Moet jij niet aan een Chateaubriand nippen?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Moeders in de treinnaast me, ik weet straks alles over hun koters
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet jij niet aan een Chateaubriand nippen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmmm... lekker advocaatgebakje hier... om nom nom...
ik kan me niet.afsluiten, geen mp3 bij me, ze lopem tegen elkaar op te scheppen over hun koters, erg originele namen hebben de koters.niet, lotte, max en stijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat hoeft toch helemaal niet!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me niet.afsluiten, geen mp3 bij me, ze lopem tegen elkaar op te scheppen over hun koters, erg originele namen hebben de koters.niet, lotte, max en stijn
Ik werd vanmiddag bijna afgeschoten door mijn collega's (bijna allemaal moeders) toen we op een terrasje gingen zitten en ik zei "Ja, ik wil overal zitten, behalve in die hoek, met die kinderen. Die lawaai maken, janken en schreeuwen."quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me niet.afsluiten, geen mp3 bij me, ze lopem tegen elkaar op te scheppen over hun koters, erg originele namen hebben de koters.niet, lotte, max en stijn
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag bijna afgeschoten door mijn collega's (bijna allemaal moeders) toen we op een terrasje gingen zitten en ik zei "Ja, ik wil overal zitten, behalve in die hoek, met die kinderen. Die lawaai maken, janken en schreeuwen."
Dus nu sta ik bekend als kinderhater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat gebakje hakt er wel in zeg. * 100% Tukker has reached his carb-limit for today.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk!Bah vieze fapperd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat gebakje hakt er wel in zeg. * 100% Tukker has reached his carb-limit for today.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mijn doel was bereikt, we zaten aan de andere kant van het terras.quote:
Oh, ik dacht een parodie:quote:
Hij heeft jouwe oude werkplek?quote:
Ik voel een band, onze vaatwasser is ook stukquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Nu is de vaatwasser ook stuk. Gaat lekker. En het bad loopt ook niet goed door. Zou het aan mij liggen?
Kinderhatende hond lenen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo een paar kinderen slaan. Hun bal komt steeds in m'n tuin en tegen m'n auto. En net stond er eentje tegen het tijdelijke raam te rammen om aan een ander te laten zien dat er was ingebroken, en dat glas is niet zo stevig geplaatst.
Er staat een bodempje water in en de filters waar ik bij kan zijn schoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik voel een band, onze vaatwasser is ook stuk.
Nu snap ik wel waarom hij mijn foto's niet kon bekijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker gaat full-time Fokken! Isn't it great?
Wat een lijkenpikkers Krea!quote:
Heet jij Jan en ben jij onze onderhoudsmonteur?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een bodempje water in en de filters waar ik bij kan zijn schoon
Die van mij ook wel, maar die op het werk niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
En mijn 20 jaar oude Wokkietokkie vaatwasser doet het nog prima.
Ach nog 2 weken. Dan ben je toch weg!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij ook wel, maar die op het werk niet meer.
Jan heeft best mooie lippen ja. Verbazend dit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet jij Jan en ben jij onze onderhoudsmonteur?
Die heb je al om je harde paal gehad?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jan heeft best mooie lippen ja. Verbazend dit!
Jan is me net iets te mannelijk...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb je al om je harde paal gehad?
Hij heeft teveel tanden? Want als je je ogen dicht doet merk je dr niets van natuurlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jan is me net iets te mannelijk...
Wij moeten een nieuwe kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een bodempje water in en de filters waar ik bij kan zijn schoon
Jan rookt al 80 jaar zware Van Nelle en slijt z'n vrije tijd als kantinemedewerker bij een voetbalclub. Niet mijn typ dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft teveel tanden? Want als je je ogen dicht doet merk je dr niets van natuurlijk!
Maar hij heeft mooie lippen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jan rookt al 80 jaar zware Van Nelle en slijt z'n vrije tijd als kantinemedewerker bij een voetbalclub. Niet mijn typ dus.
Alleen aan de clit, Tally.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
En als hij al zo lang rookt moet hij wel kunnen zuigen natuurlijk!
Degene die aan mijn clit zuigt krijgt een hoek.quote:
Ik ga naar Tally en neem mee:quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Degene die aan mijn clit zuigt krijgt een hoek.
Dan mep ik je op je neusquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga naar Tally en neem mee:
[ afbeelding ]
Faith No Morequote:
Sorry, ik was biefstuk bakken. En pepersaus makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaah! Mike Patton! Zeg dat dan meteen!
Gezellig!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef Kreator het volgende:
Ik ga naar Taly en ik neem mee:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik was biefstuk bakken. En pepersaus maken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
En dan normaal gesproken opscheppen over je lange pik en dan nu komen met een Dildo hequote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schep nooit op over m'n pielemuis. Alleen over m'n abs...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan normaal gesproken opscheppen over je lange pik en dan nu komen met een Dildo he
Jepquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi Nath!Ben je weer vrijgezel of zo?
PM'UHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Het was ook bedoeld als algemene oproep voor de geïnteresseerden, niet een aankondiging van wat ik ga doen.quote:
Ook niet van mij? Weet niet waar het over gaatquote:
Ik was ook uitgegaan van een algemene oproep..quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als algemene oproep voor de geïnteresseerden, niet een aankondiging van wat ik ga doen.
Nope. En om het feit dat ik single ben geloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet van mij? Weet niet waar het over gaat
Typisch hoor... Doorgaans hoef je geeneens te melden dat je single bent om benaderd te worden. Wat is er aan de hand met jou?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was ook uitgegaan van een algemene oproep..
Ben jij single wat toevalligquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope. En om het feit dat ik single ben geloof ik.
I don't get what you're saying.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch hoor... Doorgaans hoef je geeneens te melden dat je single bent om benaderd te worden. Wat is er aan de hand met jou?
Heeeeeeeel heetquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij single wat toevalligik ook. Hoi ik ben Tijn
Hoe heet ben jij?
Nevermind.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I don't get what you're saying.
100%Tukker vroeg ernaar..
Nieuw vlees he, dat moet je af en toe een beetje ontzien.quote:
Fijn!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw vlees he, dat moet je af en toe een beetje ontzien.
Ik krijg dat gevoel juist meer bij enkele van de regulars hier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef L-E het volgende:
Fijn!Dat is een andere instelling dan het gebruikelijke Iedereen Die We Niet Kennen Trappen We De Grond In, wat soms zo Singles-eigen lijkt.
Dan ben ik benieuwd wat ik verkeerd heb gezegd waarvan je me zou moeten ontzien. Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw vlees he, dat moet je af en toe een beetje ontzien.
Dan ben ik benieuwd waarom jij denkt dat ik denk dat jij iets verkeerd hebt gezegd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat ik verkeerd heb gezegd waarvan je me zou moeten ontzien. Ik kan wel wat hebben hoor
Omdat je me dus kennelijk iets wilt ontzien?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waarom jij denkt dat ik denk dat jij iets verkeerd hebt gezegd.
Misschien zijn er mensen die zich zo opstellen tov iedereen, of je nu nieuw bent hier of niet. Is mogelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel juist meer bij enkele van de regulars hier.
Ik zat de Rekenkamer te kijken. Daar zingen ze niet, heel fijn!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Die mensen van The Winner Is kunnen echt niet zingen.
Ik hou het in gedachten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omdat je me dus kennelijk iets wilt ontzien?
Nougoed, whatever it is, I can handle it
Ik word niet begrepen vanavond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:01 schreef L-E het volgende:
Misschien zijn er mensen die zich zo opstellen tov iedereen, of je nu nieuw bent hier of niet. Is mogelijk.
* AirwiN noteert: eenquote:
Schatje tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word niet begrepen vanavond.Ik bedoelde dat ik juist meer geneigd ben om sommige regulars af te zeiken in plaats van nieuwe users hier.
Ik hou wel van heet. Vertel eens hoe wil jij je eitje bij het ontbijt?quote:
Oh, sorry. Je bent inderdaad wat onduidelijk vanavond. Gaat het wel goed?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word niet begrepen vanavond.Ik bedoelde dat ik juist meer geneigd ben om sommige regulars af te zeiken in plaats van nieuwe users hier.
Niet doen Tijn. Hier ben je nog niet aan toe.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hou wel van heet. Vertel eens hoe wil jij je eitje bij het ontbijt?
Ja hey verpest je het voor mijquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet doen Tijn. Hier ben je nog niet aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |