abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:18:40 #276
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_166280810
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 13:15 schreef n1ek- het volgende:

[..]

En een gouden tip.. Als je denkt ".. had ik maar": niet alsnog (zelfs jaren later) een move maken.. Dat wordt awkward ;).. Laten rusten is het devies..
Hahaha, dat zou inderdaad creepy zijn! :P
Immer gerade aus!
pi_166280858
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 13:18 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

Hahaha, dat zou inderdaad creepy zijn! :P
Mijn God, wat ben ik zo een keer lelijk op m'n bek gegaan :')..
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:25:56 #278
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_166283484
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 13:22 schreef n1ek- het volgende:

[..]

Mijn God, wat ben ik zo een keer lelijk op m'n bek gegaan :')..
Hoeveel tijd is erover heen gegaan? Maanden of jaren?
Immer gerade aus!
pi_166283508
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:25 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

Hoeveel tijd is erover heen gegaan? Maanden of jaren?
Hahahahaha..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2016 16:28:41 ]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:32:31 #280
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_166283606
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:27 schreef n1ek- het volgende:

[..]

Hahahahaha..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, je kan niet zeggen dat jullie het niet geprobeerd hebben :P
Immer gerade aus!
pi_166283670
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:32 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

Wauw, je kan niet zeggen dat jullie het niet geprobeerd hebben :P
Ik heb mezelf nog wel eens voor m'n harses geslagen hierom.. De awkwardness, en dat ik zo'n domme lul was die griet in 2007 te laten lopen..
pi_166283743
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:38 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik heb mijn beste vriend stiekem altijd wel een beetje zien zitten. Nu niet zo erg meer, omdat het contact ook aardig minder geworden is, maar 'houden van' is het nog steeds.

Nooit uitgesproken omdat ik hem niet kwijt wil als vriend. Weet eigenlijk wel zeker dat hij totaal niet geïnteresseerd is op die manier en ook nooit geweest;
Ik denk oprecht best wel dat je met iemand wat meer kan doen dan alleen vrienden zijn zonder die vriendschap te verpesten.

Heb zelf een x aantal jaar geleden met een vriendin wat lopen scharrelen, en daar was ik tot 2 jaar geleden nog behoorlijk goed bevriend mee.
En ik ben nu ook met een meid bezig die ik al 3 jaar ken en we zijn buiten vrienden ook gewoon een beetje aan't rommelen, als je er beiden een goed gevoel over hebt en er gewoon afspraken zijn gemaakt zie ik niet waarom dat niet kan.

Een relatie is misschien anders, maar ook hier weer is communicatie key denk ik.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:50:42 #283
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_166283923
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:40 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik denk oprecht best wel dat je met iemand wat meer kan doen dan alleen vrienden zijn zonder die vriendschap te verpesten.

Heb zelf een x aantal jaar geleden met een vriendin wat lopen scharrelen, en daar was ik tot 2 jaar geleden nog behoorlijk goed bevriend mee.
En ik ben nu ook met een meid bezig die ik al 3 jaar ken en we zijn buiten vrienden ook gewoon een beetje aan't rommelen, als je er beiden een goed gevoel over hebt en er gewoon afspraken zijn gemaakt zie ik niet waarom dat niet kan.

Een relatie is misschien anders, maar ook hier weer is communicatie key denk ik.
' The friendzone' heeft grotendeels te maken met slechte communicatie. Ervan uit gaat dat de persoon in kwestie weet hoe jij over hem/haar voelt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:35 schreef n1ek- het volgende:

[..]

Ik heb mezelf nog wel eens voor m'n harses geslagen hierom.. De awkwardness, en dat ik zo'n domme lul was die griet in 2007 te laten lopen..
Tja, er is niks meer aan te doen behalve richten op nieuwe grietjes :)
Immer gerade aus!
pi_166284016
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:50 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

' The friendzone' heeft grotendeels te maken met slechte communicatie. Ervan uit gaat dat de persoon in kwestie weet hoe jij over hem/haar voelt.

[..]

Tja, er is niks meer aan te doen behalve richten op nieuwe grietjes :)
Nouja.. Ik ben nooit verliefd geweest op de dame in kwestie, maar dat had wel zo kunnen zijn.. Ik heb er geen nacht minder om geslapen, maar het zijn wel van die gemiste kansen, van die "what if.."-dingen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2016 16:55:06 ]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:04:07 #285
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_166284202
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:54 schreef n1ek- het volgende:

[..]

Nouja.. Ik ben nooit verliefd geweest op de dame in kwestie, maar dat had wel zo kunnen zijn.. Ik heb er geen nacht minder om geslapen, maar het zijn wel van die gemiste kansen, van die "what if.."-dingen..
Ik ken het maar al te goed :Y
Immer gerade aus!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:21:51 #286
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_166285621
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:40 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan moet het wel van twee kanten komen :P
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_166285712
Klopt, maar daarom is communicatie ook key.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:28:56 #288
460494 naoomx
pi_166286633
Ik heb weleens gasten met wie ik op dates geweest was of die me probeerden te versieren maar die ik niet wilde als vriendje (maar die ik wel tof vond als een vriend)"ge'friendzoned" ja. Dat was bij 5 mensen ofzo.
Eigenlijk is het altijd wel goed gegaan, totdat ik dit een keer probeerde bij een immigrant uit Ghana, die ik ergens in Nederland ontmoette en die me eerst wel interessant leek maar toch niet leuk genoeg. Hij ging ten eerste door met me te versieren op WhatsApp en vervolgens werd hij boos en zei hij dat ik hem aan het lijntje hield toen ik zei dat ik hem niet meer wilde spreken (nadat ik al drie keer had gezegd dat ik of vrienden wilde zijn of niets).
Mja, cultuurverschillen I guess. Voor de rest was hij wel erg aardig namelijk en hadden we ook wel een klik.
pi_166290111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:28 schreef naoomx het volgende:
Ik heb weleens gasten met wie ik op dates geweest was of die me probeerden te versieren maar die ik niet wilde als vriendje (maar die ik wel tof vond als een vriend)"ge'friendzoned" ja. Dat was bij 5 mensen ofzo.
Eigenlijk is het altijd wel goed gegaan, totdat ik dit een keer probeerde bij een immigrant uit Ghana, die ik ergens in Nederland ontmoette en die me eerst wel interessant leek maar toch niet leuk genoeg. Hij ging ten eerste door met me te versieren op WhatsApp en vervolgens werd hij boos en zei hij dat ik hem aan het lijntje hield toen ik zei dat ik hem niet meer wilde spreken (nadat ik al drie keer had gezegd dat ik of vrienden wilde zijn of niets).
Mja, cultuurverschillen I guess. Voor de rest was hij wel erg aardig namelijk en hadden we ook wel een klik.
Ja had gewoon een vasthoudertje ;)..
pi_166294468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef strawberry_hill het volgende:
ik word gefriendzoned
Waarom wordt er steeds gedaan alsof degene die een relatie wil het lijdend voorwerp van het friendzonen is?
Dat je gevoelens voor een ander niet wederzijds zijn is jammer maar het is toch je eigen keuze om vervolgens als 'vriend' te blijven hangen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_166294469
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:13 schreef Nighthawk88 het volgende:
Ik heb een jongedame gefriendzoned en weet eigenlijk niet goed wat ik ermee aan moet. Of beter gezegd; ik heb het idee dat ik haar mogelijk onbewust aan het friendzonen ben of haar aan het lijntje houd omdat ik zelf niet goed weet wat ik wil.

Ik heb haar leren kennen via goede vrienden. De vriendengroep waarmee ik optrek bestaat uit een man of zes, allemaal mannen, waarvan twee een eindje uit de buurt wonen en aldaar ook nog een tweede (gemengde) vriendengroep hebben. Jarenlang hebben deze groepen zich niet getroffen maar in het begin van het jaar was het op de verjaardag van een van de heren wel zover. Hartstikke gezellig, en ik had eigenlijk met twee van de dames een klik. Toch vond ik t onverstandig iets met die dames te doen; echt heel erg zitten zag ik ze niet en zou het nergens toe leiden dan zou dat vervelende gevolgen in de vriendengroep kunnen hebben.
Appcontact ontstond er wel. Een van hen bleek ontzettend dicht bij me in de buurt te wonen (minder dan 2km), toch kenden we elkaar niet of haddeMaaktrlkaar nooit gezien. Als het dan om een goede vriendin van goede vrienden gaat ben je toch wel benieuwd en wil je elkaar beter leren kennen.
Kennelijk heeft dat (of eerder al op t feestje) tot een vonk van haar uit geleid. Ik had dat in eerste instantie niet in de gaten maar naar verloop van tijd werden de berichten ietwat flirteriger.
Op stap troffen onze groepen nog maals en al snel was ze niet bij mij weg te slaan. Met de nodige alcohol op heb ik me wat mee laten slepen en uiteindelijk leidde dit tot afzonderen van de rest en zoenen. Onmiddelijk daarna vertelde ze me dat een van mijn vrienden, die wat bij haar in de vriendengroep zit, door haar gefriendzoned is en verliefd op haar was. Enigzins weer nuchter en terug bij de rest bleek die vriend ineens foetsie. Oeps.
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het maar een dronken kus was en we wel zouden zien waartoe het zou leiden (meteen zeggen dat t niks gaat worden terwijl je net hebt staan zoenen is ook zo lullig, maar vond t een beetje klote voor die maat van me en dat ze wel heel erg all over me was schrok ik ook van). In de tijd daarna begon ze me zo'n beetje te stalken. Ik hoopte dat ze zou begrijpen dat ik geen interesse had door eigenlijk zelf 0 interesse terug te tonen. Ik beantwoorde appjes wel beleefd, vaak opzettelijk laat, maar toonde geen enkel initiatief of interesse terug. Geheel negeren leek mij wat bot, zo ben ik niet. Kennelijk kwam deze subtiele poging tot afwijzen niet over. Iedere zinspeling van haar op dates pareerde ik vakkundig. Maar toch bleef ze aanhouden.
Na het vergeten van haar verjaardag leek ze het toch wel begrepen te hebben, dat de interesse van mijn kant toch iets minder was. Toch af en toe appcontact gehouden op een vriendschappelijke manier. Na mijn verjaardag in juni (we hadden elkaar al maanden niet meer gezien) stelde ze dat we "binnenkort" toch maar eens wat moesten drinken ter ere van mijn verjaardag. Ik heb geantwoord met "kunnen we eens doen ja". Het was allemaal open genoeg en dacht dat vergeet ze toch wel weer. Maanden niets aan het handje, af en toe eens een berichtje, maar beiden verder heel druk met werk en andere zaken. Van de zomer waren we beiden uitgenodigd bij een vriend thuis. Toen ik afzegde wegens andere plannen reageerde ze ineens boos... "Dit kun je me niet aandoen dat je niet komt." "We zouden nog wat gaan drinken dat heb je beloofd en nu kom je niet" "Nu is het echt uit met de liefde". WTF. Dit soort drama zag ik niet meer aankomen en houd ik totaal niet van. Had dr maanden niet gezien, af en toe es een appje en nu doen alsof ik haar iets aangedaan had. Ik dacht echt dat de boel onderhand wel bekoeld was. Daarop ben ik haar totaal gaan negeren. Al snel kwamen poeslieve berichtjes. Blijven negeren.
Een week later kwamen we elkaar tegen waar de hele vriendengroepen bij waren. Heb naar haar toe aangegeven dat het allemaal niet zo lullig bedoeld was en ik wel gewoon normaal met haar om wilde kunnen gaan maar niet van zo'n drama houd.

Vanaf dat moment ging het eigenlijk heel goed. Ik denk dat het komt doordat het contact nu gelijkwaardiger leek. Al die tijd daarvoor had ik het idee dat ze te veel van ons contact verwachtte. Nu dat uit de lucht was vond ik t veel makkelijker met haar praten.

Inmiddels hebben we weer vrij veel appcontact. Eigenlijk puur vriendschappelijk, maar af en toe een flirtende ondertoon. Ik zoek het regelmatig zelf ook op. Op het moment dat het contact weg was miste ik het wel.

Ik ging mij afvragen wat ik dan mistte. Puur de aandacht? Zou zo maar kunnen. Misschien vind ik haar eigenlijk wel leuker dan ik zelf besef. Op sommige vlakken hebben we echt een goede klik en ik ben haar ontzettend gaan waarderen als persoon. Aan de andere kant denk ik; is dat genoeg. Zou ik mijzelf in een relatie met haar kunnen zien?

Langzaam kom ik tot de conclusie dat t misschien best aan mij ligt. Ik ben gewoon niet klaar voor een relatie. Niet met haar, niet met iemand anders. Ik heb gewoon een hoop dingen waarmee ik zit die verband houden met mijn ernstig zieke vader. Ik houd daardoor meisjes misschien wel onbewust op afstand. Ik ben nog thuiswonend om er te kunnen zijn voor mijn ouders. Dat is soms zwaar, soms heftig. De rest van de tijd probeer ik afleiding te zoeken in werk, hobbys en leuke dingen doen met vrienden. Ik ben er niet klaar voor mijn shit van thuis te delen met een vriendin. Ik zou der prima over kunnen praten maar ben er niet klaar voor iemand het echt van dichtbij mee te laten maken. Dat deel van mijn leven kan ik niet delen. Ik wil iemand dat niet aandoen. Daarbij heb ik t gewoon druk en wil ik de tijd die ik dan met een vriendin heb juist afleiding hebben en totaal niet bezig zijn met thuis. Ik snap dat dat best lastig is voor veel meisjes/vrouwen, dat je niet alles kan delen. En dat ik me door die gedachte ook niet open stel voor meisjes.
Dat de meesten door dat op afstand houden dan afhaken en zij terug blijft komen maakt haar wel bijzonder en heeft me aan het denken gezet.

Ze is niet onaantrekkelijk, ontzettend lief, en ondanks alles ontzettend loyaal gebleven. Misschien houd ik mijzelf voor de gek door haar op afstand te houden zoals ik met iedereen doe. Zeg ik mezelf wel dat t niks is maar vind ik haar toch leuk. Ik weet t eigenlijk niet. Misschien zou t juist met haar werken; ook zij heeft t druk. We missen allebei af en toe dat beetje aandacht van een speciaal iemand, en waarschijnlijk af en toe wat intimiteit. Juist doordat zij t ook zo druk heeft en we toch niet de tijd hebben constant rondom elkaar te hangen dat ze t misschien geen probleem vind geen tijd met mijn familie door te brengen maar de tijd die we af en toe hebben aan elkaar te wijden. En als dat werkt en dat gaat goed kan t altijd meer worden.

Vorige week hebben we eigenlijk voor t eerst wat met alleen ons twee gedaan. Eigenlijk een middag door een stad geslenterd. Spontaan ontstaan idee zonder het stempel date. Heel gezellig, verder niets gebeurd. Misschien zijn we wel gewoon echt vrienden geworden en niets meer. Moeilijk. Hoe moet ik dan met bovenstaand verhaal komen. Misschien denkt ze er wel heel anders over en is datgene dat ik momenteel kan bieden niet genoeg. Daar ben ik dan toch wel bang voor.
Ik weet niet eens of ik het zelf wel wil en of t zou werken. Ondertussen is die maat van mij, ook meer dan een half jaar later, nog steeds verliefd op haar. Het is goed te merken dat hij altijd probeert te voorkomen dat onze vriendengroepen elkaar nog eens treffen. Ondanks dat hij geen schijn van kans op meer maakt wil hij dan de aandacht van die meisjes voor zichzelf houden ofzo. Hij ontkent trouwens dat hij gek op haar is, maar alles spreekt dat tegen.
Als hij zou weten dat ik met haar afspreek zou het hem waarschijnlijk pijn doen ondanks dat hij dat niet zou toegeven.
Maakt t dr ook niet makkelijker op. Life aint easy.
Jij zit wel veel aan problemen te denken. Iets dat de meeste mensen niet doen.

Waarschijnlijk begrijpen meisjes heel goed dat de gezinssituatie bij jouw thuis zwaar/lastig is. En dat je tijd in je ouderlijk huis wil besteden.

Ook houd je heel veel rekening met die vage vriend, terwijl die vriend zich er zelf wel voor inzet dat jij en die vriendgroep elkaar niet treffen. Oftewel, dat jij en dat meisje niet met elkaar afspreken.
  zondag 30 oktober 2016 @ 09:01:52 #292
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_166296487
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:23 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Waarom wordt er steeds gedaan alsof degene die een relatie wil het lijdend voorwerp van het friendzonen is?
Dat je gevoelens voor een ander niet wederzijds zijn is jammer maar het is toch je eigen keuze om vervolgens als 'vriend' te blijven hangen?
Maar je gevoelens zijn géén keuze.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166326628
Als meisje herken ik dit wel ja. Meerdere keren meegemaakt dat jongens mij heel snel leuk vinden en ik hen gewoon chill vond om vrienden mee te zijn.

Ergste verhaal zal ik delen: Op mijn 15e had ik op vakantie (soort groepsreis) een jongen ontmoet, hij woonde in Zwolle, ik in Amsterdam. De 3 jaar daarna hebben we ongeveer 4 keer per jaar nog afgesproken, met Pasen bijvoorbeeld, gingen we de stad in om te winkelen en daarna tosti eten of iets dergelijks. Hij was altijd heel lief en best grappig, maar ik had ondertussen vaak vriendjes waardoor ik hem niet echt als 'optie' zag.
Toen ik 17 was ging ik hem weer in Zwolle bezoeken, en hij bleek op die dag een soort repetitie van zijn musical (middelbare school) te hebben. Ik ging toen dus maar mee om te kijken en ontmoette ook wat van zijn vrienden.

Toen bleek later dat hij aan al zijn vrienden had verteld dat hij al een jaar een vriendin had in Amsterdam (ik dus) en toen ik opeens meeging naar die repetitie, moest hij dus heel snel aan iedereen vertellen dat dat niet waar was en dat hij gelogen had. Ik hoorde dat verhaal zo'n 4 jaar later van een van die vrienden met wie ik op facebook nog zat.

Dat vond ik wel lichtelijk beschamend en een beetje leugenachtig. Wel vleiend op zich, maar ja hij heeft ook echt nooit iets geprobeerd, zelfs niet toen we wat ouder waren.
L'enfer, c'est les autres
pi_166331308
Euh, 1 keer werd ik gefriendzoned door beste vriend toen ik 15 jaar was. We zaten altijd bij elkaar in de klas, sprak altijd met hem af, bleef soms slapen, hielp hem met nieuwe inrichting kamer, samen gamen, op reis gaan met zijn ouders, op bezoek gaan bij zijn oma, kerstmis met hem vieren, hij was jaloers als andere jongens mij aanspraken etc. Hij had toen zelf twijfels over zijn geaardheid. Was wel pijnlijk want ons contact bleef hetzelfde. 'Ik vergeet gewoon wat je daarnet zei en we doen of het niet gebeurde'

Nu zeggen ze gewoon "kijk, eigenlijk zoek ik geen relatie maar we kunnen anders wel vrienden zijn met ietsje meer. ;) ;) "
Fwb-zone. :+
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')