Daar kan ik toch een vak leren?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, mevrouw
[..]
Zal dat je kans vergroten dan?
Geniet er vanquote:
De beginselen van een vak, dan nog werk zien te vinden.quote:
croissantje met kaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef Solique het volgende:
Hier ook lunchtijd![]()
3 boterhammen + verse smoothie + stuk buiten wandelen
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kruip straks lekker met een dekentje op de bank, samen filmpje kijken met Koen
Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kruip straks lekker met een dekentje op de bank, samen filmpje kijken met Koen
eet smakelijkquote:
Ooh, dan zeg ik m'n baan toch nog maar even niet opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen de voorbereiding van het leren van een vak en chickies hosselen in de wc.
nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, zeg ik m'n baan toch nog maar even niet op
En daarnaast, relatief nieuwe schoenen weggooien is ook weer zo zondequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt?
Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
En daarnaast, relatief nieuwe schoenen weggooien is ook weer zo zonde
WAAAAAAAAAAAHquote:
Irritantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo.
En collega's die hun werk niet doen en nu al weekend aan het vieren zijn en ik die nu de chaos op mag ruimen
alleen nog even afwachten of ze mijn bruto belastbaar inkomen accepterenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAHNu moet ik dus binnenkort bij jou komen klussen, feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |