Jazeker. Als je het geïnstalleerd hebt, druk je op Ctrl + Shift + Y en klik je het element aan.quote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/web-developer/
Is dat deze?
Daarin laat hij het wel zien, hmm. Gek. Hoe bewerk ik elementen in deze tool?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jazeker. Als je het geïnstalleerd hebt, druk je op Ctrl + Shift + Y en klik je het element aan.
Hier werkt het welquote:
Ctrl + J is downloads.quote:
Je kunt het niet bewerken, maar wel de eigenschappen van het element bekijken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarin laat hij het wel zien, hmm. Gek. Hoe bewerk ik elementen in deze tool?
[..]
Hier werkt het wel
Ook Chrome.quote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's alleen bij Firefox op Windows.
Hier nietquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's alleen bij Firefox op Windows.
Oke, nou ja, dat is al heel wat. Dan ligt het misschien aan Firebug, even bekijken of er een nieuwe versie isquote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt het niet bewerken, maar wel de eigenschappen van het element bekijken.
Dan moet je ook gewoon je muil houden.quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, heb Chrome nooit gebruikt op Windows.
Doe ff normaal ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon je muil houden.
Nee, natuurlijk niet. Maar vertel gewoon geen onwaarheden. Go on.quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Gaat dit nou een firefox-bashtopic worden ofzo?
Loop niet zo te zeiken. Kucher heeft gewoon gelijk. Alleen de windows-versie (en misschien mac-versie?) van firefox gebruikt ctrl+J voor downloads.quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar vertel gewoon geen onwaarheden. Go on.
Ik loop helemaal niet te zeiken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken. Kucher heeft gewoon gelijk. Alleen de windows-versie (en misschien mac-versie?) van firefox gebruikt ctrl+J voor downloads.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |