Ja, dat zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Iarl wat balen dat Tinu nog moet blijven
dat is best treurigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Best leuk, dat draw something, maar als ze alleen het woord opschrijven dan delete ik ze weer hoor
Dat is suf jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Best leuk, dat draw something, maar als ze alleen het woord opschrijven dan delete ik ze weer hoor
Ja, dat is ongeveer hetzelfde als googlen in de akqquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat is best treurig. Leuk spelletje verder.
Ja dat snap ik soms nog welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is suf jaMaar soms is het wel lastig dus dan zet ik er een woord bij als hint
alhoewel ik laatst bij een wereldkaartje dat ik had getekend er toch maar bij had gezet dat het Azie en Amerika moest voorstellenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer hetzelfde als googlen in de akq
Wat mij er aan herinnert om een afspraak te maken voor m'n jaarlijkse anti-hooikoorts shot...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:04 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk er eens op tijd aan gedacht om afspraak bij fysio te maken
Dat moet ik ook weer eens doen, is al ruim 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:04 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk er eens op tijd aan gedacht om afspraak bij fysio te maken
Je hebt je lidmaatschap opgezegd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef Etcetera het volgende:
En ik zie nu dat mijn taalgebruik best wel te wensen over laat'om afspraak bij fysio'. Ik hou niet meer van lidwoorden blijkbaar
Niet doelbewust.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt je lidmaatschap opgezegd?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat moet ik ook weer eens doen, is al ruim 2 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |