Top! heb het doorgegevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:06 schreef TruusHenk het volgende:
Ik heb mijn oude pc ook aan het werk gezet, nick is kees..
Hij zegt wel erg vaak restarting task?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:38 schreef puss_in_boots het volgende:
@c0nd0r: Werkt volgens BOINCs gebeurtenissen logboek (CTRL+Shift+E bij de nieuwe versies) alles gewoon, of staat er bijvoorbeeld iets als suspending computation, CPU usage too high ofzo ?
Heb eea aangepast, even kijken of dat helptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:55 schreef puss_in_boots het volgende:
@c0nd0r: Er zijn 2 plekken waar je je voorkeuren in kunt stellen, op de site van docking: computing preferences en in de boinc manager -> projectbeheer -> verwerkingsvoorkeuren.
In de laatste heb ik zelf staan en het staat ook in het gebeurtenislogboek bij het starten:
Reading preferences override file <- de verwerkingsvoorkeur van boinc manager
suspend work if non-BOINC CPU load exceeds 75 %
Als ik achter de computer zit is het niet nodig dat boinc pauzeert, behalve als ik 2 processors tegelijk gebruik voor bv video encoding.
check bij de verwerkingsvoorkeur ook even de vinkjes bij: werk mag uitgevoerd worden <terwijl de computer in gebruik is> en zelfde voor GPU, al heb je aan de laatste niets bij docking. Deze zijn bij mij beide aangevinkt.
Dat komt omdat in de normale stats je ook nog ik meen [DPC]FOKschaap~ voor je naam moet zetten wil je daaronder gerekend worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef puss_in_boots het volgende:
Ik hoop dat het helpt, al zal het niet zoveel uitmaken, FOKschaap kan absoluut niet meekomen met de andere teams die soms meer dan 20x zoveel punten halen.
Draait dat proggie ook opdrachten van docking? En heb je credits ontvangen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap er nog steeds niets van!!
Ik heb dat proggie, schijn ook een username te hebben en dan houdt het op bij mij
Ja het proggie draait en de username is de naam van mn netbook "Gekke hups".quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Draait dat proggie ook opdrachten van docking? En heb je credits ontvangen?
(daarnaast is je username nog niet bekend bij mij of op Tweakers)
Punten... maar je bent dus ook al naar die pagina uit de openingspost geweest om een nickname te kiezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het proggie draait en de username is de naam van mn netbook "Gekke hups".
Credits? Wat voor credits?
Blijkbaar doet je netbook het wel dus je doet niks foutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het proggie draait en de username is de naam van mn netbook "Gekke hups".
Credits? Wat voor credits?
Dus ik zit al bij een groep? Snap er niks van!! Voel me heel blond nu!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Blijkbaar doet je netbook het wel dus je doet niks fout![]()
@AdoraBelle, Yesen heb het ook even doorgegeven.
Oh nee dat is weer mijn blondheid. Nog niet maar volgens mij kan dat via deze pagina: http://docking.cis.udel.edu/community/team/display.php?teamid=46 als je bent ingelogdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik zit al bij een groep? Snap er niks van!! Voel me heel blond nu!
Docking@Home gebruikt bij mij wel degelijk alle 4 m'n cores... alleen de GPU niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:11 schreef RubieV het volgende:
Ik heet ook RubieV op Docking.. krijg je geen punten voor Milkyway, die gebruikt tenminste mijn GPU en de andere 3 cores wél..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |