Moet jij niet aan een Chateaubriand nippen?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Moeders in de treinnaast me, ik weet straks alles over hun koters
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet jij niet aan een Chateaubriand nippen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmmm... lekker advocaatgebakje hier... om nom nom...
ik kan me niet.afsluiten, geen mp3 bij me, ze lopem tegen elkaar op te scheppen over hun koters, erg originele namen hebben de koters.niet, lotte, max en stijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat hoeft toch helemaal niet!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me niet.afsluiten, geen mp3 bij me, ze lopem tegen elkaar op te scheppen over hun koters, erg originele namen hebben de koters.niet, lotte, max en stijn
Ik werd vanmiddag bijna afgeschoten door mijn collega's (bijna allemaal moeders) toen we op een terrasje gingen zitten en ik zei "Ja, ik wil overal zitten, behalve in die hoek, met die kinderen. Die lawaai maken, janken en schreeuwen."quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me niet.afsluiten, geen mp3 bij me, ze lopem tegen elkaar op te scheppen over hun koters, erg originele namen hebben de koters.niet, lotte, max en stijn
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag bijna afgeschoten door mijn collega's (bijna allemaal moeders) toen we op een terrasje gingen zitten en ik zei "Ja, ik wil overal zitten, behalve in die hoek, met die kinderen. Die lawaai maken, janken en schreeuwen."
Dus nu sta ik bekend als kinderhater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat gebakje hakt er wel in zeg. * 100% Tukker has reached his carb-limit for today.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk!Bah vieze fapperd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat gebakje hakt er wel in zeg. * 100% Tukker has reached his carb-limit for today.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mijn doel was bereikt, we zaten aan de andere kant van het terras.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |