De aanmeldingen moesten nog verwerkt wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:53 schreef Darkestrah het volgende:
Maar jongens, enig idee waarom ik er nog niet bij sta? Ik zit bij DPC, mijn account op de site laat een correct aantal credits zien.
Ik ga het doorgevenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef puss_in_boots het volgende:
Hey LightLuke, ik heb KEESsie ook ingeschreven op het project, volledige naam [DPC]FOKschaap~KEESsie ´k Heb geen idee of dit project ook subteams kent, maar ik heb dezelfde naam gebruikt als bij WCG. Blijkbaar geef je een subteam naam aan voor de ~ , naam aangepast.
Ik heb geen tweakers account, wil jij hem toevoegen?
Mooi te zien dat FOK!schaap toch weer een team bij elkaar kan krijgen.
Had het gezienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:07 schreef cctl01 het volgende:
Ik kom ook het team versterken, samen met Edjuh46.
Heb op GoT al mijn gebruiker door gegeven.. Mijn bijdrage zal niet significant zijn.. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.
Ik zie dat hij überhaupt nog niets heeft gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
Ik kom nog niet zo erg voor
Zal even nog een computer in gaan schakelen
volgens mij zou het nu moeten kloppen. ben wel 6000 credits kwijtquote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef Beardslasher het volgende:
Oei, dat is inderdaad de fout denk ik
nu even kijken hoe ik dat kan fixxen.
hoe vaakt update hij ze?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef DukeBox het volgende:
Bij de volgende update moeten de grafieken kloppen, kwam een klein bugje tegen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef DukeBox het volgende:
ieder uur, maar heb hem net een zetje gegeven.
Gaat niet toevallig via hetzelfde bedrijf als Fok?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef gogosweden het volgende:
hmmz had internet problemen dus mijn pc heeft de halve nacht zonder werk gestaan
nee ik zit in Zweden, en mijn dongel had de connectie verlorenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gaat niet toevallig via hetzelfde bedrijf als Fok?
1.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Beardslasher het volgende:
Darkestrah, heb jij die output met 1 of 2 computers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |