SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat wel lukkenquote:
Had niet veel uitgemaakt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef tech4u het volgende:
1 - 1 tegen Valencia. Dit was Rutten in zijn leven nooit nie gelukt.
Wel als keepster dan hequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als J. Alba nou echt had gespeeld waren de spelers wel geil voor de goal.
ik wil een paint zienquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon als medisch personeel op de bank netals bij Sjelsiequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen de hele wedstijd ego-trippen en aan het eind wordt ze gewoon gehosseld door t Marokkaantje...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat moet je wel zeggen pikquote:
Dat was die kerel van Voetbalfans! tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die dikke kale achter strootman
what?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die dikke kale achter strootman
Met z'n camera?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was die kerel van Voetbalfans! toch
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
PSV:
Politieke Subsidie Vereniging.
Dag 30 miljoen, daag, daag, daag, daag, sub-si-die-geld.
Nee dat was geen subsidie, de gemeente heeft dat geld geïnvesteerd in de grond onder het stadion, dat schijnt erg waardevolle grond te zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
PSV:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Freak188 het volgende:
Strootman by far de slechtste van het veld.
kneusquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
PSV:
Midden in de stad ipv ergend buiten de stadquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dat was geen subsidie, de gemeente heeft dat geld geïnvesteerd in de grond onder het stadion, dat schijnt erg waardevolle grond te zijn.
quote:
My thoughts exactely... vertrouw het uberhaupt niet als er iets 'is' met die gastquote:
6quote:
"Niet gezien" lijkt me waarschijnlijker... en camerabeelden zijn natuurlijk "niet duidelijk"quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijken wat Cocu er zometeen van gaat zeggen, zeker iets in de zin van "slimmigheidje"
psv gaat toch doorquote:
Ik ben benieuwd of Cocu dit zal goedpraten zoals sliske de rat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Vies mannetje die Toivonen. Zulke spelers kunnen zich niet aanpassen.
Toivonen de beste? Niet Strootman?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toivonen wel de beste PSV 'er op het veld. wel een klootzak.
gaat lekker met de kaartenquote:5' S. Manolev
57' B. Saltor
71' W. Bouma
74' J. Alba
78' A. Aduriz
84' J. Mathieu
89' A. Rami
89' D.A. Carreira
90' O. Toivonen
MANOLEV WORDT DE NIEUWE COACHquote:
Alsof mensen jou keuze boeit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Wie is de slechtste op het veld, Strootman of Wijnaldum? Kan niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UDI - AZ
spanjaardenquote:
Labyad mag ook...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Wie is de slechtste op het veld, Strootman of Wijnaldum? Kan niet kiezen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Okay man, hoera enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UDI - AZ[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Zorro het volgende:
Is toch mooi, niet verliezen en uitgeschakeld. Geen midweekse wedstrijden meer, dus het kampioenschap komt eraan
quote:
De assistent coachesquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hansie Hansie met van der Gijp.
Ik quote mezelf. Iemand?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Maver24 het volgende:
Oke dit snap ik niet, rami krijgt rood maar toivonen geel en vrije trap tegen. Waarom rood dan?
Omdat we net zoveel weten als jij.quote:
Haha Oke. Ik wil het wel weten eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Omdat we net zoveel weten als jij.
Heerlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOMAN OF THE MATCH
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOMAN OF THE MATCH
[ afbeelding ]
Jawel, dit is de pure kracht van Cocu. Wat een koning, wat een geniale tactiek.quote:
Jaaa! Shirtjes wisselen nu!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOMAN OF THE MATCH
[ afbeelding ]
quote:
instant bonerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jaaa! Shirtjes wisselen nu!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jaaa! Shirtjes wisselen nu!
[ afbeelding ]
Mn dochter heet Alba en woont in Valenciaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOMAN OF THE MATCH
[ afbeelding ]
jouw dochter heet jessica albaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter heet Alba en woont in Valencia
Ze haat voetbal
Pics van je dochter?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter heet Alba en woont in Valencia
Ze haat voetbal
Bite me.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht het niet
5.5m voor Wijnaldumquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef Oldie57 het volgende:
Al die miljoenen gekregen maar toch uit het toernooi liggen. Toch wel een afgang.
een zusje van jessicaquote:
Hij kan ook best normaal kijken hoor.quote:
Denk dat Cocu het ook zo zielig vond dat hij hem maar niet wisseldequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum is het echt helemaal kwijt he.
Voor je het weet zit 'ie weer te janken ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat Cocu het ook zo zielig vond dat hij hem maar niet wisselde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |