LOLquote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef unfocused het volgende:
Ik had mijn broer en zijn gezin uitgenodigd voor een goedmaakdineetje. Ik had dus alvast een grote pan water met twee kippen op het vuur gezet voor de kipragout en dat stond lekker met kruiden te pruttelen en te trekken in de keuken terwijl we bij zaten te praten in de huiskamer.
Even later komt mijn broer binnen en zegt: "die kip was gaar, die heb ik alvast afgegoten hoor!". En zo is mijn kostbare bouillon in de afvoer terechtgekomen.
Gelukkig had ik nog wat bouillontabletten in huis om nieuwe bouillon te maken.
Keuken opnieuw witten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag weer een nieuwe blunder toe kunnen voegen, ik wou even wat tomatensoep blenderen maar ik zat per ongeluk met mijn hand op het overdrukgaatje waardoor de deksel omhoog schoot met alle gevolgen van dien.
Ninja editquote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef MaximusTG het volgende:
WTF @de bouillon. Handen af van een ander zn eten.
Ach we deden ons best, allebei een beetje zenuwachtig om het goed te doen maar hij deed het juist verkeerdquote:
Als je dat met hutspot hebt, is het wel te doen - mits niet te veel. Ervaring van vriendliefquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kaneel in mijn aardappelpuree i.p.v. nootmuskaat![]()
is errug vies kan ik jullie vertellen
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je dat met hutspot hebt, is het wel te doen - mits niet te veel. Ervaring van vriendlief![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef unfocused het volgende:
Ik had mijn broer en zijn gezin uitgenodigd voor een goedmaakdineetje. Ik had dus alvast een grote pan water met twee kippen op het vuur gezet voor de kipragout en dat stond lekker met kruiden te pruttelen en te trekken in de keuken terwijl we bij zaten te praten in de huiskamer.
Even later komt mijn broer binnen en zegt: "die kip was gaar, die heb ik alvast afgegoten hoor!". En zo is mijn kostbare bouillon in de afvoer terechtgekomen.
Gelukkig had ik nog wat bouillontabletten in huis om nieuwe bouillon te maken.
Het is een leuk verhaaltje, maar ik geloof er nog minder van dan mijn trolltopics.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Dan zou ik echt pissig zijn geworden. Mensen die zich ongevraagd met zulke dingen bemoeien.
Vind het beide niet lekker in de pureequote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kaneel in mijn aardappelpuree i.p.v. nootmuskaat![]()
is errug vies kan ik jullie vertellen
béétje Nootmuskaat vind ik wel lekker!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het beide niet lekker in de puree
dit dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het is een leuk verhaaltje, maar ik geloof er nog minder van dan mijn trolltopics.
Waarom zou hij denken dat de kip gaar is, terwijl hij verder niets van koken weet? En dan ook nog eens zonder te vragen afgieten.
Het zou misschien kunnen als hij geestelijk én sociaal gehandicapt was, maar dan zou hij niet zonder begeleiding de straat op moeten mogen.
Blikjes tomatenpuree kunnen soms ook zo spuiten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij stond gelukkig onder een kastje dus zat er geen plafond in de splashzone.
Die dingen van 7 cent jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikjes tomatenpuree kunnen soms ook zo spuiten.
Ja, daarvan had ik er een jaar of twee geleden ook eentje. Nog lang niet aan de tht, maar het ding knalde echt open. Puree zat overal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikjes tomatenpuree kunnen soms ook zo spuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |