Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
ik moet ze van te voren copy pasten met al die haters hierquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik moet ze van te voren copy pasten met al die haters hier
Eerste keer direct ultimate toernooi gewonnen met dit teamquote:
nah, zoveel tijd heb ik ook weer nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef StijnDa het volgende:
Poker4lifee wil je tegenwoordig altijd de lapo?
5 uit afgelopen 9. Op zich best veelquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah, zoveel tijd heb ik ook weer niet
quote:
Bek houden marokkaan, je bent hier te gast.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bek houden marokkaan, je bent hier te gast.
Potverdomme, die 3equote:
Poker4presidentquote:
Nocerino CAM? IF Jovetic is daar meer geschikt voor imo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef diedjuh het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/195729 mijn nieuwe team.
Sneijder en Nocerino omwisselenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef diedjuh het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/195729 mijn nieuwe team.
Klopt, ook al zeggen zijn stats anders.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Sneijder komt beter tot zijn recht op cdm vind ik
nice link ook..o wait.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Pobberd het volgende:
Met mijn nieuwe team is mijn record 25-0-2
lees: leuk ook dat je je team erbij post.. o wacht.quote:
Ik snap je niet, maargoed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
leuk team ook die je erbij post.. o wacht.
Dit lul je.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef DutchSL het volgende:
Op goal.com zijn ze ook niet goed bij hun hoofd, ze vonden Wijnaldum de beste PSV'er
Op psv netwerk waren ze maar wat lovend over Gini lol.quote:
Wat doe jij daar...?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op psv netwerk waren ze maar wat lovend over Gini lol.
Hij kreeg een 7 als enige PSV'er.quote:
Als je me even uit legt hoe ik een prt scr moet plaatsen hier doe ik het wel. Plaats hier nooit foto's oid.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lees: leuk ook dat je je team erbij post.. o wacht.
Stond in PSV topic op Feyenoord Netwerk.quote:
Ja fucking hell, dat had epic geweest. Jammer dat een corner niet hoeft genomen te worden en jammer die smerige portugezen zo lopen te tijdrekken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
OMFG die kans voor Joe Hart...vrije kopbal..
uploaden op www.tinypic.com en die onderste code die je krijgt tussen [img] [./img] tags plaatsen, punt weghalen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als je me even uit legt hoe ik een prt scr moet plaatsen hier doe ik het wel. Plaats hier nooit foto's oid.
Ik dacht echt dat ie er in zou gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
OMFG die kans voor Joe Hart...vrije kopbal..
record geloof ik wel joh, wou gewoon je team ook zien haha.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef Pobberd het volgende:
Waar kan ik op EA site mijn record vinden?
Ehm nee. Overwegend negatieve reacties vanavond hoor..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op psv netwerk waren ze maar wat lovend over Gini lol.
als je in de webapp zit moet je naar leaderboards gaan en compare to met iemand uit je vriendenlijst..dan zie je je recordquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef Pobberd het volgende:
Waar kan ik op EA site mijn record vinden?
Ow haha. Ik heb gewoon budget BPL en budget serie A. Had die wel getrade offerd van mijn vorig team.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
record geloof ik wel joh, wou gewoon je team ook zien haha.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm nee. Overwegend negatieve reacties vanavond hoor..
ah oke, netjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:03 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ow haha. Ik heb gewoon budget BPL en budget serie A. Had die wel getrade offerd van mijn vorig team.
Ik zit niet op dat lampen forum, beneden mijn niveau. Ik zit alleen op Feyenoord netwerk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee troll. Doe maar gewoon normaal.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Op zo'n moment voelt een mens zich dus genaaid, dan geef je een vriendenprijs omdat je ermee wil spelen en dan verkoop je hem voor 3k meer :/ dit vind ik echt smerig
Daarom, zit dan niet te trollen en hou gewoon je mond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit niet op dat lampen forum, beneden mijn niveau. Ik zit alleen op Feyenoord netwerk.
Houd gewoon een keer op met dat kinderachtige gebash op alles wat niet Feyenoord is en wel beter is dan Feyenoord (lees psv/ajax)quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit niet op dat lampen forum, beneden mijn niveau. Ik zit alleen op Feyenoord netwerk.
"Lampen forum". Ik dacht dat je alleen een trieste mongool was als het om Ajax ging?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"Lampen forum". Ik dacht dat je alleen een trieste mongool was als het om Ajax ging?
Inzaghi is de enige speler met wie je wel als een mongool over het veld mag rennen na een goal..het moet wel realistisch blijven namelijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef laucas het volgende:
proest, 2e guy die ragequit nadat Inzaghi scoort
Kan wel even duren met zijn snelheid en uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inzaghi is de enige speler met wie je wel als een mongool over het veld mag rennen na een goal..het moet wel realistisch blijven namelijk
Ventje kan meer dan je denktquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel even duren met zijn snelheid en uithoudingsvermogen
Ja heb met Milan gespeeld in carričrequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Ventje kan meer dan je denkt![]()
Zijn positioning is echt sick en loopt ook vaak buitenspel, net echt. Meeste mensen gaan pace abusen tegen mijn oude rotten team maar teampje zit beter in elkaar dan ik dacht, nog geen match verloren.
Ik ga er ooit nog eens een team omheen bouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand al eens gespeeld met UP Huntelaar?
Ga ik nu mee beginnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga er ooit nog eens een team omheen bouwen.
IF Navas, Messi, Xavi, Casillas en Pique vind ik ook redelijke faal-spelers voor het bedrag wat je er voor moet neertellen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speelde tegen:
David Villa - Messi - Jesus Navas IF
Xavi - Iniesta - David Silva
Evra - Vidic - Pique - Alves
Casillas
Na 40" minuten 2-0 voor, rage quit ie.
Faalspelers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Navas, Messi, Xavi, Casillas en Pique vind ik ook redelijke faal-spelers voor het bedrag wat je er voor moet neertellen.
Lekker voetballen op sandalenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Faalspelers.Kom ik aan met m'n Budget IF team van nog geen 100k.
IF Aimar is trouwens wel Jezus op voetbalschoenen.
Vind serieus Luiz vele malen beter dan Pique, Benzema scoort meer dan Messi, Sanchez op rechts beter dan IF Navas, Xavi vind ik maar traag en voegt niet echt veel toe, Cesc is beter.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Faalspelers.Kom ik aan met m'n Budget IF team van nog geen 100k.
IF Aimar is trouwens wel Jezus op voetbalschoenen.
Voor dat geld kan je denk ik wel wat beters maken ...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/202607
Ik denk dat ik dit ga maken.
Echt jammer van de slechte backs in de Bundesliga, al vind ik Uchida wel een leuke speler
Denk trouwens niet dat ik het met die 261k ga redden wat Futhead aangeeft..
Zoals?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je denk ik wel wat beters maken ...
Vorige week bij commentaar Val-PSVquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef DutchSL het volgende:
Op goal.com zijn ze ook niet goed bij hun hoofd, ze vonden Wijnaldum de beste PSV'er
4-2-3-1 , Hunterlaar SP en daarachter van Persie/ VDV en de rest BPL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Ik vond het wel leuk om een team te maken rond Huntelaar en zo slecht is dit team niet denk ik.
Andere optie is natuurlijk een Nederlands team maar als ik daar aan begin is Robben een must have, maar de coins ontbreken momenteel
Ja heb je wel gelijk in, ik ga denk ik een nederlands team bouwen. Serie A heb ik pas gehad en BPL heb ik niks meequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
Of 4-1-2-1-2 en dan van Persie-Huntelaar en daarachter VDV/Sneijder. Ik denk dat je heel wat meer kunt voor 261k dan een zilveren back en sommige spelers op de verkeerde plek.
?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116982862
Denk dat je tot in den treure voor 2000 coins mag gaan spelen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:54 schreef Joodnl het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe de beloningstabel is ingedeeld bij Ultimate Tournooi (Offline)?
Ik heb nu gehad:
2 gouden packs
1 gouden pack
2.000 coins
2.000 coins
En speel nu weer voor 2.000 coins
O, lolquote:
Misschien daarna gewoon weer opnieuw het zelfde rijtje...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar dat is toch ook bekend..gewoon
2 gouden packs
1 gouden pack
2.000 coins
En daarna blijft het zo..wat dacht je dan dat je daarna kreeg? Een sticker?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Is toch top zo? Iedereen 9 chem.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/202825
Iemand tips ? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit
nigel de jong> 52 pace meneerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind Luuk de Jong fijner dan Sneijder op die positie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
Ja maar ik heb niet zo'n goed gevoel bij bepaalde spelers, het valt niet mee om het perfecte team te makenquote:
Zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind Luuk de Jong fijner dan Sneijder op die positie.
Hij is completer dan Sneijder.quote:
Heb het veranderd: http://www.futhead.com/12/squad/202825quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is completer dan Sneijder.
-Longshots
-Passing
-Finishing
-Heading
-4* skills
En nog goedkoper ook
Aangezien er nog een icoontje over is, is het logisch dat je nieuwsgierig wordt naar wat dat betekent, en als icoon 1 en 2 afgewerkt zijn is het niet gek dat je verwacht dat er op een gegeven moment een nieuwe prijs komtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar dat is toch ook bekend..gewoon
2 gouden packs
1 gouden pack
2.000 coins
Juistem...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aangezien er nog een icoontje over is, is het logisch dat je nieuwsgierig wordt naar wat dat betekent, en als icoon 1 en 2 afgewerkt zijn is het niet gek dat je verwacht dat er op een gegeven moment een nieuwe prijs komt
Wel jammer dat je met deze opstelling speelt. Geen vleugelspelers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb het veranderd: http://www.futhead.com/12/squad/202825
Ook UP van persie er uit gehaald, nu is het team ook nog eens ruim 100k goedkoper
Longsshots van sneijder zijn ziek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is completer dan Sneijder.
-Longshots
-Passing
-Finishing
-Heading
-4* skills
En nog goedkoper ook
Sure, maar bij dit toernooi werd direct bekend gemaakt wat de prijsverdeling wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aangezien er nog een icoontje over is, is het logisch dat je nieuwsgierig wordt naar wat dat betekent, en als icoon 1 en 2 afgewerkt zijn is het niet gek dat je verwacht dat er op een gegeven moment een nieuwe prijs komt
Ow, dat heb ik niet meegekregen, maja voor 2000 coins saaie offline wedstrijden.. Ga morgen dan weer lekker online spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar bij dit toernooi werd direct bekend gemaakt wat de prijsverdeling was
Dat vind jijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Longsshots van sneijder zijn ziek.
Passing van sneijder is nog zieker
Finishing.. tja als je geen mongool bent geen probleem.
Heading, helaas.. kabouter wesley
4*skills heeft ie ook
+ 5* weak foot voor sneijdertje
Ja weet ik maar ik ben zo gehecht aan deze formatie..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel jammer dat je met deze opstelling speelt. Geen vleugelspelers.
Ik heb dat ook niet meegekregen...vandaar de vraag....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik niet meegekregen, maja voor 2000 coins saaie offline wedstrijden.. Ga morgen dan weer lekker online spelen
Is een stukje fok cultuur. doe zelf alleen lomp reageren tegen fut kinderen van 14quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet meegekregen...vandaar de vraag....
Maar men heeft hier wel vaker problemen om normaal te reageren ....
Prima teampje tochquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik ben zo gehecht aan deze formatie..
Ik kan natuurlijk ook dat Nederlands team laten voor wat het is en mijn huidige team wat pimpen:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cFBD0F2abc7gR
Heb je hier toevallig nog tips voor? Nu we toch bezig zijn..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een stukje fok cultuur. doe zelf alleen lomp reageren tegen fut kinderen van 14
De kans is groter dat hij uit je gangkast tevoorschijn komt, dan uit een pakjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
Heb zo'n gevoel dat als ik nu een pakje open er een Messi tevoorschijn komt
En ja hoor!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kans is groter dat hij uit je gangkast tevoorschijn komt, dan uit een pakje
Ik vond de IF net zo goed als de SIF eigenlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:06 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand IF en SIF marchisio gehad? Is die z'n upgrade waard?
True. Hij is wel snel moe. Zal wel door zijn workrates komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de IF net zo goed als de SIF eigenlijk
Verhoogde kans op IF's is niet altijd toch? Meestal alleen speciale packs of korting op packs?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
Morgen dat toernooi nog eens winnen en dan tijdens happy hour dat pakje openen.
jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:09 schreef DannyDeko het volgende:
Leuk, ik denk nog ff potje spelen voordat ik ga slapen is FUT down ?
Gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens in de gangkast?
Suarez?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gedaan.
Scheelt inderdaad niet veel, wat ik er aantrof: Bliksemsnel, grote oren, pootjes in de lucht en een blokje kaas in zijn mond
Nee, ons konijn eet geen kaas.quote:
you never knowquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhoogde kans op IF's is niet altijd toch? Meestal alleen speciale packs of korting op packs?
quote:Sorry!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Welke?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:58 schreef DutchSL het volgende:
Die truuk van Confetti, ik weet niet of het daadwerkelijk werkt of dat het een placebo effect is, maar ik heb het geprobeerd en het draaide inderdaad erg goed..
Blijft irritant als je met 6-0 wint en de lelijkste goals staan bij de highlights en de mooiste niet
Wedstrijd offline doen, gelijk quitten en dan online gaan was het toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:58 schreef DutchSL het volgende:
Die truuk van Confetti, ik weet niet of het daadwerkelijk werkt of dat het een placebo effect is, maar ik heb het geprobeerd en het draaide inderdaad erg goed..
Blijft irritant als je met 6-0 wint en de lelijkste goals staan bij de highlights en de mooiste niet
Klopt. Gewoon Team of the Week challengen..moelijkheidsgraad naar Ultimate, wedstrijd starten en dan direct quitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wedstrijd offline doen, gelijk quitten en dan online gaan was het toch?
Ik speel 99 van de 100 keer thuis, dus dat komt goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon Team of the Week challengen..moelijkheidsgraad naar Ultimate, wedstrijd starten en dan direct quitten.
Daarna thuiswedstrijd spelen online!
Čn wat dan...? Dan speel je thuis? Nou enquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon Team of the Week challengen..moelijkheidsgraad naar Ultimate, wedstrijd starten en dan direct quitten.
Daarna thuiswedstrijd spelen online!
Dan zijn door een bug al je spelers geboost naar 99quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Čn wat dan...? Dan speel je thuis? Nou en
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zijn door een bug al je spelers geboost naar 99
laatst ook zon raar potje gehad. Sanchez die er helemaal uitgesprint werd door Luiz, dat soort dingen, die gewoon niet kunnen kloppen. om te kotsenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:46 schreef DannyDeko het volgende:
Pff het 1 potje voor het slapen gaan zijn er 4 geworden omdat ik maar bleef verliezen.. (behalve 1 ragequit van iemand tussendoor toen ik 4-0 stond)
Echt bizar gewoon helemaal niets lukte terwijl bij de tegenstanders alles goed ging. Lavezzi en Ribery springen mijn cb's er met gemak uit bijvoorbeeld. En de CB's van de tegenstanders blijken ineens gigantisch goed te kunnen schieten.
![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo vaak verloren op een dag, laat staan in een uur!
![]()
![]()
Nu ben ik boos en ga ik mn woede eraf slapen
Hier nog steeds wakker, de laatste nachtdienst zit er opquote:
Bij mij werkt de Webapp wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier nog steeds wakker, de laatste nachtdienst zit er opDacht nog een potje te kunnen fifa'en, maar steeds de melding: there has been an error connecting etc etc. Op de webapp zegt ie dat het vol zit, het zal wel. Peukie oproken en dan een dutje doen
Bijna weekend manquote:
Wanneer is die uitgegeven?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:10 schreef Reemi het volgende:
EA heeft die disconnect compensatie uitgedeeld, heeft iemand hier wat gekregen?
15 premium gold packs gehad als compensatie .en dnf is op zijn hoogst .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:10 schreef Reemi het volgende:
EA heeft die disconnect compensatie uitgedeeld, heeft iemand hier wat gekregen?
Dit! Ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
15 premium gold packs gehad als compensatie .en dnf is op zijn hoogst .
dat is dus voor iedereen volgens mij.twitter:TheRealGraoully twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 07:38:54We've also reset DNF multipliers to the highest value for everyone. Because we're nice.
reageer retweet
Dus ik had toch gelijk toen wij onze potjes speelden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zijn door een bug al je spelers geboost naar 99
Wegens die disconnect bug. Gisteren overigens twee wedstrijden gespeeld en ten eerste ging het veel soepeler (gameplay) en had ik geen disconnectquote:
Nee "Ultimate". Legendary met 100 chem..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik wilde gisteren dat Ultimate toernooi doen en ik werd compleet van de mat gespeeld door de AI. Staat die standaard op wereldklasse ofzo?
100 chem snap ik wel, maar ze hebben ook wel een moeilijkheidsgraad toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee "Ultimate". Legendary met 100 chem..
Ik zie niks ij de storequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wegens die disconnect bug. Gisteren overigens twee wedstrijden gespeeld en ten eerste ging het veel soepeler (gameplay) en had ik geen disconnect
Ja, legendarisch. 1tje boven wereldklassequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
100 chem snap ik wel, maar ze hebben ook wel een moeilijkheidsgraad toch?
Die ga ik dus nooit winnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja, legendarisch. 1tje boven wereldklasse
Die 100 chem opmerking is toch overbodig, je speelt altijd tegen een clubteam dus als er al sprake was van chemistry bij de CPU was die altijd al volledig met iedereen volledig groene links.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee "Ultimate". Legendary met 100 chem..
Mij is t toen wel gelukt om dat toernooi op legendarisch te winnen. Alleen speel nooit meer offlinequote:
Ze zeggen het er denk ik niet voor niks zo uitdrukkelijk bij..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die 100 chem opmerking is toch overbodig, je speelt altijd tegen een clubteam dus als er al sprake was van chemistry bij de CPU was die altijd al volledig met iedereen sterke links.
Zo zeiden ze het op twitter ofzo. Ik vond het ook vaag, maar ja. Dont shoot the messengerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die 100 chem opmerking is toch overbodig, je speelt altijd tegen een clubteam dus als er al sprake was van chemistry bij de CPU was die altijd al volledig met iedereen volledig groene links.
Mijn hybrids zien er nu door rode en oranje strepen echt niet meer uit, terwijl ze wel 9 chemistry hebben
Uitstekende winger met één van de beste schoten in het spel. Alleen soms wat aan de zwakke kant.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:57 schreef over_hedge het volgende:
iemand ervaring met david villa? hoe speelt hij? Ga hem kopen denk ik
mijn team nu: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hOXnji3Pbc7lz
Maicon als CB werkt echt perfect
Ja klopt. Maar merk er weinig van eigenlijk. Maar hij is lekker snel. en groot.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
maicon heeft wle maar 4 chemistry, ik weet niet of dat de bedoeling is
LOL! WTF.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
geojen shit + 25K.
Openen tijdens happy hour?
Dumpen die Xdoosquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
geojen shit + 25K.
Ja heb ik ook. Ik open ze vanavond maar tijdens happy hour maar. Dan even een Robben eruit trekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
geojen shit + 25K.
Dat zou epic zijn. Vanavond happy hour ja? Volg dat nooit zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Ik open ze vanavond maar tijdens happy hour maar. Dan even een Robben eruit trekken
Feyenoord is kut.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef vandermar het volgende:
Goeie 's morgens.
Sorry dat ik gister mij weer zo negatief moest uitlaten over ajax en psvIk zeg nogal snel iets wat ik voel en daarna denk ik pas na terwijl ik wel eens mijn mond beter kan houden.
Bitch please..........quote:
Volgens mij wel, maar het is altijd even afwachtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat zou epic zijn. Vanavond happy hour ja? Volg dat nooit zo
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
Vandermar, je bent een van de weinige Feyenoorders die ik liev vindt. Je mag blijven hoor.
Ik ben ook voor Feyenoord, vind je mij ook liefquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
Vandermar, je bent een van de weinige Feyenoorders die ik liev vindt. Je mag blijven hoor.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Feyenoord, vind je mij ook lief?
Thuiswerken a.k.a af en toe iets schrijven en FIFA doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:44 schreef vandermar het volgende:
Ik moet om kwart voor 2 naar school tot half 6kan ik geen fifa doen. FML
Leo Gagao en Moraisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
Wie op CM in een 4411? (zilver Braziliaans)
Door al vanaf het begin te zitten met disconnects na de wedstrijd en tot op heden pas 20 wedstrijden van de 150 te hebben uit kunnen spelenquote:
Ik dacht dat het gisteren happy hour was maar ik heb het niet echt gevolgd. Maar het maakt niet uit of je ze nu opent of tijdens happy hour (tenzij ze de kans op een IF echt verhogen)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat zou epic zijn. Vanavond happy hour ja? Volg dat nooit zo
IF Ferquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:10 schreef Toefjes het volgende:
In een 4-3-2-1 wil ik Robben op RW hebben. Sneijder is de meest rechtse CM. Wie kan ik het beste als middelste CM neerzetten: VdV of Nigel de Jong? Dit omdat het de meest centrale CM positie is, en defensieve vaardigheden ook wel belangrijk zijn volgens mij, jullie deskundige mening svp?
IF Fer als je dan toch een Nederlander moet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:10 schreef Toefjes het volgende:
In een 4-3-2-1 wil ik Robben op RW hebben. Sneijder is de meest rechtse CM. Wie kan ik het beste als middelste CM neerzetten: VdV of Nigel de Jong? Dit omdat het de meest centrale CM positie is, en defensieve vaardigheden ook wel belangrijk zijn volgens mij, jullie deskundige mening svp?
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Fer als je dan toch een Nederlander moet.
edit. 8 seconden te laat
De rest van het elftal is BPL, behalve de RB, dat is Maicon (voor de link met Sneijder), dus het moet een Nederlandse BPL-ganger zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Fer als je dan toch een Nederlander moet.
edit. 8 seconden te laat
De Jong dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
De rest van het elftal is BPL, behalve de RB, dat is Maicon (voor de link met Sneijder), dus het moet een Nederlandse BPL-ganger zijn
Hangt van de rest van je team af, als je bv. David Luiz als CB en Ramires als LCM hebt dan kun je waarschijnlijk ook Luiz Guztavo wel gebruiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rest van het elftal is BPL, behalve de RB, dat is Maicon (voor de link met Sneijder), dus het moet een Nederlandse BPL-ganger zijn
Ik vond De Jong wel goed als CDM in 4-2-3-1 naast Seedorf. Hij pakte heel veel ballen af en dat was het eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal hem een eerlijke kans geven, dank je
Ik zelf heb het dilemma ook gehad, en gekozen voor Maicon: betere stats in alles, behalve pace, prijstechnisch een stuk prettiger, en je kunt hem makkelijker in hybrids inzetten.quote:
UP Silva is de rechter CM. Ik ga de Jong een basisplek geven, en als ik achterkom, dan pas ik de aanvallende wissel toe om VdV in te brengenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hangt van de rest van je team af, als je bv. David Luiz als CB en Ramires als LCM hebt dan kun je waarschijnlijk ook Luiz Guztavo wel gebruiken.
Okok. Ik ga ze wel proberenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zelf heb het dilemma ook gehad, en gekozen voor Maicon: betere stats in alles, behalve pace, prijstechnisch een stuk prettiger, en je kunt hem makkelijker in hybrids inzetten.
Ik snap het ook niet helemaal. Zijn schot is wel beter dan de meeste bronzen spitsen, maar zijn nationaliteit komt bijna niet voor, hij heeft maar 2* en zijn heading is niet echt hoog. Ik heb zijn in-game stats nog niet gezien, misschien zijn die wel goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is die IF Forte zo duur? Hij heeft mindere stats dan menig NIF bronze spits
Ik heb ook een keer met een gouden team verloren van GJE's bronzen teamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:45 schreef Rijst het volgende:
Ik sta met mijn BPL team 3-0 achter tegen een eredivisie bronze
Ik snap er niks van. Zijn spelers speelden gewoon als goud.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer met een gouden team verloren van GJE's bronzen teamof was het een gelijkspel? Beide zijn erg
.
Het zit niet mee hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:42 schreef laucas het volgende:
pack spreee
1: Del Piero
2: Zambrotta
3: Pantellic
4: peop
5: peop
6: Marin en 1000c jeej
7: KAKUTAAAA
Snijders heeft 90+ pace en is een 5* skiller. Malki is wel redelijk, maar Nemeth is volgens mij beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Zijn spelers speelden gewoon als goud.
Snijders en Malki... zijn die dan zo goed? allebei gewoon een hattrick gescoord.
Snijders is 3* en 4* weak foot hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snijders heeft 90+ pace en is een 5* skiller. Malki is wel redelijk, maar Nemeth is volgens mij beter.
Ze hebben een script uitgevoerd en op basis daarvan werd gekeken of je recht had op die vergoeding. Zijn inderdaad disconnect issues.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Pronk het volgende:
Huh, hoe komen jullie aan die 15! packs? Door te klagen over de connectie problemen? Waar kan ik alsnog klagen?.... :s
Sterker nog ik heb 45k betaald voor IF Victor Ruis 79 omdat hij 1 van de weinige is met een pace van 70 naast pepe en de veel duurdere liga bbva alternatieven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet dat er een bronzen CB met 81 heading was maar ik krijg hem net in een pack. Maar hij heeft maar 63 pace dus hij is niks waard. Maar waarom is er geen zilveren Spaanse CB uit de Liga BBVA met 70+ pace
Bijna alle Spaanse spelers krijgen standaard te weinig pace van EAquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet dat er een bronzen CB met 81 heading was maar ik krijg hem net in een pack. Maar hij heeft maar 63 pace dus hij is niks waard. Maar waarom is er geen zilveren Spaanse CB uit de Liga BBVA met 70+ pace
Het is een ieder gegund met al die ellendequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben een script uitgevoerd en op basis daarvan werd gekeken of je recht had op die vergoeding. Zijn inderdaad disconnect issues.
Nop. Snijders had in 11 4*. Lagouireh heeft ook 4.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet zeker dat hij eerst minimaal 4* skills had, net als Lagouraeh ofzo.
Maak er dan een hybrid van? Ga je trouwens IF Uche kopen??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je hebt nog Miquel (BPL) met 72 pace maar hij is bronze. Dan Marcano (Hellas Liga) en Rodri (Russian League beide 70 pace. En die Spaanse CB van Genk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna alle Spaanse spelers krijgen standaard te weinig pace van EA
Ik probeer het voorlopig nog met die CBs van 66 en 68 pace. Ik heb hier zonet nog ergens een link gepost. IF Uche lijkt me wel heel goed maar ik denk niet dat hij Vela kan vervangen. En hij is best wel duur maar dat is geen verrassing met die stats.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak er dan een hybrid van? Ga je trouwens IF Uche kopen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |