Dan kunnen we de toevoeging van de TS ook vast overnemenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef zoem het volgende:
Dit topic lijkt verdacht veel op dreambox. Ik vind het wel heel erg toevallig![]()
Daar was hetzelfde antwoord gegeven als Hork.
quote:cardsharen wil ik ook
Toch wel apart dat je de term "cardsharen" al kent voordat je uberhaupt de handleiding hebt gelezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dan kunnen we de toevoeging van de TS ook vast overnemen
[..]
Ik zag hem daar ook al ja, was wel een creatiever antwoord moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef zoem het volgende:
Dit topic lijkt verdacht veel op dreambox. Ik vind het wel heel erg toevallig![]()
Daar was hetzelfde antwoord gegeven als Hork.
via de server ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:55 schreef mime_negert het volgende:
Hoe ontvangen andere kabelgebruikers dan Eredivisie Live?
Er komt elke 1/60e seconde een PostNL bezorgert langs die een frame aflevert natuurlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:55 schreef mime_negert het volgende:
Hoe ontvangen andere kabelgebruikers dan Eredivisie Live?
Vandaar dat zo'n abo in een flat duurder isquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er komt elke 1/60e seconde een PostNL bezorgert langs die een frame aflevert natuurlijk!
Vooral als je hoog woont, dan heb je een buffer van 200 bezorgers nodig!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Vandaar dat zo'n abo in een flat duurder is
Niet waar!!.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef LompeHork het volgende:
Nee, dat kan niet. Het zijn satelliet-ontvangers, daar heb je dus een schotel voor nodig.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Niet waar!!.
De nieuwe serie Dreambox 800 se-c ( of de kloon daarvan) zijn gemaakt voor ontvangst met de kabel.
Cardsharing is dan idd de goedkoopste manier om Eredivisie Live etc te ontvangen.
Dreambox kost ongeveer 175 euro, cardsharing voor UPC komt op ongeveer 100-125 euro per jaar..
Scheelt toch een hoop geld..
Doorgaans wordt je internet gesplitst van je t.v. signaal bij je modem of router. Het signaal wat jij binnenkrijgt op je wifi verbinding is niet hetgene dat jij voor een t.v.-aansluiting nodig hebt. Je zult dus een kabel moeten trekken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:27 schreef pazara het volgende:
okeeeeeeeee
mijn bedoeling is namelijk:
ik heb een laptop op mijn kamer met wifi, en via de laptop wil ik daar de box aan hangen zodag ik beeld heb en dan via hdmi kabel naar de tv, en ik wil geen kabels trekken van boven naar beneden
kan dat?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:27 schreef pazara het volgende:
okeeeeeeeee
mijn bedoeling is namelijk:
ik heb een laptop op mijn kamer met wifi, en via de laptop wil ik daar de box aan hangen zodag ik beeld heb en dan via hdmi kabel naar de tv, en ik wil geen kabels trekken van boven naar beneden
kan dat?
Slingbox...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:03 schreef LompeHork het volgende:
Doorgaans wordt je internet gesplitst van je t.v. signaal bij je modem of router. Het signaal wat jij binnenkrijgt op je wifi verbinding is niet hetgene dat jij voor een t.v.-aansluiting nodig hebt. Je zult dus een kabel moeten trekken.
En ik heb je kick even verwijderd, kicks binnen 24 uur zijn niet gewenst.
Daar heb je het flat-free abonnement voor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Vandaar dat zo'n abo in een flat duurder is
*Proest*quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar heb je het flat-free abonnement voor.
True, FullHD wordt dat een probleem. Dan zal hij toch een paar euro extra uit moeten geven om een kabel te trekken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over wifi? Dat lijkt mij heel sterk.
Dreambox heeft een webplayer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef pazara het volgende:
nu is mijn idee dat als ik een wifi bridge aansluit op de box dat de box dan wifi heeft. dit kan wel neem ik aan?
en als die wifi heeft,dan sliuit ik hem aan op me laptop, en zo kan ik dan tv kijken op me laptop.
kan dit?
[sub][sub][small][sup][sup]ps:als iemand nog een leuke server weet voor cardsharen, pm me dan) [/sup][/sup][/small][/sub][/sub]
Nee kijk ik ga het je proberen uit te leggen:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef pazara het volgende:
Als ik nu een dvb-c tuner koop,en dan een dreambox wifi stick erin doe,dan heb ik in pricipe verbinding met me router van beneden,en dan doe ik cardsharen,en dan verbind ik mijn db met me laptop.
Dan kan ik toch sport1 etc.. Ontvangen?
Dat moet lukken toch?
ja dat bedoel ik,quote:Op zondag 18 maart 2012 08:11 schreef MOON76 het volgende:
De Dreambox is met het internet verbonden.
Als je de laptop in het zelfde netwerk hangt (draadloos) is de Dreambox via je netwerk te bereiken.
Start VLC ( of een andere streaming client) en Voila!...je kunt kijken..
Dit. Gaan we TS ook niet verder mee helpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cardsharen is in principe illegaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |