee, maar wel dronken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef datisstom het volgende:
[..]
Precies, ik antwoord met je eigen post op je vraag.
Ben je misschien een beetje zwakzinnig?
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef classpc het volgende:
Maar is het de bedoeling dat we hier ideeën aandragen waarmee de TS z'n buurjongetje psychologisch kapot kan maken?
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef classpc het volgende:
Maar is het de bedoeling dat we hier ideeën aandragen waarmee de TS z'n buurjongetje psychologisch kapot kan maken?
Hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef datisstom het volgende:
[..]
Bied dan nu je excuses aan, stoutert.
Dat zei je vriendin ook gisteravond.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.![]()
Vertel er nog eens één?
Dit ook nog.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
TS zit je nou naar je buurjongetje te gluren die aan het pissen is met z'n vrienden?
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Barendrecht, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Ridderkerk, Spijkenisse, Krimpen, Lansingerland, Albrandswaard, Hoek van Holland, Maassluis is allemaal gewoon Rotterdam.
Welke van de 14? Amanda? Pleun? Wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:04 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook gisteravond.
Ik. Het was wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke van de 14? Amanda? Pleun? Wie?
Ik kan alleen niks bedenkenquote:
Wil je mijn boy niet zo beledigen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef datisstom het volgende:
[..]
Precies, ik antwoord met je eigen post op je vraag.
Ben je misschien een beetje zwakzinnig?
Ik zeg altijd maar zo, van een dikke worst in je smoel komen dikke praatjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wil je mijn boy niet zo beledigen?
Chicks die hij kan krijgen kan jij NOOIT krijgen.
[ afbeelding ]
Hahahaha. Hier moest ik wel om lachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, van een dikke worst in je smoel komen dikke praatjes.
Het is dan ook een gereformeerde, tot inkeer gekomen Marokkaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Arcadia het volgende:
Een Marokkaan die zich niet kut mag gedragen, schande voor pleonasmes dit.
Terwijl iedereen weet dat ze de schuld van alle ellende zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Arcadia het volgende:
Een Marokkaan die zich niet kut mag gedragen, schande voor pleonasmes dit.
Ze kunnen beter hun kut spreiden als hij er is, dan hun kut spreiden als hij komt. Want alimentatie moeten betalen op je vijftiende lijkt me best vervelendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef o.us het volgende:
Hij is 15 jaar oud, en het enige wat hij doet is belletje lellen, in onze bosjes pissen en mij napraten. Hij ziet er trouwens niet uit maar doet alsof alle chicks hun kutten spreiden als hij er is
wat voor kutreactie is dit?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Ze kunnen beter hun kut spreiden als hij er is, dan hun kut spreiden als hij komt. Want alimentatie moeten betalen op je vijftiende lijkt me best vervelend
Dan moet je wel een flinke metworst per week verorberen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, van een dikke worst in je smoel komen dikke praatjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |