Nou het was een wat grotere tas, er zat ook bv een laptop inquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef fokjoekresie het volgende:
Een boodschappentas gaat toch makkelijk onder je jas of kan je niet ff zonder je handtasje?
Lang geleden dat ik in de Bijlmer ben geweest,blijkbaar is dat al net zo homofiel geworden als oud Amsterdam.
Dit ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om mijn tas onbeheerd achter te laten. In een kluisje is tot daar aan toe, maar gewoon op een hoop naast de ingang? No.Way. Ik ga dan, nadat ik de reden heb gegeven aan een winkelmedewerker, naar een andere winkel.
Misschien toch eens andere vrienden gaan zoekenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dacht 't wel maar ik ken zoveel mensen die daar in tassen staan te graaien.
Inderdaad, je moet wel erg naïef zijn om te denken dat jouw spullen daar veilig liggen omdat daar 2 bewakers staan. In het algemeen hebben die mensen geen fotografisch geheugen. Ik heb het bij een andere winkel gezien, een winkel die uit een ander land komt (ik vermoed de UK). Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar klant te zijn, ik ga wel naar een andere winke toe.quote:Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om mijn tas onbeheerd achter te laten. In een kluisje is tot daar aan toe, maar gewoon op een hoop naast de ingang? No.Way. Ik ga dan, nadat ik de reden heb gegeven aan een winkelmedewerker, naar een andere winkel.
Ja, lekker gemakkelijk. Twee keer alles inpakken en de tweede keer met tig man bij een klein tafeltje staan.quote:en je kan gewoon tijdens het scannen van je boodschappen je tas gaan pakken, of alles in je mandje mikken en het bij de inpaktafel overpakken.
Bij supermarkten op een hoop geldt alleen voor middelbare scholieren rond schooltijden. Loop zelf veel met een rugzak, laat hem nooit achter bij diverse supermarkten. Overigens benieuwd hoe groot die kluisjes zijn, mijn rugzak met fotoapparatuur past bijvoorbeeld al niet in een doorsnee bagagerek in de trein...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om mijn tas onbeheerd achter te laten. In een kluisje is tot daar aan toe, maar gewoon op een hoop naast de ingang? No.Way. Ik ga dan, nadat ik de reden heb gegeven aan een winkelmedewerker, naar een andere winkel.
Na een derde telefoontje, ik was niet aanspreekbaar, was het een kwestie van terugbellenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Update:
Lidl heeft nav mijn klacht nu al twee maal een poging gedaan mij telefonisch te bereiken, maar aangezien ik op een Surinaamse stijl festival was op het AdK Plein te Bijlmer () heb ik die telefoontjes dus even gemist
Het zal mij benieuwen of ze Maandag weer bellen en hun excuus gaan aanbieden of iets dergelijks.
ja wel gek inderdaad dat die beveiligers je niet even n euro lenen ,quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Een nieuwe belachelijke ontwikkeling!
Bij de ingang van de Lidl Amsterdamse-Poort hebben ze nu kluisjes, bij de ingang staan er twee bewakers die van je eisen dat je je tas daar opbergt.
Punt is dat je 1 euro nodig hebt aan borg voor het kluisje, maar dan moet je dus wel kleingeld hebben.
Pinnen aan de kassa dan en om 1 euro vragen dan? neen! Dat magt niet! Dus eerst verderop in het winkelcentrum pinnen, dan dat biljet aan de kassa omwisselen voor munten en dan kan je pas je tas in een kluisje kwijt
Verder nadeel is weer dat je een plastic tasje moet kopen met alle gevolgen voor het milieu om je boodschappen van de kassa na betaling naar het kluisje te brengen waar je tas in zit.
Nu snap ik best dat er Creoolse en Roemeense mensenbroeders daar soms tassen vol met servetjes ontvreemden maar dit is toch belachelijk onvriendelijk jegens de zoete burger die gewoon voor zijn dagelijks broos arbeid levert aan de samenleving?
Haha, ja alles kan... naar een andere supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:12 schreef Merel1808 het volgende:
Wat een gezeur zeg. Het is altijd zo geweest (in ieder geval de afgelopen 4 jaar), je kan meestal wel een euro/muntje lenen van de bewakers, en je kan gewoon tijdens het scannen van je boodschappen je tas gaan pakken, of alles in je mandje mikken en het bij de inpaktafel overpakken.
Inderdaad. Niemand verplicht je om naar de Lidl te gaan, en als jij niet houdt van kluisjes voor je tas ga je lekker naar de Albert Heijn. Ik snap het probleem dus ook niet zo goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, ja alles kan... naar een andere supermarkt bijvoorbeeld.
De melk bij de AH is lang niet zo lekker als die van de Lidl!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niemand verplicht je om naar de Lidl te gaan, en als jij niet houdt van kluisjes voor je tas ga je lekker naar de Albert Heijn. Ik snap het probleem dus ook niet zo goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |