Niets meer gepresteerd na de overwinning op PSV. Alsof ze dachten dat ze er al waren ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
na vorige week zondag en afgelopen donderdag, WEER een wedstrijd zonder inzet/passie/vechtlust/wat dan ook![]()
Streep AZ en PSV niet wegquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twee weken geleden qua verliespunten eerste, nu 5e, 6e? Het kan verkeren.![]()
Vandaag nergens aanspraak op kunnen maken - hooguit met een grote dosis geluk. Nu maar eens kijken of we nog tweede kunnen worden; volgens jaar weer een kans.
En nu nog acht, negen wedstrijden toekijken hoe Ajax dat 31e kampioenschap gaat binnenslepen. Ik laat nog liever al m'n tanden trekken, maar goed...
Nee, hij was één van de beteren. Tegen Schalke een 1, vandaag een dikke 7.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Echt die TiendalliWat zullen jullie aan hem gestoord hebben.
Nee johquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een waardeloze kutpot was dit zeg
Maar als jullie tweede worden, is dat toch helemaal prima? Hoezo 'volgend jaar weer een kans'?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twee weken geleden qua verliespunten eerste, nu 5e, 6e? Het kan verkeren.![]()
Vandaag nergens aanspraak op kunnen maken - hooguit met een grote dosis geluk. Nu maar eens kijken of we nog tweede kunnen worden; volgens jaar weer een kans.
En nu nog acht, negen wedstrijden toekijken hoe Ajax dat 31e kampioenschap gaat binnenslepen. Ik laat nog liever al m'n tanden trekken, maar goed...
we moesten vandaag ook 3 punten pakken en je ziet er van terecht is gekomenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef blistah het volgende:
We moeten woensdag echt 3 punten pakken anders worden we vijfde of zesde als het zo door gaat
Dan heb jij wat gemist geloof ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, hij was één van de beteren. Tegen Schalke een 1, vandaag een dikke 7.
ga jij mij vertellen dat we met dit spel nog 2e gaan worden?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar als jullie tweede worden, is dat toch helemaal prima? Hoezo 'volgend jaar weer een kans'?
Ik doe het toch.quote:
ze zeggen wel eens, geluk dwing je afquote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik doe het toch.![]()
Ik heb trouwens het idee dat Twente bijna nooit geluk heeft dit seizoen, zoals in het kampioensjaar. Een bal moet ook gewoon eens een keer goed vallen.
Denk dat alles nog mogelijk is, nr 1 t/m nr 6 staan binnen 4 punten! Leuk!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga jij mij vertellen dat we met dit spel nog 2e gaan worden?
Nee dat zegt hij?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga jij mij vertellen dat we met dit spel nog 2e gaan worden?
de eerste helft...ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, hij was één van de beteren. Tegen Schalke een 1, vandaag een dikke 7.
Ik trek ze er dan wel voor je uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De kerkklokken luiden in Enschede; begrafenis van de kampioensaspiraties.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar als jullie tweede worden, is dat toch helemaal prima? Hoezo 'volgend jaar weer een kans'?
Klein verschilletje van mening denk ik.quote:
2 goals voor, 9 tegen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
NEC, Schalke, Feyenoord. En alles verliezen. Zo hoort dat niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |