quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:53 schreef FjordTopic het volgende:
Ook zit ik de laatste tijd erg veel met mijn knieen te trillen en met mijn handen te 'frutten'.. maar dit komt misschien omdat ik af en toe (1x per 3/4 weken) speed gebruik.
kan tochquote:
Gaat vaak niet eensquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Nadenken voor je wat zegt een optie?
Ik heb de neiging om te zeggen: eerst afkicken en dan kijken welke 'symptomen' overblijven. Ik denk dat het sowieso erg moeilijk is om aan jezelf te werken als je met enige regelmaat aan de drugs bent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:53 schreef FjordTopic het volgende:
Hallo
ten eerste is dit een kloon.
Nou zit ik dus met een probleem waar ik zelf erg last van heb. Als het gaat om gedrag erger ik mij vaak aan bepaalde punten: ik ben sociaal niet erg sterk, kijk snel van mensen weg etc. en vaak vertellen mensen mij dat ik iets zeg zonder na te denken waardoor ik af en toe moeite heb met een zin vertellen (niet stotteren maar eerder: 'ja maar uhm ja kweenie ja ik denk ...') ook zeggen ze dat ik af en toe raar gedrag vertoon als in veel te spontaan zijn en gezichtsuitdrukkingen zijn vaak net iets te overdreven.
Hierdoor begin ik er zelf ook op te letten en erger ik mij er ook aan waardoor ik nogal onzeker word van mijn gedrag, vooral aan het feit dat ik dingen doe die ik eigenlijk niet eens wil doen. (iets te enthousiast reageren bijvoorbeeld). Het is allemaal misschien iets minder erg als dat het nu getypt is maar ik heb wel last van deze punten en misschien weten jullie wat ik eraan kan doen?
Ook zit ik de laatste tijd erg veel met mijn knieen te trillen en met mijn handen te 'frutten'.. maar dit komt misschien omdat ik af en toe (1x per 3/4 weken) speed gebruik.
Nee, je zakt door de mand en waarschijnlijk doe je dat ook in het dagenlijkse leven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:44 schreef FjordTopic het volgende:
Had dat van speed er beter niet in kunnen zetten
Nooit.. alleen op uitgaansgelegenheden als een groot feest..quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:51 schreef cjan het volgende:
[..]
Nee, je zakt door de mand en waarschijnlijk doe je dat ook in het dagenlijkse leven.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef EggsTC het volgende:
Als je speed op hebt boeit het je geen fuck meer... en ja, speed heeft als tegenhanger dat de uitwerking ervan de symptomen die je beschrijft, verergert.
Hij gebruikt niet chronisch als hij doet zoals hij zegtquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef FjordTopic het volgende:
[..]
Nooit.. alleen op uitgaansgelegenheden als een groot feest..
Nee, denk het nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:44 schreef FjordTopic het volgende:
Had dat van speed er beter niet in kunnen zetten
Hij is tenminste eerlijk. Ook al had hij kunnen weten dat iedereen gelijk hem de les daarover zou gaan lezen in plaats van inhoudelijk op zijn probleem in te gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:51 schreef cjan het volgende:
[..]
Nee, je zakt door de mand en waarschijnlijk doe je dat ook in het dagenlijkse leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |